Het is geen bigbrother hierquote:Op woensdag 5 april 2006 19:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang hij nog niet in de rug wordt geschoten.
In 1994 was haar beste tijd ofzoquote:Op woensdag 5 april 2006 19:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Die heeft der beste tijd ook gehad.
Als nieuwsmaker hoef ik me daar geen druk om te maken. Ei.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
En de rest van de mensen die CNN-alerts hebben ingeschakeld.
Let erop dat ze per subforum verdeeld zijn, op POL zijn er maar drie, de andere modjes zijn elders mod en hier gewoon user.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:39 schreef Ponskaart het volgende:
Observatie is toch wel dat er weliswaar veel moderators zijn,
kom ik op terug.quote:maar dat willekeur en politieke voorkeur wel erg doordrukt.
Hier is een MOD óók gewoon een user. Dat is bekend, dat is de regel. Een mod hoeft dus in het posten niet neutraal te zijn. Ik vind dat ook nergens voor nodig. Al vind ik wél dat een mod zich meer dan een user aan fatsoensnormen moet houden, maar dat gaat dus over die niet-inhoudelijke teksten.quote:Een voorzitter moet zich neutraal houden om zelf geloofwaardig te zijn. Dat is moeilijk, maar wel cruciaal voor een gelijke discussie.
Ik ben het wel met je eens. Echter, als het er op aankomt, dan is een moderator chantable met gedane uitspraken (als user of als moderator) en kan de geloofwaardigheid snel teniet worden gedaan. Overigens geloof ik wel dat users zich zelf wel onder controle zouden kunnen houden. Ik vind eerder dat mensen die te persoonlijk worden en daarmee anderen uitlokken beter gemodereerd zouden moeten worden. Lijnen kort houden en laten vieren als het goed gaat. Een simpele vuistregel. Wel geloofwaardig blijven. Het heeft geen zin om in een kleuterklas op spelling of zo te gaan straffen. (let wel, dit is beeldspraak en dekt wellicht niet het publiek hier)quote:Op woensdag 5 april 2006 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Let erop dat ze per subforum verdeeld zijn, op POL zijn er maar drie, de andere modjes zijn elders mod en hier gewoon user.
[..]
kom ik op terug.
[..]
Hier is een MOD óók gewoon een user. Dat is bekend, dat is de regel. Een mod hoeft dus in het posten niet neutraal te zijn. Ik vind dat ook nergens voor nodig. Al vind ik wél dat een mod zich meer dan een user aan fatsoensnormen moet houden, maar dat gaat dus over die niet-inhoudelijke teksten.
Over de subjectiviteit / willekeur van de moderatie: tsja. Het moge duidelijk zijn dat ik daar ook wel wat kanttekeningen bij plaats. In zekere zin is het als politieke correctheid: men in blind voor eigen bevooroordeeldheid, soms.
Overigens heb ik eerder bezwaar tegen doorgeschoten consequentheid dan tegen wat willekeur, de mods horen subjectief te oordelen, vind ik. Maar liever niet op politieke voor-of afkeur.
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
140.000 is natuurlijk altijd beter dan BvD & de 9.000 kijkers.
Nu is het toegenomen, maar dat waren in het begin de kijkcijfers van BvD. Veelzeggend over Talpa, waar nu de uitgerangeerde BvD naast "Joling en Gordon over de vloer" (quote:Op woensdag 5 april 2006 20:09 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
![]()
Zijn dat echt de cijfers voor BvD?
Ja, alleen dan van de herhaling.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:09 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
![]()
Ik doe nog steeds niet moeilijk over haar.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:48 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Die heeft der beste tijd ook gehad.
Mijn vriendin heeft de R.C., wat is er op?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:39 schreef RichardQuest het volgende:
NL3 voor een gratis depressie.
Die verschillen van 90.000 tot 350.000, ligt aan de gasten. Maar das nog altijd diep onder het gemiddelde van het laatste seizoen bij RTL, dat was 700.000.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:09 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
![]()
Terugkeercentrum.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft de R.C., wat is er op?
Fijne plekken. Zitten daar niet al mensen 5-10 jaar te wachten voordat ze terug mogen naar hun land?quote:
Dan hebben ze het toch slim gedaan, rtl wilde ze waarschijnlijk toch al dumpen, want ook toen liepen de cijfers terug!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Die verschillen van 90.000 tot 350.000, ligt aan de gasten. Maar das nog altijd diep onder het gemiddelde van het laatste seizoen bij RTL, dat was 700.000.
Dat zijn AZC's.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Fijne plekken. Zitten daar niet al mensen 5-10 jaar te wachten voordat ze terug mogen naar hun land?
Voor de portomonnee wel ja.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:45 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Dan hebben ze het toch slim gedaan, rtl wilde ze waarschijnlijk toch al dumpen, want ook toen liepen de cijfers terug!![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Voor de portomonnee wel ja.
[afbeelding]
Talpa over een half jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |