She rocks.quote:
jij valt toch op 16?!quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:59 schreef LeefbaarFok het volgende:
Annemarie zou ik wel willen hebben.
Annemarie is toch niet iets lekkers.quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Annemarie is toch niet iets lekkers.![]()
Als jij 't zegt.quote:
SBS6/FOX8 hebben een paar keer de afleveringen omgegooid en ze hebben wel eens de twee helften van een aflevering verwisseld.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:49 schreef babette21 het volgende:
hadden die daar ook 'n handje van dan?!
Ik dacht ook dat het aan mij lag.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:12 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht al dat het aan mij lag. We snapten er niks van hier.
Die eetexpertquote:
Eigenlijk toch wel een goede actie van BNN.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:57 schreef -Marlii- het volgende:
Scheelt me trouwens wel gekut van Elif en Ilyas
ja, achteraf gezien wel jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Eigenlijk toch wel een goede actie van BNN.![]()
Ik heb nog niet eens gelezen waar 'ie over zou gaan.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:14 schreef -Marlii- het volgende:
Nee oke, maar af en toe een saaie aflevering overslaan mag best
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens gelezen waar 'ie over zou gaan.![]()
quote:unior wil solliciteren en heeft daarvoor een referentie van Daan nodig, maar die krijgt hij niet zomaar. Ilyas krijgt van Jeugdzorg te horen of Elif en hij de baby toegewezen krijgen. Esmee hoort van Kasper dat hij homo is, maar over haar eigen situatie is ze niet zo openhartig. Yousef haalt een kostelijke grap uit met JP.
Nouja die grap had ik wel willen zien dan.quote:
Dat hebben ze in de wat vooraf ging wel laten zien, Junior ging taart bakken en toen ging Yousef er iets instoppen waardoor die keurder ging spugen o.i.d.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nouja die grap had ik wel willen zien dan.![]()
Kostelijkquote:Yousef haalt een kostelijke grap uit met JP.
Dan zat ik te suffen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:26 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dat hebben ze in de wat vooraf ging wel laten zien, Junior ging taart bakken en toen ging Yousef er iets instoppen waardoor die keurder ging spugen o.i.d.
Meestal kijk ik het nog wel ff, of luister ik half oid. Ik denk altijd maar, ik zie het dan wel...deze keer niet dus.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:37 schreef pberends het volgende:
Ik moet eerder zeggen dat ik gister amper zat op te letten. Ik kan me helemaal niet herinneren dat Junior een taart aan't bakken was.
waarschijnlijk welquote:
wassie ook nietquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:37 schreef pberends het volgende:
Ik moet eerder zeggen dat ik gister amper zat op te letten. Ik kan me helemaal niet herinneren dat Junior een taart aan't bakken was.
De verklaring zat in de vooruitblik vandaag:quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:41 schreef -Marlii- het volgende:
wassie ook nietdat kwam eigenlijk ook pas a.s. maandag
2 afleveringen, om precies te zijn.quote:MARNIX KLEIN: "Je bent een beetje te vroeg." (tegen Esmee Klein)
klopt, maar ik bedoelde het stukje van Youssef, dat hij dat spul in de taart spoot, dat komt maandagquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De verklaring zat in de vooruitblik vandaag:
[..]
2 afleveringen, om precies te zijn.
iddquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:57 schreef -Marlii- het volgende:
Scheelt me trouwens wel gekut van Elif en Ilyas
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wassie ook nietdat kwam eigenlijk ook pas a.s. maandag
Maar Joyce wil Marnix niet vertellen hoe het kwam, en dan krijgt Marnix ruzie met Annemarie. Dus ik hoop dat Marnix dan weer bij Joyce komtquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of dat jaloerse gedrag van Annemarie nog ernstige vormen gaat aannemen.Als ik Joyce was zou ik nu alvast terugslaan.
![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:59 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dus ik hoop dat Marnix dan weer bij Joyce komt![]()
Ja en dat Annemarie dan iets met een vrouw krijgtquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:59 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Maar Joyce wil Marnix niet vertellen hoe het kwam, en dan krijgt Marnix ruzie met Annemarie. Dus ik hoop dat Marnix dan weer bij Joyce komt![]()
Heb je interessequote:Op vrijdag 7 april 2006 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja en dat Annemarie dan iets met een vrouw krijgt![]()
quote:
Dat wordt dus een trio met 2 vrouwen en 1 man.quote:
Ik doe het alleen maar met vrouwen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat wordt dus een trio met 2 vrouwen en 1 man.![]()
Ja die man ben jij dan dus.quote:Op zaterdag 8 april 2006 04:09 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik doe het alleen maar met vrouwen.
Met Shirina zeker?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja en dat Annemarie dan iets met een vrouw krijgt![]()
Die zat gisteren onder de kwijl van Bettina.quote:
Of ze legt het bij met Joyce en dan ontstaat er een relatie. Geen Marnix ertussen die toch alleen maar z'n lul achterna loopt.quote:
Ik zie Marnix ook liever bij Joyce dan bij Annemarie.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:46 schreef -Marlii- het volgende:
Neee, niet Annemarie en Joyce!
Marnix en Joyce
Annemarie
Je hebt die gekke Bettina en ouwe JP toch nog!quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:50 schreef Woelli het volgende:
Ik vind dat ze er nog meer 40+ er in moeten doen
het is alleen maar Marnix - Joyce - Annemarie![]()
Niels speelt alleen maar met die jongeren![]()
Ik ook, die zijn stukken liever samenquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zie Marnix ook liever bij Joyce dan bij Annemarie.![]()
Maar ik bedoel eigenlijk te zeggen maar mensen van Marnix, Joyce en Annemaries leeftijdquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Je hebt die gekke Bettina en ouwe JP toch nog!
Aha, oke, dan laten we Renee uit de dood opstaanquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:55 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar ik bedoel eigenlijk te zeggen maar mensen van Marnix, Joyce en Annemaries leeftijd
Leuke clips... werk je soms bij Demonquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Waar heb ik die eerder gezien?:'JP', 'Joyce' en een smakelijk kroketje... (WMV / 4.9MB) ![]()
'Een dagje uit met 'Cor' en 'Joyce'... (WMV / 9.7MB) ![]()
nopequote:Op zaterdag 8 april 2006 19:00 schreef pberends het volgende:
Leuke clips... werk je soms bij Demon?
quote:Stom stom stom, afgelopen vrijdag is per ongeluk de aflevering van dinsdag uitgezonden. Daar zat natuurlijk niemand op te wachten, maar we maken het goed! Kijk maar:
Op tv:
- zie je om 17.25 de aflevering die vrijdag uitgezonden had moeten worden, de goede dus.
Op onm.tv:
- Staat straks de goede aflevering van vrijdag online!
Als ze het maar uit hun hoofd laten om Bettina te dumpen!quote:ONM zoekt begraafplaats!
De productie van 'ONM' is druk met het zoeken voor een begraafplaats! Dit voor opnames van Onderweg naar Morgen! Er zal dus in het komende seizoen een dode gaan vallen!! Hoe en wie is nog niet bekend. Verder wil de productie geen mededelingen doen. Is het een vast personage van ONM? Of misschien wel het kindje van Iris en Niels? Of wordt Kim begraven? De ONM Club houd jullie op de hoogte!
bron
ze liggen toch allemaal in Aalsmeer?!?quote:Op maandag 10 april 2006 12:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ze het maar uit hun hoofd laten om Bettina te dumpen!
Damn, echt kut .. ik kan het niet meer kijken voor de nieuwe afleveringquote:
Ik ook niet. Heb collegequote:Op maandag 10 april 2006 15:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Damn, echt kut .. ik kan het niet meer kijken voor de nieuwe aflevering![]()
ik moet trainen, van half 6 tot kwart over 7quote:
Nou 'De ONM Club' heeft altijd contact met acteurs, en mensen rondom ONM.quote:Op maandag 10 april 2006 12:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze liggen toch allemaal in Aalsmeer?!?
ergo: echt weer zo'n weblogdingetje....
Ik was vast niet de enige die aan de cliffhanger van seizoen 7 moest denken.quote:FLIRTENDE KLANT: "Je kunt me vinden in de Taverne." (tegen JP)
Is die tent dan nog steeds leegstaand en failliet?quote:Op maandag 10 april 2006 18:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik was vast niet de enige die aan de cliffhanger van seizoen 7 moest denken.
Renée en haar blaffer hebben de reputatie van 'Ter Verne' geen goed gedaan.quote:Op maandag 10 april 2006 18:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
Is die tent dan nog steeds leegstaand en failliet?
Right! De keet heette Ter Verne.quote:Op maandag 10 april 2006 18:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Renée en haar blaffer hebben de reputatie van 'Ter Verne' geen goed gedaan.![]()
Vrijdag: fout (was van 11 april)quote:Op maandag 10 april 2006 18:16 schreef pberends het volgende:
Lekkere tijd.... kan iemand me nog even uitleggen welke uitzending welke uitzending nou moest zijn!
Ah, mooi zo. Blijft een vage fout van BNNquote:Op maandag 10 april 2006 18:23 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Vrijdag: fout (was van 11 april)
Vanmiddag: goede aflevering van vrijdag
Vanavond: goede aflevering van vandaag
Morgenmiddag: herhaling van maandagavond
Morgenavond: aflevering die je vrijdag j.l. hebt gezien.
Dat heeft BNN in een reactie op mijn e-mail gezegd.
Wat een fijnproever is het toch ook, hij stauwt het naar binnenquote:
Heeft Yous de papavertinctuur van Tante Betje geleend of heeft hij in de spuit gerukt?quote:Op maandag 10 april 2006 19:59 schreef pberends het volgende:
Wat een fijnproever is het toch ook, hij stauwt het naar binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |