Dat blijkt nu wel de laatste hobbel te zijn ja. Heb inmiddels zo'n 150 stuks spy- en adware van m'n computer gemept (incl. keyloggers, diallers en browser hijackers) en het loopt alweer bijna als vanouds. Behalve dus Photobucket... (zo houd ik bij het laden van deze pagina nog 2 items over... idd, Photobucket-plaatjes).quote:Op woensdag 5 april 2006 16:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb je nog steeds ruzie met photobucket, GLO?![]()
nog 2quote:Op woensdag 5 april 2006 17:09 schreef Prep2Fight het volgende:
Katie Melua - Nine Million Bicycles
ranja maakt de tiende vol.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:08 schreef ranja het volgende:
Vanessa Paradis - Tandem
Queen - Bicycle race
Shonen knife - Cycling is Fun
Akkoord, het punt gaat naar GLO. Erg sportief van je Ranja aangezien ik niet om hele lijstjes vroegquote:Op woensdag 5 april 2006 17:16 schreef ranja het volgende:
Hm als Glo niks geleend heeft mag hij het punt ook hoor... 10 zelf bedenken is altijd beter dan aanvullen van een ander toch?
Ik heb niks geleend, maar jij mag het punt hoor. Ik zit toch vooral te vechten met m'n pc (hij gaat nu toch weer langzamer dan daarnet, word er simpel van...)quote:Op woensdag 5 april 2006 17:16 schreef ranja het volgende:
Hm als Glo niks geleend heeft mag hij het punt ook hoor... 10 zelf bedenken is altijd beter dan aanvullen van een ander toch?
O, nou, goed, ik zal een gegeven punt niet in de bek kijken. Ranja, i owe you onequote:Op woensdag 5 april 2006 17:19 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Akkoord, het punt gaat naar GLO. Erg sportief van je Ranja aangezien ik niet om hele lijstjes vroeg
Met de complimenten van Ranja: GLO + 1
Z +1quote:Op woensdag 5 april 2006 17:28 schreef Z het volgende:
Not If He's The Last Junkie On Earth?
Inderdaad, die bestaan niet. Alhoewel dat volgens Mauro Pawlowski de nieuwe naam is voor dEUS. http://www.sub-ported.tk/quote:
44. v.o.f. de kunst - suzannequote:Op woensdag 5 april 2006 18:14 schreef Curchulain het volgende:
VOF de Kunst?
31. lee towers - i can see clearly nowquote:Op woensdag 5 april 2006 18:16 schreef Neleos het volgende:
Lee Towers?
03. naughty boy - phat beach (i'll be ready) (uniting nations radio edit)quote:Op woensdag 5 april 2006 18:21 schreef Curchulain het volgende:
Naughty Boy dan maar? Die hele trits zegt me ofwel niets ofwel dat ze minimaal een meeschreeuwnummer hebben gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |