Nou 'De ONM Club' heeft altijd contact met acteurs, en mensen rondom ONM.quote:Op maandag 10 april 2006 12:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze liggen toch allemaal in Aalsmeer?!?
ergo: echt weer zo'n weblogdingetje....
Ik was vast niet de enige die aan de cliffhanger van seizoen 7 moest denken.quote:FLIRTENDE KLANT: "Je kunt me vinden in de Taverne." (tegen JP)
Is die tent dan nog steeds leegstaand en failliet?quote:Op maandag 10 april 2006 18:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik was vast niet de enige die aan de cliffhanger van seizoen 7 moest denken.
Renée en haar blaffer hebben de reputatie van 'Ter Verne' geen goed gedaan.quote:Op maandag 10 april 2006 18:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
Is die tent dan nog steeds leegstaand en failliet?
Right! De keet heette Ter Verne.quote:Op maandag 10 april 2006 18:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Renée en haar blaffer hebben de reputatie van 'Ter Verne' geen goed gedaan.![]()
Vrijdag: fout (was van 11 april)quote:Op maandag 10 april 2006 18:16 schreef pberends het volgende:
Lekkere tijd.... kan iemand me nog even uitleggen welke uitzending welke uitzending nou moest zijn!
Ah, mooi zo. Blijft een vage fout van BNNquote:Op maandag 10 april 2006 18:23 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Vrijdag: fout (was van 11 april)
Vanmiddag: goede aflevering van vrijdag
Vanavond: goede aflevering van vandaag
Morgenmiddag: herhaling van maandagavond
Morgenavond: aflevering die je vrijdag j.l. hebt gezien.
Dat heeft BNN in een reactie op mijn e-mail gezegd.
Wat een fijnproever is het toch ook, hij stauwt het naar binnenquote:
Heeft Yous de papavertinctuur van Tante Betje geleend of heeft hij in de spuit gerukt?quote:Op maandag 10 april 2006 19:59 schreef pberends het volgende:
Wat een fijnproever is het toch ook, hij stauwt het naar binnen.
Nope... het NOB heeft vandaag geen fout gemaakt.quote:Op maandag 10 april 2006 20:01 schreef DeTolk het volgende:
Was dit niet een oude aflevering? Kasper begon vorige week toch die vent te zoenen?
quote:Op maandag 10 april 2006 20:02 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Heeft Yous de papavertinctuur van Tante Betje geleend of heeft hij in de spuit gerukt?
Die zet ik nooit aan.quote:Op maandag 10 april 2006 20:32 schreef Viking84 het volgende:en de ondertiteling was die van vorige keer
Ik wil graag ALLE afleveringen opnemen!quote:Op maandag 10 april 2006 20:41 schreef -Marlii- het volgende:
Mên, BNN had gewoon door moeten gaan vanaf de aflevering van vrijdagHeb de echte afl van vrijdag dan wel niet gezien vanmiddag, maar was volgens mij niet zo interessant
En vandaag was ook kut, dus we hadden weinig gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |