abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37462319
quote:
Op maandag 1 mei 2006 18:46 schreef liefie_ het volgende:

[..]

heel veel.
Je doet je onderschrift eer aan.

Een wijze dame gaf mij eens iets om over na te denken: Zieken om te zieken of
zieken omdat je ziek bent.
  maandag 1 mei 2006 @ 19:30:02 #131
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37463121
quote:
Op maandag 1 mei 2006 18:46 schreef liefie_ het volgende:

[..]

hallo zeg doe nou niet net alsof ik om aandacht heb gezeurt
ik heb niet eens aandacht gevraagd voor het gedoe van dromenvanger dat was iemand die helemaal buiten het gedoe stond ik vond gewoon dat ik mezelf wel mocht verdedigen en dat was toevallig in FB ik heb ook honderd keer gezegd dat ie me met rust moet laten en als ie dat dan niet doet moet ik alles maar over me heen laten komen? dacht het niet
Dat heb ik toch nergens gezegd ?
Maar als er zo'n heisa ontstaat in feedback terwijl er met geen woord over jou gerept werd.
"Je wilde je toch verdedigen"

Dan zit het je blijkbaar erg hoog.
quote:
en als je geen zin hebt om op te letten en het teveel moeite vind om dan op te zoeken waar het begonnen is had je niet in moeten gaan op het gedoe of gewoon helemaal geen mod moeten worden
tut tut... ik heb een paar keer aangegeven dat ik het begin nèrgens kon vinden.
Dus doe niet alsof ik te beroerd was terug te kijken.
Ik heb verdorie heel truth ondersteboven gehouden om te zien of DV je inderdaad een rotopmerking gemaakt heeft die policy overschrijdend oid is.
quote:
sorry hoor
ik kom ook een keer in TRU word meteen afgezeken en krijg daarna bijna een mod over me heen
afgezeken ?
Waar ?
Ik denk dat jij je de dingen veel te veel op jou persoonlijk betrekt.

Ik heb de boel uitgespit, kon het niet vinden... zei dat het dus blijkbaar ergens anders vandaan kwam.. ik er dus niets over kàn zeggen.... even later corrigeer ik dat omdat ik het tòch terug gevonden heb en zeg dat het dus gezien is.

Waar val ik over jou heen ?
Mijn hemel zeg ! Dat gekibbel van jouw en Dromenvanger hier in feedback daar kòn ik niet eens over heen vallen.

vallen doe je over kleinigheden.... een container struikel je niet over.

Nou, nogmaals. ik denk dat je het je veel te veel aantrekt.
Zeker in context van de rest van het gezever hier gezien.
Ik was idd behoorlijk chagerijnig even, maar absoluut niet op jou.

Ik vond het gekibbel van jou en Dromenvanger hoogstens onnodig, overdreven en opdringerig tussen een heel andere kwestie door komen als het níet de bedoeling is dat er daadwerkelijk iets mee gedaan wordt.

Je komt in feedback met vragen opmerkingen.. zie OP
Níet om zomaar wat te kibbelen. En als het om specifieke zaken gaat, graag met linkjes.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  maandag 1 mei 2006 @ 19:30:26 #132
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37463130
quote:
Op maandag 1 mei 2006 19:06 schreef Zendgemachtigde het volgende:

[..]

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_37463653
quote:
Op maandag 1 mei 2006 19:06 schreef Zendgemachtigde het volgende:

[..]

aha dat verklaard een hoop
dan ga ik er maar vanuit dat DV echt ziek in zn hoofd is zoals zo subtiel verwijderd werd uit dat topic..
gelukkig word ie goed in bescherming genomen door de modjes
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  maandag 1 mei 2006 @ 19:59:37 #134
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37464133
Ik geloof niet dat DV de TS was hoor.
Sir Winston Churchill
pi_37464136
quote:
Op maandag 1 mei 2006 19:45 schreef liefie_ het volgende:

[..]

aha dat verklaard een hoop
dan ga ik er maar vanuit dat DV echt ziek in zn hoofd is zoals zo subtiel verwijderd werd uit dat topic..
gelukkig word ie goed in bescherming genomen door de modjes
Of DV ziek is in zijn hoofd zou ik niet durven concluderen uit zijn posts. Ik vind het eigenlijk
wel meevallen.

Jij zegt in jouw posts ook dingen waar ik mijn twijfels over heb:
quote:
als ie dat dan niet doet moet ik alles maar over me heen laten komen? dacht het niet
quote:
Beware if u turn me on ,there is no safety switch
Dus, ff jouw manier van denken toepassen, ben jij een zeer kort aangebonden
persoon waar je moeilijk mee kunt discussieren en oh wee als je een boze Lieffie
tegenover je hebt dan is er "no safety switch".
Lijkt me gezelli met jou.
pi_37464665
quote:
Op maandag 1 mei 2006 19:59 schreef Zendgemachtigde het volgende:

[..]

Of DV ziek is in zijn hoofd zou ik niet durven concluderen uit zijn posts. Ik vind het eigenlijk
wel meevallen.

Jij zegt in jouw posts ook dingen waar ik mijn twijfels over heb:
[..]

[..]
ik hou wel van een goeie discussie maar niet als iemand mij echt op gaat zoeken om lastig te doen
en mijn ondertitel heeft er niks mee te maken want dat Dus, ff jouw manier van denken toepassen, ben jij een zeer kort aangebonden
persoon waar je moeilijk mee kunt discussieren en oh wee als je een boze Lieffie
tegenover je hebt dan is er "no safety switch".
Lijkt me gezelli met jou.
ik hou wel van een goeie discussie maar niet als iemand mij echt op gaat zoeken om lastig te doen
en mijn ondertitel heeft er niks mee te maken want dat gaat over een andere manier van turn me on
maar toch leuk dat je uit 5 posts van mij een conclusie probeert te trekken en uit de hele rits van gestoorde posts van DV niets kunt halen
maja ik heb t hier wel mee gehad
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  maandag 1 mei 2006 @ 22:12:03 #137
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37468941
Ik ben niet gek
Sir Winston Churchill
  maandag 1 mei 2006 @ 22:12:19 #138
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37468949
ik ben een vliegtuig

edit: en nu weer over tot de orde van de dag
Sir Winston Churchill
  Moderator maandag 1 mei 2006 @ 22:13:01 #139
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_37468982
En als je haar niet geloofd stap je maar uit!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 1 mei 2006 @ 22:13:57 #140
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37469035
Sir Winston Churchill
pi_37469244
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:12 schreef Mirage het volgende:
ik ben een vliegtuig

[afbeelding]

edit: en nu weer over tot de orde van de dag
oke.......

Adem rustig in...........en weer uit............

Gaat het nu weer een beetje
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  maandag 1 mei 2006 @ 22:49:36 #142
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_37470995
liefie_ ik hoop dat je nog terugkijkt hier..ik hoop alleen dat je je niet uit het veld laat slaan! Om wat dan ook..persoonlijk weet ik helemaal niks van jullie aanvaring..die tussen dv en die van jouw..maar vergeet niet..iedereen heeft evenveel recht om in truth te spreken..jij dus ook. He ik las dat je op een gegeven moment aardig moest blijven, athans dat zei je hier..dat heb ik ook wel eens moeten doen..niet alleen hier, maar ook in het dagelijks leven..op mijn werk bijv. Kijk weet je wat het is liefie_ ik hoop je hier gewoon te mogen zien spreken..misschien kan ik wel wat van je opsteken! En dan zou het zonde zijn als je binnen no-time weer vertrokken was..geef het wat tijd k..hoop je echt nog eens hier te zien..! En nee ik ben geen mod, maar ik ik mag wel mijn mening geven hiero!
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  dinsdag 2 mei 2006 @ 14:01:29 #143
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37485366
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:29 schreef Tissik het volgende:
Voor Francis C:
[..]

Beste Francis, dat is bullshit.

"Wie kan een aangifte doen?

De wet zegt dat iedereen die kennis draagt van een strafbaar feit, aangifte kan doen. In de praktijk zal bij seksueel misbruik bijna altijd alleen degene die het feit is overkomen, aangifte doen. Het slachtoffer is degene die kan vertellen wat hem of haar is overkomen en als iemand anders dat zou doen kan er een ander verhaal ontstaan. "

Bron: http://www.seksueelmisdri(...)en%20aangifte%20doen

Iedereen die kennis draagt kan dus aangifte doen, alleen.... het slachtoffer moet dit dan wel bevestigen naderhand. En...

Anyway, zedendelicten hebben een verjaringstermijn. In het ernstigste geval (verkrachting) is die termijn 15 jaar, in het minder ernstige geval (aanranding) is die termijn 12 jaar. Bij minderjarigen gaat die termijn in op het 18e levensjaar (en anders start die termijn op het moment van het delict). Dat betekent, dat de zaak hoe dan ook verjaard is. En hoeveel bewijslast je ook hebt of nog zal kunnen vinden, er zal geen recht over gesproken kunnen worden.

Dus, mag de vraag naar de werkelijke doelstelling best gesteld worden (imho)

Grappig wel, dat ik net ontdekte dat ik (als werkelijk slachtoffer van dit soort praktijken) niets meer mag zeggen. Geinig he? Zo werkt dat dus in Nederland en ook op Fok! (what's new). Daar worden daders slachtoffers, en vice versa.
Zonder op het eigenlijke onderwerp in te gaan - de regelgeving bleek heel nuttig die je mij hebt gegeven, mijn dank daarvoor in de eerste plaats. Maar, lees het nog eens goed door voor jezelf, met name onder de kop aanspreken zul je iets interessants aantreffen. Ambtshalve vervolging ook nog eens goed lezen - er is namelijk geen aangifte nodig zelfs voor de politie om zelf een onderzoek in te stellen - maar even terug naar de aangifte -

De melder kan er ook voor kiezen geen aangifte te doen, maar de dader op het gebeuren en zijn handelen te laten aanspreken (lees onder de kop aanspreken van de pagina die je mij gestuurd hebt. Voor de verwerking van de melder zou dit bijvoorbeeld een hele goede optie kunnen zijn.

Maar lees de complicaties daarvan. Mocht de melder later besluiten alsnog aangifte in te stellen (na het laten aanspreken van de dader ten behoeve van eigen verwerking) ontstaan er complicaties en moeilijkheden. Namelijk, de dader is dan inmiddels al op het feit aangesproken!

Het zit hem dus waarschijnlijk hierin!

Hoop dat je er met mij persoonlijk op terug wilt komen, dan laat ik je zien hoe ik dit weet!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 23:35:59 #144
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37498669
Ik zie dat er een aantal Mods bestaan die een persoonlijke strijd aangaan met de users - dit zijn de mods die niet alleen in strijd handelen met de vrije meningsuiting die een forum zou moeten bieden, maar ook users onderwaarderen - het forum wordt uiteindelijk vorm gegeven door de users, niet door de mods - en over regelgeving? Die bestaat er hier niet - GERT TIMMERMAN (WEBLOG) - HET GEBEUREN ACHTER DE SCHERMEN!

Copy cat verwijderd zonder reden van opgaaf de link naar mijn weblog, die ik mocht aanleggen van andere mods om de discussie voort te mogen zetten - is er een onvertogen woord van mijn kant geweest? Nee - wanneer Mods nog over regelgeving willen spreken zouden ze eerst geselecteerd moeten worden op fatsoen en het vermogen van beredeneren. Vervolgens zou er eendracht van regels afgesproken kunnen worden die persoonlijke interpretatie kan voorkomen.

[ Bericht 6% gewijzigd door FrancisC op 02-05-2006 23:56:49 ]
  dinsdag 2 mei 2006 @ 23:52:51 #145
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37499087
Sorry, heb dit waarschijnlijk wel in de verkeerde feedback gezet maar toe maar ....
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:44:32 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37508079
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 23:52 schreef FrancisC het volgende:
Sorry, heb dit waarschijnlijk wel in de verkeerde feedback gezet maar toe maar ....
Ik heb in het juiste subforum geantwoord.
SHO Feedback. Duiveltja en Copycats Place
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37518088
Mirage, is het misschien een idee het Medium topic aan te passen en er deel 2 van te maken? Lijkt me wel handig voor het geval er gedacht wordt 'daar hebben we er weer een.
Ziet ook wat spectaculairder uit
Wie weet redden we het tot deel 52
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:40:46 #148
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37541458
Een huishoudelijke mededeling.
Een stuk respect en algemene kennis.
En in het kader van een gezonde en fijne sfeer binnen Truth creëren en behouden, en het belang daarvan.

4 en 5 mei: Vrijheid en verscheidenheid
Sir Winston Churchill
pi_37554745
TV tip do. Ned.3: "WHY WE FIGHT" (brilliant!)
04-05-'06 - VPRO's Import 23:50-00:50 Nederland 3

In english about this film:
http://en.wikipedia.org/wiki/Why_We_Fight_%282005_film%29

De zeer indrukwekkende documentaire "Why we fight" (2005) van Eugene
Jarecki is donderdagavond eindelijk op de Nederlandse televisie.
Absoluut de meest brilliante film die ik ooit gezien heb over Amerika's
militairisme. Michael Moore's "Fahrenheit 911" is letterlijk en
figuurlijk een lachertje vergeleken bij "Why we fight"!

"Why we fight" van regisseur Eugene Jarecki heeft in 2005 de 'Grand Jury

Prize' gewonnen op het Amerikaanse Sundance Film Festival.

"Why we fight" is oorspronkelijk de titel van een serie Amerikaanse
propaganda films tijdens de tweede wereldoorlog.

Er wordt in deze oorspronkelijk 100 minuten durende documentaire uit
2005 heel goed beeldend samengevat hoe het Amerikaanse
'militair-industriele-congressionele complex' zich heeft ontwikkeld
sinds de tweede wereldoorlog. Het gaat over het steeds groter wordende
gevaar dat dit machtsblok van grote bedrijven aan het opleveren is voor
de wereldvrede. Notabene een Amerikaanse President/Tweede
Wereldoorlog-generaal waarschuwde voor dit onheil al in 1961 bij zijn
afscheidsspeech: Eisenhower.

Het Bush/Cheney regime wordt goed in perspectief geplaatst, als je deze
film gezien hebt is het bijna onmogelijk nog een greintje vertrouwen in
deze en toekomstige Amerikaanse regeringen te hebben. En dan weet je dat het heel vanzelfsprekend is dat Irak of zelfs bijvoorbeeld Iran absoluut niet de laatste landen zullen zijn die aangevallen gaan worden door de V.S. ...

Citaat van gids.omroep.nl:

"Tijdens de oorlog tegen Irak volgt deze documentaire een aantal
persoonlijke verhalen van mensen in Amerikaanse militaire families. We
zien de soldaten en de slachtoffers. De dromers en zij die
gedesillusioneerd zijn. Jarecki is niet geïnteresseerd in hoe de oorlog
in Irak verloopt, maar hij wil weten waarom Amerika vecht. Waarom kiest
men telkens weer opnieuw om oorlog te voeren tegen de meest
uiteenlopende vijanden? Wat zijn de krachten, economisch, politiek,
ideologisch welke het Amerikaanse militarisme gecreëerd hebben en in
werking hebben gezet?"

"DEMOCRATIE IS OORLOG" kopt de (papieren) VPRO Gids van deze week op pagina 70. Citaat uit dit artikel: "De film doet een poging de
Amerikaanse oorlogsmachinerie te ontleden en onderzoekt of en hoe deze is verweven met het democratische systeem in dat land. En die band, zo blijkt, is sterk en innig"

"Why we fight" is vorig jaar ook al uitgezonden door de Duitse omroep
WDR en het Frans/Duitse Arte.

"Why we fight" is ook op diverse plekken online te downloaden

Tekst is niet van mij maar overgenomen.
pi_37559985
Bedankt voor de tip!
Nee.
  zondag 7 mei 2006 @ 15:36:29 #151
47102 Elvi
miemkwien
pi_37629371
Kunnen/willen de modjes de flauwe reacties op mijn verhaal in dit topic: Nieuwsgierig naar geesten? Roep ze dan op... deel 2 weghalen?

Ik stel het niet zo op prijs dat als ik me hier best wel kwetsbaar opstel met mn probleem en daarbij nog es vraag of bepaalde opmerkingen achterwege kunnen worden gehouden; er tóch flauw op gereageerd word...
  zondag 7 mei 2006 @ 15:43:09 #152
91333 displission
pi_37629547
uhm ik gaf een serieus advies hoor elvi, je hebt het over reacties..het is er maar eentje volgens mij..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 7 mei 2006 @ 15:58:13 #153
91333 displission
pi_37629877
Beste mods ik pleit dat er voortaan eerder ingegrepen wordt bij snelle "over en weer" gevechten zodat dit niet nog een keer hoeft te gebeuren! Zou het fijn vinden als mensen die uiterst gevoelig zijn voor dit soort situaties niet eindeloos uit de tent worden gelokt. Dat kunnen jullie goed in de hand houden door eerder in te grijpen!

Weet niet hoe de mods van Truth hierover denken?

Thruth ouwehoer 88: Waar de glazen altijd vol zijn. dit is geen topic om dingen persoonlijk uit te vechten, heeft ook absoluut niks meer met ouwehoer te maken. Waardevolle discussies zijn altijd mogelijk mits mensen zich binnen de perken van the truth policy houden en elkaar met respect behandelen. Dit was een aanval..en als je goed kijkt zie je een verdediging van dromenvangers kant. Tevens uiterst extreme woorden, ook van zijn kant af, maar hij voelde zich aangevallen..

Als iemand dat bij mij flikt zet ik ook mijn planetary defences up!
  zondag 7 mei 2006 @ 16:02:34 #154
47102 Elvi
miemkwien
pi_37629993
quote:
Op zondag 7 mei 2006 15:43 schreef displission het volgende:
uhm ik gaf een serieus advies hoor elvi, je hebt het over reacties..het is er maar eentje volgens mij..
Het was alvast voor de volgende flauwe opmerking
Ik weet dat de jouwe serieus is, maar die ene vóór je niet.
  zondag 7 mei 2006 @ 16:22:07 #155
19194 Oversight
◢◤
pi_37630540
Nieuw 9/11 Guide topic!!

Mirage of Lilith_Wicca svp ff toevoegen....
◢◤
  woensdag 10 mei 2006 @ 20:55:59 #156
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_37718248
Ik heb een vraagje/verzoekje.... een tijdje geleden heb ik een topic mijn tarotkaarten laten leggen, en nu kan ik dat topic nergens terugvinden. Niet in MyAT en ook niet middels de zoekfunctie. Kan iemand mij helpen? Ik wil graag nog even teruglezen wat er toen gezegd is. BVD
Make love, not war ☮
  vrijdag 12 mei 2006 @ 18:17:14 #157
91333 displission
pi_37767507
weet je toevallig nog hoe het topic heet Diaan73? En hoe oud het was?

probeer anders dit eens diaan: http://zoeken.fok.nl/index.php

[ Bericht 50% gewijzigd door displission op 12-05-2006 18:17:48 (groetjes) ]
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:06:20 #158
114177 Diaan73
pi_37772938
Ik weet niet meer hoe het heet, dat is ook het probleem...ik weet alleen dat het een topic was waarin opv erzoek tartotkaarten voor je werd geraadpleegd. Het is denk ik nog geen jaar geleden dat het gedaan is.

Met deze zoekfucntie heb ik het geprobeerd, maar tevergeefs.
Make love, not war ☮
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:22:33 #159
91333 displission
pi_37782698
Pluk de kaart: Deel 3 zoekt en gij zult vinden , maar zoek niet te hard

hihi
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:49:44 #160
114177 Diaan73
pi_37783378
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:22 schreef displission het volgende:
Pluk de kaart: Deel 3 zoekt en gij zult vinden , maar zoek niet te hard

hihi
Gij zijt goed thnx

hoe is het je gelukt trouwens? Ik kon het maar niet vinden
Make love, not war ☮
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:07:57 #161
91333 displission
pi_37783879
nou het is geen geheim dat ik onderaan de pagina : show topics 1 jaar geleden koos en toen bij pluk de kaart uitkwam en die heb uitgekamt..succes verder.
  zondag 14 mei 2006 @ 16:56:47 #162
91333 displission
pi_37818401
verzoek..om meer mensen bewust te maken van de symbolen in ons dagelijks leven..zou ik een verzoek aan een van de mods willen doen..ik zou graag willen dat er wat meer respons komt ook van de kant die er wat meer over weten en die strijden tegen de NWO..ik heb in dit topic niet simpelweg een link gegeven, maar het gaat voornamelijk over het "losbrengen" van een discussie..

dus mijn verzoek..verander de topic titel symbolen naar: symbolen en de NWO, wat is het nut..?
pi_37832238
quote:
Op zondag 14 mei 2006 16:56 schreef displission het volgende:
verzoek..om meer mensen bewust te maken van de symbolen in ons dagelijks leven..zou ik een verzoek aan een van de mods willen doen..ik zou graag willen dat er wat meer respons komt ook van de kant die er wat meer over weten en die strijden tegen de NWO..ik heb in dit topic niet simpelweg een link gegeven, maar het gaat voornamelijk over het "losbrengen" van een discussie..

dus mijn verzoek..verander de topic titel symbolen naar: symbolen en de NWO, wat is het nut..?
Hey D.

Denk je dat dat iets zal veranderen aan de reactie's van mensen als je
er NWO achter laat zetten?
Mensen hebben nu al , gelet op de reactie's, een vooroordeel jegens die site.
Je schrijft dat je er meer mensen van bewust wilt maken. Prima.
Probeer mensen dan op een luchtige en grappige manier naar de site te laten
kijken door in je OP bv vrijblijvend te zijn en wat humor te gebruiken.

Mensen die in de NWO geinteresseerd zijn kijken toch wel maar daar was het je
niet om te doen, toch??

A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  maandag 15 mei 2006 @ 12:58:26 #164
91333 displission
pi_37841995
Clairvaux..uhm je hebt helemaal gelijk

Nee het ging me om de symbolen die in het dagelijks leven voorkomen..de verbinding tussen het heden en het verleden. Kan zowiezo niet echt lachen om dit hele gegeven..dus had ook niet echt veel behoefte om het "grappig" te brengen..(Bush die een hitlergroet brengt vind ik niet grappig)..ik zeg ook niet dat alles op die site op waarheid berust, maar ik zeg ook niet dat het allemaal leugens zijn.. Ik was gewoon benieuwd of er meer mensen zijn die dit issue beter bekeken hebben..en die hier wat meer over kunnen vertellen..of er een mening over hebben..er zullen er vast wel zijn die bepaalde dingen "er-uit-kunnen-lichten" danwel kunnen verklaren..
pi_37843709
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:58 schreef displission het volgende:
Clairvaux..uhm je hebt helemaal gelijk

Nee het ging me om de symbolen die in het dagelijks leven voorkomen..de verbinding tussen het heden en het verleden. Kan zowiezo niet echt lachen om dit hele gegeven..dus had ook niet echt veel behoefte om het "grappig" te brengen..(Bush die een hitlergroet brengt vind ik niet grappig)..ik zeg ook niet dat alles op die site op waarheid berust, maar ik zeg ook niet dat het allemaal leugens zijn.. Ik was gewoon benieuwd of er meer mensen zijn die dit issue beter bekeken hebben..en die hier wat meer over kunnen vertellen..of er een mening over hebben..er zullen er vast wel zijn die bepaalde dingen "er-uit-kunnen-lichten" danwel kunnen verklaren..
De reden dat ik reageerde is een uitspraak van jou:
quote:
maar het gaat voornamelijk over het "losbrengen" van een discussie
Een discussie met gelijkgestemde zal weinig tot geen discussie opleveren.
Als je in je OP zet dat Bush de Hitlergroet brengt jaag je heel veel mensen
direct in de hoek der sceptici. Wat je wil.
Het was ook maar een (goedbedoeld) idee mijnerzijds. Zal het niet meer doen.

A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_37866460

[ Bericht 100% gewijzigd door Gorian op 16-05-2006 19:59:44 (Verkeerde plek zag ik) ]
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
  donderdag 18 mei 2006 @ 10:13:55 #167
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37942682
Hoi,

Gaat hier alles naar wens ?

* Mirage zit in een drukke periode dus heb iets minder tijd alle topics door te spitten.
Sir Winston Churchill
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:32:05 #168
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37947090
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:51 schreef Circle het volgende:
Hmmm.. heb lange tijd lopen lurken op het Fok!Truth forum, maar het valt me steeds vaker op dat er posts 'gemodereerd' worden (lees: gewist) vanwege vage redenen zoals 'off-topic' enz. In een Truth forum voorkom je niet dat de gemoederen af en toe wat oplopen en dat niet alle discussiepunten even 'on-topic' zijn. Volgens mij mag 'een beetje op de man/vrouw' spelen ook best, als dat niet tot een heksenjacht leidt.

Jammer dus dat de mod wel heel erg actief is en we de discussies tussen Killaht, DenSuperieurenVlaeminck en Ticker dus zien doodbloeden. Is een nekslag voor een topic en dus een forum. Mirage, verzoek: wees terughoudend met het editen van bijdragen zodat het topic blijft leven.
Beste Circle,
In Truth hebben wij huisregels, op FOK! als geheel hebben wij een faq.
Daar heb je je maar aan te houden.
Wij zijn doorgaans heel soepel geweest. De afgelopen maanden is er echter'een lading bagger en gedonder geweest dat zelfs voor ons over een grens ging.
Deze discussie ging ook ver over de grens van constructief/ zinnig/ respectvol.
Zie de enkele zinnen hieronder die uit dat kleine stukje discussie stonden...

Dat is hier niet gewenst.
Fel discussieren prima, maar op deze manier níet.

Men weet dat.
Kíes je ervoor bewúst toch op onderstaande manier een discussie te verëtteren... dan zal je een weekje af mogen koelen.

• Een zielepootje dat gelooft
  • Besef je zelf hoe zwakzinnig je bent,
  • Nee inderdaad; mijn hond kan zijn standpunten beter onderbouwen dan jij
  • * niets zeggende posts met alleen smileys*
  • *gezever over en weer over de posthystorie van iemand in sex *
  • jullie zwevertjes
  • he bah wat een zielig mannetje ben jij. Lig je nu ook stampvoetend en jankend op de grond
  • en nu weer terug je hok in, voordat ik me echt ga ergeren aan je zieligheid
  • Ik ben je fokking hond niet, gek
  • Is je zogenaamde inteligentie naar je bol gestegen?!
  • Heb je echt de middelbare school overgeslagen?
  • debiel
  • Man jij bent echt komisch, slokje fanta te veel?
  • Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      donderdag 18 mei 2006 @ 13:53:54 #169
    91333 displission
    pi_37950041
    vergeet niet de : jij bent psychotisch of aan de drugs, drank en een bezoekje aan de dokter zou geen slecht idee zijn opmerkingen
    pi_37950359
    Héla ...ik voel me wel wa psychotisch vandaag en gister nog een joint en een pintje genoten en binnekort moet ik terug naar de tandarts ...

HEB JE HET OVER MIJ OFZO ???
    I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
      donderdag 18 mei 2006 @ 15:39:39 #171
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_37953529
    quote:
    Op donderdag 18 mei 2006 13:53 schreef displission het volgende:
    vergeet niet de : jij bent psychotisch of aan de drugs, drank en een bezoekje aan de dokter zou geen slecht idee zijn opmerkingen
    Bovenstaand is niet een lijstje dat hier voor zou kúnnen komen of regelmatig voorkomt...

het is wat alleen al in dat stukje discussie over en weer gezegd is
    Niks fictiefs... het ís allemaal gezegd.
    Sir Winston Churchill
      donderdag 18 mei 2006 @ 20:46:21 #172
    149257 Circle
    Cogito ergo sum!
    pi_37963697
    @ Mirage

Thanks voor je reactie nav mijn off-topic toevoeging. Gezien de voorbeelden die je bij je uitleg gaf, denk ik dat je de juiste beslissing(en) hebt genomen door de bijdragen te modereren.

Greetz,
    Circle
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')