quote:Op donderdag 6 april 2006 10:39 schreef ranja het volgende:
The Church
Tower
Metal Church
Girlschool
Living in a Box (kubus woning?)
Cathedral
Orphange
Clinic
Fear Factory
Shop Assistants
House of Lords
Flatmates
Soul Asylum
Bauhaus
Alter Bridge
Palace Brothers
Euromasters
House of Love
Milltown brothers
Lighthouse family
Ik had ook wie gevraagd maar nou ja.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:32 schreef bukgeit het volgende:
Eternal Flame
Dan had bukgeit waarschijnlijk 'Atomic Kitten' gezegdquote:Op donderdag 6 april 2006 11:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik had ook wie gevraagd maar nou ja.
Wie isquote:wrote this as a critique of radio stations, which were becoming commercialized and playing the same songs over and over. And this was before radio was deregulated, allowing companies to own multiple stations in a market, resulting in more corporate ownership, less competition and generally bad radio.
Reken ik goed. Roger Taylor eigenlijk. Kritiek op radiostations hebben en dan zo'n nummer schrijven...quote:Op donderdag 6 april 2006 12:20 schreef bartrid het volgende:
queen - radio ga ga?
Dat moet je anders zien.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:26 schreef bukgeit het volgende:
Reken ik goed. Roger Taylor eigenlijk. Kritiek op radiostations hebben en dan zo'n nummer schrijven
Dat zou ook 'Shit on the radio' van Nelly Furtado kunnen verklarenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat moet je anders zien.
Je zit in een bekende band
Je stoort je aan bagger muziek op de radio
Je schrijft zelf een bagger nummer
Radio draait jouw nummer
-> bewijs geleverd![]()
Ofzo
quote:Neo-post-punk quartetformed in 2003. Originally dubbed Snowfield, the group comprised singer/guitarist Tom Smith, lead guitarist Chris Urbanowicz, bassist Russell Leetch, and drummer Ed Lay, all music technology students at Britain's Stafford University who relocated to Birmingham after graduation.
bukgeit+1quote:Op donderdag 6 april 2006 13:04 schreef bukgeit het volgende:
Smutfish
Zonde. Kijken of Belsen wel kan anders moet er een nieuw team komen.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:49 schreef bukgeit het volgende:
Bij het tellen van de punten las ik in een bericht van nbdbd dat de Nationale Poquiz plaatsvindt op 28 mei. Ik kan dan met geen mogelijkheid deelnemen.
Ja, sucks. Het is in het Hemelvaarts-weekend en dan bivakkeert de familie traditiegetrouw in het lommerrijke Drenthe.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Zonde. Kijken of Belsen wel kan anders moet er een nieuw team komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |