Ik doe het alleen maar met vrouwen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat wordt dus een trio met 2 vrouwen en 1 man.![]()
Ja die man ben jij dan dus.quote:Op zaterdag 8 april 2006 04:09 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik doe het alleen maar met vrouwen.
Met Shirina zeker?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja en dat Annemarie dan iets met een vrouw krijgt![]()
Die zat gisteren onder de kwijl van Bettina.quote:
Of ze legt het bij met Joyce en dan ontstaat er een relatie. Geen Marnix ertussen die toch alleen maar z'n lul achterna loopt.quote:
Ik zie Marnix ook liever bij Joyce dan bij Annemarie.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:46 schreef -Marlii- het volgende:
Neee, niet Annemarie en Joyce!
Marnix en Joyce
Annemarie
Je hebt die gekke Bettina en ouwe JP toch nog!quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:50 schreef Woelli het volgende:
Ik vind dat ze er nog meer 40+ er in moeten doen
het is alleen maar Marnix - Joyce - Annemarie![]()
Niels speelt alleen maar met die jongeren![]()
Ik ook, die zijn stukken liever samenquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zie Marnix ook liever bij Joyce dan bij Annemarie.![]()
Maar ik bedoel eigenlijk te zeggen maar mensen van Marnix, Joyce en Annemaries leeftijdquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Je hebt die gekke Bettina en ouwe JP toch nog!
Aha, oke, dan laten we Renee uit de dood opstaanquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:55 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar ik bedoel eigenlijk te zeggen maar mensen van Marnix, Joyce en Annemaries leeftijd
Leuke clips... werk je soms bij Demonquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Waar heb ik die eerder gezien?:'JP', 'Joyce' en een smakelijk kroketje... (WMV / 4.9MB) ![]()
'Een dagje uit met 'Cor' en 'Joyce'... (WMV / 9.7MB) ![]()
nopequote:Op zaterdag 8 april 2006 19:00 schreef pberends het volgende:
Leuke clips... werk je soms bij Demon?
quote:Stom stom stom, afgelopen vrijdag is per ongeluk de aflevering van dinsdag uitgezonden. Daar zat natuurlijk niemand op te wachten, maar we maken het goed! Kijk maar:
Op tv:
- zie je om 17.25 de aflevering die vrijdag uitgezonden had moeten worden, de goede dus.
Op onm.tv:
- Staat straks de goede aflevering van vrijdag online!
Als ze het maar uit hun hoofd laten om Bettina te dumpen!quote:ONM zoekt begraafplaats!
De productie van 'ONM' is druk met het zoeken voor een begraafplaats! Dit voor opnames van Onderweg naar Morgen! Er zal dus in het komende seizoen een dode gaan vallen!! Hoe en wie is nog niet bekend. Verder wil de productie geen mededelingen doen. Is het een vast personage van ONM? Of misschien wel het kindje van Iris en Niels? Of wordt Kim begraven? De ONM Club houd jullie op de hoogte!
bron
ze liggen toch allemaal in Aalsmeer?!?quote:Op maandag 10 april 2006 12:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ze het maar uit hun hoofd laten om Bettina te dumpen!
Damn, echt kut .. ik kan het niet meer kijken voor de nieuwe afleveringquote:
Ik ook niet. Heb collegequote:Op maandag 10 april 2006 15:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Damn, echt kut .. ik kan het niet meer kijken voor de nieuwe aflevering![]()
ik moet trainen, van half 6 tot kwart over 7quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |