She rocks.quote:
jij valt toch op 16?!quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
Annemarie zou ik wel willen hebben.
Annemarie is toch niet iets lekkers.quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Annemarie is toch niet iets lekkers.![]()
Als jij 't zegt.quote:
SBS6/FOX8 hebben een paar keer de afleveringen omgegooid en ze hebben wel eens de twee helften van een aflevering verwisseld.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:49 schreef babette21 het volgende:
hadden die daar ook 'n handje van dan?!
Ik dacht ook dat het aan mij lag.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:12 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht al dat het aan mij lag. We snapten er niks van hier.
Die eetexpertquote:
Eigenlijk toch wel een goede actie van BNN.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:57 schreef -Marlii- het volgende:
Scheelt me trouwens wel gekut van Elif en Ilyas
ja, achteraf gezien wel jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Eigenlijk toch wel een goede actie van BNN.![]()
Ik heb nog niet eens gelezen waar 'ie over zou gaan.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:14 schreef -Marlii- het volgende:
Nee oke, maar af en toe een saaie aflevering overslaan mag best
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens gelezen waar 'ie over zou gaan.![]()
quote:unior wil solliciteren en heeft daarvoor een referentie van Daan nodig, maar die krijgt hij niet zomaar. Ilyas krijgt van Jeugdzorg te horen of Elif en hij de baby toegewezen krijgen. Esmee hoort van Kasper dat hij homo is, maar over haar eigen situatie is ze niet zo openhartig. Yousef haalt een kostelijke grap uit met JP.
Nouja die grap had ik wel willen zien dan.quote:
Dat hebben ze in de wat vooraf ging wel laten zien, Junior ging taart bakken en toen ging Yousef er iets instoppen waardoor die keurder ging spugen o.i.d.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja die grap had ik wel willen zien dan.![]()
Kostelijkquote:Yousef haalt een kostelijke grap uit met JP.
Dan zat ik te suffen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:26 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dat hebben ze in de wat vooraf ging wel laten zien, Junior ging taart bakken en toen ging Yousef er iets instoppen waardoor die keurder ging spugen o.i.d.
Meestal kijk ik het nog wel ff, of luister ik half oid. Ik denk altijd maar, ik zie het dan wel...deze keer niet dus.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:37 schreef pberends het volgende:
Ik moet eerder zeggen dat ik gister amper zat op te letten. Ik kan me helemaal niet herinneren dat Junior een taart aan't bakken was.
waarschijnlijk welquote:
wassie ook nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:37 schreef pberends het volgende:
Ik moet eerder zeggen dat ik gister amper zat op te letten. Ik kan me helemaal niet herinneren dat Junior een taart aan't bakken was.
De verklaring zat in de vooruitblik vandaag:quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:41 schreef -Marlii- het volgende:
wassie ook nietdat kwam eigenlijk ook pas a.s. maandag
2 afleveringen, om precies te zijn.quote:MARNIX KLEIN: "Je bent een beetje te vroeg." (tegen Esmee Klein)
klopt, maar ik bedoelde het stukje van Youssef, dat hij dat spul in de taart spoot, dat komt maandagquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De verklaring zat in de vooruitblik vandaag:
[..]
2 afleveringen, om precies te zijn.
iddquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:57 schreef -Marlii- het volgende:
Scheelt me trouwens wel gekut van Elif en Ilyas
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wassie ook nietdat kwam eigenlijk ook pas a.s. maandag
Maar Joyce wil Marnix niet vertellen hoe het kwam, en dan krijgt Marnix ruzie met Annemarie. Dus ik hoop dat Marnix dan weer bij Joyce komtquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of dat jaloerse gedrag van Annemarie nog ernstige vormen gaat aannemen.Als ik Joyce was zou ik nu alvast terugslaan.
![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:59 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dus ik hoop dat Marnix dan weer bij Joyce komt![]()
Ja en dat Annemarie dan iets met een vrouw krijgtquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:59 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Maar Joyce wil Marnix niet vertellen hoe het kwam, en dan krijgt Marnix ruzie met Annemarie. Dus ik hoop dat Marnix dan weer bij Joyce komt![]()
Heb je interessequote:Op vrijdag 7 april 2006 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja en dat Annemarie dan iets met een vrouw krijgt![]()
quote:
Dat wordt dus een trio met 2 vrouwen en 1 man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |