Nope... het NOB heeft vandaag geen fout gemaakt.quote:Op maandag 10 april 2006 20:01 schreef DeTolk het volgende:
Was dit niet een oude aflevering? Kasper begon vorige week toch die vent te zoenen?
quote:Op maandag 10 april 2006 20:02 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Heeft Yous de papavertinctuur van Tante Betje geleend of heeft hij in de spuit gerukt?
Die zet ik nooit aan.quote:Op maandag 10 april 2006 20:32 schreef Viking84 het volgende:en de ondertiteling was die van vorige keer
Ik wil graag ALLE afleveringen opnemen!quote:Op maandag 10 april 2006 20:41 schreef -Marlii- het volgende:
Mên, BNN had gewoon door moeten gaan vanaf de aflevering van vrijdagHeb de echte afl van vrijdag dan wel niet gezien vanmiddag, maar was volgens mij niet zo interessant
En vandaag was ook kut, dus we hadden weinig gemist
nou enquote:Op maandag 10 april 2006 20:42 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ik wil graag ALLE afleveringen opnemen!
Hoe kom je dr bij, vandaag was superleuk juist!quote:Op maandag 10 april 2006 20:41 schreef -Marlii- het volgende:
Mên, BNN had gewoon door moeten gaan vanaf de aflevering van vrijdagHeb de echte afl van vrijdag dan wel niet gezien vanmiddag, maar was volgens mij niet zo interessant
En vandaag was ook kut, dus we hadden weinig gemist
Idd.quote:Op maandag 10 april 2006 21:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Hoe kom je dr bij, vandaag was superleuk juist!, de taart scene was onbetaalbaar!!
quote:Op maandag 10 april 2006 21:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Hoe kom je dr bij, vandaag was superleuk juist!, de taart scene was onbetaalbaar!!
Dat laatste is jou niet vreemd, hè?quote:Op maandag 10 april 2006 21:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb vrijdag niet gekeken, dus ik weet van niets..
ik had een tolk naast me zittenquote:Op maandag 10 april 2006 21:09 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad vervelend. Misschien heb je morgenmiddag de tijd om de hh te zien?
Spreek je gebarentaal?quote:Op maandag 10 april 2006 22:23 schreef Viking84 het volgende:
ik had een tolk naast me zittenen de laatste 10 minuten deed de ondertiteling t wel
En het liefst ook nog in de goede volgorde.quote:Op maandag 10 april 2006 20:42 schreef LeefbaarFok het volgende:
Ik wil graag ALLE afleveringen opnemen!
Ja en het liefst ook nog in kleur, stereo en zonder beelduitval.quote:Op maandag 10 april 2006 22:39 schreef Iwan1976 het volgende:
En het liefst ook nog in de goede volgorde.
Hij heet Youssef niet Yoessoefquote:Op maandag 10 april 2006 19:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hahahaahahahaaaaaaaaaaaaaaha![]()
![]()
Yoessoef: "moeje kijke, die gozer kotst man, lachuh!"
En Caspar eens kijken of hij nog steeds volhoudt dat hij de taart gemaakt heeft voor van Dijk,..
Neen, geen gebarentaal. Hij vertelde wat er gezegd werd als ik het even niet volgde.quote:Op maandag 10 april 2006 22:35 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Spreek je gebarentaal?
Misschien wordt de uitzending morgenmiddag wel correct ondertiteld? Je kunt het proberen.
nou en? Youssouf is cooler!quote:
iddquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:37 schreef Ici-Paris het volgende:
het is youssef.... Ben geen Turk
Niet erg, was wel leuke afleveringquote:Op maandag 10 april 2006 22:19 schreef LeefbaarFok het volgende:
BNN zendt de foutieve aflevering van vrijdag morgenavond (dinsdag) opnieuw uit.
Dus moet je ff tot morgen wachten eer je weer commentaar kunt leveren.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:33 schreef pberends het volgende:
Ah, deze aflevering hebben we dus al gezien.
Dik de helft van heel Nederland snapt sowieso geen moer.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:34 schreef pberends het volgende:
Waarom zetten ze het niet even in de boventiteling, dik de helft van de kijkers snapt er nu geen ene kont van.
Ga dan wat anders doen, joh! Kun je ergens anders gaan zeiken. Wees blij dat BNN haar fouten herstelt.quote:
Waar heb ik gezegd dat het niet goed is van BNN? Om voor mezelf het verhaal in goede volgorde te houden kijk ik toch wel. Dus heb ik pech dat ik het al ken en da's niet om te zeiken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:38 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Ga dan wat anders doen, joh! Kun je ergens anders gaan zeiken. Wees blij dat BNN haar fouten herstelt.
Ja, dat weten we. Wat is de dieperliggende boodschap van je?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:43 schreef larsje_larsje het volgende:
dit is fok....
Ja en morgenmiddag nogeens.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:54 schreef Riann het volgende:
alweer herhaling
dat laatste is jou dan ook onbekend, hè?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waar heb ik gezegd dat het niet goed is van BNN? Om voor mezelf het verhaal in goede volgorde te houden kijk ik toch wel. Dus heb ik pech dat ik het al ken en da's niet om te zeiken.
Ik zie 't allemaal vanzelf wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:58 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
dat laatste is jou dan ook onbekend, hè?![]()
![]()
Volgens mij was ze er verleden seizoen ook bij. Ze lag net als ene Richard in het AZB.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:09 schreef babette21 het volgende:
vorig jaar gingen hier toch de geruchten dat Celine Purcell in ONM zou gaan spelen!?
ik zie net bij toeval dat zij al veel eerder gegastrold heeft.... in sept. 2003, als ene Maartje
nee hoor, dat was Lotje van der Brie, die ook Willemijn in oppassen speelde!quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:41 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Volgens mij was ze er verleden seizoen ook bij. Ze lag net als ene Richard in het AZB.
precies! Celine is van die andere vara-comedy - Kinderen geen bezwaar - en van Mamma Miaquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:42 schreef -Marlii- het volgende:
nee hoor, dat was Lotje van der Brie, die ook Willemijn in oppassen speelde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |