Nou 'De ONM Club' heeft altijd contact met acteurs, en mensen rondom ONM.quote:Op maandag 10 april 2006 12:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze liggen toch allemaal in Aalsmeer?!?
ergo: echt weer zo'n weblogdingetje....
Ik was vast niet de enige die aan de cliffhanger van seizoen 7 moest denken.quote:FLIRTENDE KLANT: "Je kunt me vinden in de Taverne." (tegen JP)
Is die tent dan nog steeds leegstaand en failliet?quote:Op maandag 10 april 2006 18:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik was vast niet de enige die aan de cliffhanger van seizoen 7 moest denken.
Renée en haar blaffer hebben de reputatie van 'Ter Verne' geen goed gedaan.quote:Op maandag 10 april 2006 18:07 schreef LeefbaarFok het volgende:
Is die tent dan nog steeds leegstaand en failliet?
Right! De keet heette Ter Verne.quote:Op maandag 10 april 2006 18:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Renée en haar blaffer hebben de reputatie van 'Ter Verne' geen goed gedaan.![]()
Vrijdag: fout (was van 11 april)quote:Op maandag 10 april 2006 18:16 schreef pberends het volgende:
Lekkere tijd.... kan iemand me nog even uitleggen welke uitzending welke uitzending nou moest zijn!
Ah, mooi zo. Blijft een vage fout van BNNquote:Op maandag 10 april 2006 18:23 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Vrijdag: fout (was van 11 april)
Vanmiddag: goede aflevering van vrijdag
Vanavond: goede aflevering van vandaag
Morgenmiddag: herhaling van maandagavond
Morgenavond: aflevering die je vrijdag j.l. hebt gezien.
Dat heeft BNN in een reactie op mijn e-mail gezegd.
Wat een fijnproever is het toch ook, hij stauwt het naar binnenquote:
Heeft Yous de papavertinctuur van Tante Betje geleend of heeft hij in de spuit gerukt?quote:Op maandag 10 april 2006 19:59 schreef pberends het volgende:
Wat een fijnproever is het toch ook, hij stauwt het naar binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |