Het siert je.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:07 schreef Insomaniac het volgende:
Hou je kankerbek, kutkamper.
Pas op, of ik stuur mijn homies op je af.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:07 schreef Insomaniac het volgende:
Whehehe, die dikke wannabe-allochtonies?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Pas op, of ik stuur mijn homies op je af.
Lekker snel weer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:10 schreef ShaoliN het volgende:
Zo dan.
Ophoeren of doodgaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:10 schreef B-Fifty-Two het volgende:
wezen jullie eens lief tegen elkaar btw
Goud is uit, kuthippie. Zilver en replica rolexjes zijn tegenwoordig in.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whehehe, die dikke wannabe-allochtonies?
Laat ze maar komen, ik gooi gewoon een hamburger op straat en dan kan ik mooi ongezien wegglippen.. Met jóuw goud, ouwe.
Ja, godverdomme , is je latop nu weer snel dan? Of zat je gisteren gewoon weer stom te lullen.quote:
Oh, dus je hebt wél polsen, maar je draagt gewoon 26 plasticen rolexen. Okay.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Goud is uit, kuthippie. Zilver en replica rolexjes zijn tegenwoordig in.
die staan nog bij mij voor de deurquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Pas op, of ik stuur mijn homies op je af.
Grappig. Echt. Ik lach me dood.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
ga jij die kankerkachel van je ff aansteken
Latop is altijd snel, dat kenkerfok is steeds zo traag.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, godverdomme , is je latop nu weer snel dan? Of zat je gisteren gewoon weer stom te lullen.![]()
Plastic snijdt wel beter dan goud.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt wél polsen, maar je draagt gewoon 26 plasticen rolexen. Okay.
Kan jij er eerst even aan ruiken of het gas wel loopt?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
ga jij die kankerkachel van je ff aansteken
Ik zal 26 keer lolex op je neus drukken ja.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt wél polsen, maar je draagt gewoon 26 plasticen rolexen. Okay.
Je knaagt je daar ook makkelijker doorheen.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik zal 26 keer lolex op je neus drukken ja.
Die Griek schiet ook niet op. Misschien moet ik de titel nog een keer wijzigen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Latop is altijd snel, dat kenkerfok is steeds zo traag..
Worstenbroodjes?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je knaagt je daar ook makkelijker doorheen.
Whehehe. Hehehe. Hehe.
nee , ben bang om te bukken met jou in de buurtquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kan jij er eerst even aan ruiken of het gas wel loopt?
Dit werkt maar probeer het anders met hihi, ik ben 16, vrouwelijk en dronken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Die Griek schiet ook niet op. Misschien moet ik de titel nog een keer wijzigen.
Hij is vast bezig met belangrijkere zaken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Die Griek schiet ook niet op. Misschien moet ik de titel nog een keer wijzigen.
Alweer?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij is vast bezig met belangrijkere zaken.
Een overdosis ofzo..
Het is niet alsof je het nog nooit gevoeld hebt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:15 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
nee , ben bang om te bukken met jou in de buurt
"Geheugen kwijt door slikken 40.000 xtc-pillen"quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij is vast bezig met belangrijkere zaken.
Een overdosis ofzo..
Maar de arme schat kan maar tot 10 tellen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
"Geheugen kwijt door slikken 40.000 xtc-pillen"
[insert opmerking over z'n laatste scharrel]quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar de arme schat kan maar tot 10 tellen.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[insert opmerking over z'n laatste scharrel]
waneer krijg ik trouwnes mn butplugg trug die je van me geleend hadquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is niet alsof je het nog nooit gevoeld hebt.
Je ijlt en kwijlt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:20 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
waneer krijg ik trouwnes mn butplugg trug die je van me geleend had, wel eerst afwassen he !? nit dat ie net als vorige x helemaal ranzig is
Kan deze niet even geruimd worden?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:20 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
waneer krijg ik trouwnes mn butplugg trug die je van me geleend had, wel eerst afwassen he !? nit dat ie net als vorige x helemaal ranzig is
Hou je nou maar koest anders heb je weer een ban. Als hij hem nog langer wilt gebruiken dan doet hij dat toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:20 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
pff gezellig bashenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:22 schreef woutabest het volgende:
[..]
Hou je nou maar koest anders heb je weer een ban. Als hij hem nog langer wilt gebruiken dan doet hij dat toch?
Noem je dat bashen achterlijke klootviool?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:23 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
pff gezellig bashenmaarja , een ban zal het wel weer op uiteindigen
...ik ga al weg
Dé taalverloedering.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:23 schreef B-Fifty-Two het volgende:
uiteindigen
tssskt, wat een taalgebruik weer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Noem je dat bashen achterlijke klootviool?
Ik hoor dat de Vesuvius weer aardig actief is laatste tijd.quote:
Zeg, dat ADHDicoon van jou he, zit daar ook een epilepsiewaarschuwing bij?quote:
Onverwachts.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:26 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij en Dagonet trouwen?!
zit niet in de buurt van die kut bergquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik hoor dat de Vesuvius weer aardig actief is laatste tijd.
ja, check mijn signquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zeg, dat ADHDicoon van jou he, zit daar ook een epilepsiewaarschuwing bij?
Ik stuur je wel een kaartje vanaf het strand op de huwelijksreis.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:26 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij en Dagonet trouwen?!
Jij was weg.quote:
Ja, maar je zet er meteen alles wat geanimeerd is mee stil. Inclusief dat geweldige icoon van Dago.quote:
Het leeft!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:30 schreef Dirkh het volgende:
Ik wil even in het topic van de lekkende, elkaar likkende en altijd voor elkaar opkomende (pas op, of ik haal mijn vriendjes erbij... oeps, te laat, ze zijn er al) kliekje @@@ een TVP plaatsen. Zodat deze in de toekomst weer eens naar boven gehaald kan worden, nadat dit achterlijke toneelstukje weer eens doodgebloed is.
altijd maar weer de geweldadige kant op hequote:Op dinsdag 4 april 2006 20:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, maar je zet er meteen alles wat geanimeerd is mee stil. Inclusief dat geweldige icoon van Dago.
Als ik Dago was zou ik hem schoppen![]()
sterf.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:32 schreef Insomaniac het volgende:
Er posten hier imo te veel buitenkliekse mensen..
Zeg je godverdomme toch nog wat zinnigs.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:32 schreef Insomaniac het volgende:
Jank niet zo, vertraag gewoon je icoon.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:31 schreef woutabest het volgende:
[..]
altijd maar weer de geweldadige kant op he
Ga die dvd relquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:31 schreef ShaoliN het volgende:
Och jezus. Mevrouw H moet ook nog even komen jammeren.
Doodsverwensing, tot over 48 uur. Willekeur is tof.quote:
als ik tijd hebquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jank niet zo, vertraag gewoon je icoon.
Kliekjesquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:32 schreef Insomaniac het volgende:
Die is al ruim een uur onder controle. Pak jij nou maar weer je wandelstok en ga samen met je vrouwtje op de bank zitten breien ofzo.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga die dvd relin V&A maar even begeleiden. Als je hulp nodig hebt, kan je altijd even contact opnemen met de rest van @@@
oke, ik spreek je wel weer onder een van mijn vele klonenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doodsverwensing, tot over 48 uur. Willekeur is tof.
Okay, daarna plaats je hem maar terug.quote:
Ik heb het schaap op een fiets gezet en de laptop op de dynamo aangesloten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het leeft!
Doet de windmolen het weer dat je stroom hebt?
Verwijder dan ook meteen dat icoontje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doodsverwensing, tot over 48 uur. Willekeur is tof.
Hehe, je was me voor.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Verwijder dan ook meteen dat icoontje.
Dat zou je wel willen he, goorlap.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:36 schreef Dirkh het volgende:
Komt NiNi nog?
wat een mooi icoontjequote:Op dinsdag 4 april 2006 20:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Okay, daarna plaats je hem maar terug.
Zij is de enige die @@@ nog enig bestaansrecht geeft.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he, goorlap..
Fraubitch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[insert opmerking over z'n laatste scharrel]
Wie wat waar?quote:
Mooi, weer een mod minder!!quote:
Hij ben werkelijkwaar prachtig, T!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heb je m'n nieuwe circustent al gezien J..
Afgehandelde dingen.quote:
Somebody ate all the clownsquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij ben werkelijkwaar prachtig, T!
Bring in the clowns!
Dit topic gaat over hoe jij gaat optiefen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:44 schreef yosander het volgende:
Oké, en waar gat dit topic over?
Mompelt iets over een verkapte (pauper) huwelijksaanzoek.....
Ooh, dat heb ik nog nergens gezien!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dit topic gaat over hoe jij gaat optiefen.
Oh. Vet zielig voor al die minderjarige kankerpatientjes die nu zonder entertainment zitten. Hoe harteloos kan je zijn!quote:
Dicht, zo van, dicht, dicht en er zal niemand meer in kunnen posten, want dicht is dicht dichtquote:
net zoals in het vorige @@@-topicquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:46 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dicht, zo van, dicht, dicht en er zal niemand meer in kunnen posten, want dicht is dicht dicht?
Neuh, in @ kan iedereen door slotjes heen indien nodig.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:46 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dicht, zo van, dicht, dicht en er zal niemand meer in kunnen posten, want dicht is dicht dicht?
Dan zou het topic ook geen @@@ zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:46 schreef yosander het volgende:
Als hier geen mod's/Fa's zouden in posten zou hier al lang een slotje ophangen....
Idd, maar ik zag al wel wat er stond hoor!quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:45 schreef woutabest het volgende:
[..]
inderdaad, lees maar terug, staat direct hoe we dat gaan aanpakken
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | if(confirm('Weet je zeker dat je gebruik wilt maken van de quickban voor '+member+'? ')) { alert('Een ogenblik geduld. Surf niet naar andere pagina\'s en sluit je browser niet af.'); setTimeout('reportSuccess()',2000); } else { alert('Actie afgebroken, gebruiker is niet gewijzigd.'); } } function reportSuccess() { alert('Gebruiker succesvol gebanned.'); } |
De wereld is vukking oneerlijk. Open een topic in R&P en knaag je polsen door.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:46 schreef yosander het volgende:
Als hier geen mod's/Fa's zouden in posten zou hier al lang een slotje ophangen....
*insert opmerking over kanker waar heel fok over zou vallen maar you catch my drift*quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh. Vet zielig voor al die minderjarige kankerpatientjes die nu zonder entertainment zitten. Hoe harteloos kan je zijn!.
.
@@@ is toch ook een tijdje modloos geweest, toch? Of werd het toen de nek omgedraaid?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan zou het topic ook geen @@@ zijn natuurlijk.
Jij hebt er ervaring mee, dus hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De wereld is vukking oneerlijk. Open een topic in R&P en knaag je polsen door..
Wheeeeeeee!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*insert opmerking over kanker waar heel fok over zou vallen maar you catch my drift*.
Nee, nooit modloos geweest.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
@@@ is toch ook een tijdje modloos geweest, toch? Of werd het toen de nek omgedraaid?
Als je het niet weet, dan kun je altijd nog de actie uit je te grote webicon uitvoeren.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Jij hebt er ervaring mee, dus hoe doe je dat?
En ik klaagde er geen eens over, dus wat zeur je?
Dat heeft ook nog nooit gewerkt!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:48 schreef HuHu het volgende:
Zonde dat dit niet meer werkt:
[url=javascript:QuickBan("yosander");]Klik hier, whehehe.[/url]
Oh, het was geen klacht, maar slechts een huiliepost?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Jij hebt er ervaring mee, dus hoe doe je dat?
En ik klaagde er geen eens over, dus wat zeur je?
Ik kets jou ook.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wheeeeeeee!
RIP! Oneerlijk!
!
Ik kets je drift, mén!
die zijn op te halen bij het slotjes-depot, duhhhquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:49 schreef B-Fifty-Two het volgende:
raken jullie nou niet eens door je slotjes heen ? :/
En jij door domme vragen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:49 schreef B-Fifty-Two het volgende:
raken jullie nou niet eens door je slotjes heen ? :/
Yup. PR niet meer echter.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, nooit modloos geweest.
Jogy, Inso, PR en ik waren geloof ik nog mod toen het de nek werd omgedraaid.
Dat heeft wel gewerkt, ooit.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat heeft ook nog nooit gewerkt!
En als nog ik ben geen josti die overal op klinkt!
Jaloers!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als je het niet weet, dan kun je altijd nog de actie uit je te grote webicon uitvoeren.
Niet dat ik hier was (volgens mij)!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:51 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat heeft wel gewerkt, ooit.
Totdat cyberstalker ontdekte hoe je er sessions mee kon jatten. Toen niet meer.
In de post-reply pagina kun je ook sessions stelen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:51 schreef HuHu het volgende:
[..]
Totdat cyberstalker ontdekte hoe je er sessions mee kon jatten. Toen niet meer.
Ook niet, ik zeg alleen de harde waarheid!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh, het was geen klacht, maar slechts een huiliepost?. En ik heb inderdaad al velen zo erg tot waanzin gedreven dat ze spontaan hun polsen doorknaagden, dus je merkt snel genoeg hoe het moet.
stoer man, echt, ik wil je handtekeningquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Jaloers!!
Jij niet-bewegende-avatar-hebben!
Ik heb een kikker als user-icon. Al sinds zaterdag 15 november 2003 @ 15:34. En ik ben er trots op.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Jaloers!!
Jij niet-bewegende-avatar-hebben!
Maak een mooie boswandeling. Rond Verdun is dat nog heel enerverend.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:53 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
moet tog iets doen om te tijd te doden
Zijn opvolger was een toffe gozer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Yup. PR niet meer echter.
(Zie "The one with the black Pierre")
Doe eens niet zo machtsgeil, kutje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:53 schreef Dagonet het volgende:
Is dit nu DIG ofzo? Ga daar eens een Apple topic starten ofzo.
Doe dat daar. Slar zal je dankbaar zijn, het apple SC topic loopt niet meer zo lekker.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
Vrijdag, dan moet ik werken. Dan heb ik de beschikking over een Apple.
Dan zal ik je verblijden met een domme vraag.
Ik heb dit account gemaakt, ik kan het ook breken. Dat weet je he.quote:
Mag ik dan wel wat rechten om door het slotje van de Apple SC heen te posten?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe dat daar. Slar zal je dankbaar zijn, het apple SC topic loopt niet meer zo lekker.
En cookies met imagesquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:52 schreef Boe. het volgende:
[..]
In de post-reply pagina kun je ook sessions stelen.
Ha, maar ik heb Nikky.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb dit account gemaakt, ik kan het ook breken. Dat weet je he.
Open maar een nieuw deel, zet maar [mac] in de TTquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:55 schreef HuHu het volgende:
[..]
Mag ik dan wel wat rechten om door het slotje van de Apple SC heen te posten?
Ja echt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Huillie, posts waar jij niets tegen kan zeggen verwijder je maar!
Hoe lang nog?quote:
Tof, ik zal deze post even bookmarken. Kan ik er naar verwijzen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Open maar een nieuw deel, zet maar [mac] in de TT
Whahaha, hoe zielig, éérst quoten en dan verwijderen...quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja echt.
Je bent verbaal veel sterker dan ik, ik zou je nooit aankunnen..
Toch jammer dat ik het niet was.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Whahaha, hoe zielig, éérst quoten en dan verwijderen...
Wat heeft frustratie er mee te maken? Leg eens uit?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:00 schreef HuHu het volgende:
Waarom verdwijnen hier random posts.
Insomaniac, je bent toch niet gefrustreerd hè?
Duhh, Dagonet is veel hoger!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik het niet was.. Blijkbaar ben ik niet de enige met deleterechten die jouw posts FOK! onwaardig vind.
In zijn dromen wel ja. Nu is het klaar, je moeder roept, bedtijd voor jou.quote:
Waarom quotete je hem dan ook terwijl ik het vinkje zette.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik het niet was.. Blijkbaar ben ik niet de enige met deleterechten die jouw posts FOK! onwaardig vind.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Morgen, sloterdijk?
*winkie*winkie*
Fijn, vanaf nu ben ik wel weer consequent.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom quotete je hem dan ook terwijl ik het vinkje zette.
Weet ik veel. Ik ben man, ik kan vrouwen niet doorgronden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat heeft frustratie er mee te maken? Leg eens uit?
Zij loopt constant te mekkeren over gelijke rechten, emancipatie en nog meer van dat soort onzin. Dus mag zij mij vragen.quote:
4 aprilquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Fijn, vanaf nu ben ik wel weer consequent..
Ik zou zeggen, prik een datum. De meeste vrouwen pakken je rechten af en laten je al het werk doen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:04 schreef Boe. het volgende:
[..]
Zij loopt constant te mekkeren over gelijke rechten, emancipatie en nog meer van dat soort onzin. Dus mag zij mij vragen..
Pas je wel op dat ze niet opeens 10 maten groter wordt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:04 schreef Boe. het volgende:
[..]
Zij loopt constant te mekkeren over gelijke rechten, emancipatie en nog meer van dat soort onzin. Dus mag zij mij vragen..
30 ton?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niet eerlijk! Jij weegt 300 kilo, ik 30.
Wheheee. Ofcourse.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Pas je wel op dat ze niet opeens 10 maten groter wordt..
Nee, ik probeerde me jou in afgeslankte vorm te visualiseren.quote:
Logisch, de rest van de wereld wordt in beslag genomen door je kwabben.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde me jou in afgeslankte vorm te visualiseren.
Helaas was m'n fantasiewereld te klein.
Gevaarlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde me jou in afgeslankte vorm te visualiseren.
Helaas was m'n fantasiewereld te klein.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:10 schreef The_Langolier het volgende:
Twiedel-twiedel-twiedel-twiet
Ik ben een kanariepiet
Ik fluit dit liedje in m'n kooi
Ik vind 't zelf ontzettend mooi
Twiedel-twiedel-twiedel-twiet
![]()
Check.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gevaarlijk.
Ik verwacht een inkoppertje van Inso.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gevaarlijk.
Ik verwacht een inkoppertje van Inso.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Logisch, de rest van de wereld wordt in beslag genomen door je kwabben.
Het voelde goed, het eerste uur.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat kleine beetje is geen rest te noemen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Logisch, de rest van de wereld wordt in beslag genomen door je kwabben.
Sjee de vieze verraaier zit bij zn liefdequote:Op dinsdag 4 april 2006 21:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Is dit topique nog niet vol ?
en waar is NiNi en PR en Jogy en JK
-3 Al bundy grapquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat kleine beetje is geen rest te noemen..
Heeft NASA inmiddels al die sondes in een baan om je heen gekregen?
Je vergeet Tijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Is dit topique nog niet vol ?
en waar is NiNi en PR en Jogy en JK
Als ze alle spacechuttels die rond je middel orbitten hebben gelokaliseerd, gaan ze pas verder met het volgende project.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat kleine beetje is geen rest te noemen..
Heeft NASA inmiddels al die sondes in een baan om je heen gekregen?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sjee de vieze verraaier zit bij zn liefde, Joog doet dingen enzo, net als Nien en PR.
De hufteren..
en Tijn ! en Croupouque !quote:
Pas je op dat je morgen de trein niet laat ontsporen? Gewoon in het midden blijven staan he.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als ze alle spacechuttels die rond je middel orbitten hebben gelokaliseerd, gaan ze pas verder met het volgende project.
Die was met Nietz en Tonks appletjes spelen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wij zijn Tijn niet vergeten, Tijn is ons vergeten.
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wij zijn Tijn niet vergeten, Tijn is ons vergeten.
Croup is er vandoor met Carice van Houten en zit op een of ander tropisch eiland waanzinnig gelukkig te zijn. De hufter.quote:
Q.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:17 schreef Q. het volgende:
Bier.
je yroz wat doe jequote:Op dinsdag 4 april 2006 21:17 schreef Q. het volgende:
Bier.
Sinds jouw laatste treinrit hebben ze de rails en wagons verbreed, dus dat zal geen probleem worden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Pas je op dat je morgen de trein niet laat ontsporen? Gewoon in het midden blijven staan he.
Ja! Au3!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:18 schreef Bosbeetle het volgende:
en au3 .. jeej nostalgie (hihi dat rijmt)
Wat doet croup met een poesquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Croup is er vandoor met Carice van Houten en zit op een of ander tropisch eiland waanzinnig gelukkig te zijn. De hufter..
quote:
Precies! All wrong!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]well isn't that cute
BUT ITS WRONG
Au3 doet al haar hele Fok!carrière indie in MUZ.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja au3 doet indie in MUZ omdat ze wat heeft met een GEMer
nee ze doet nu meer indie als anders ... ze is wel een trouwe #MUZIEKer dat welquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Au3 doet al haar hele Fok!carrière indie in MUZ.
underkofferkopquote:
lidmaatschappen zijn in de voorverkoop bij de grotere postkantorenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:31 schreef Bendeleider het volgende:
Kan ik nog lid worden van dezer clique(o)?
Gesloten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
lidmaatschappen zijn in de voorverkoop bij de grotere postkantoren
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:07 schreef Insomaniac het volgende:
HEE INSO!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:32 schreef Insomaniac het volgende:
Niemand heeft mij dat verteld. Wat moet ik nou doen met mijn leven?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nee joh, gekkie! Doe niet zo mal, Vrolijk Verder bestaat niet meer!
Was dat niet de kracht van de oorspronkelijke @@@.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:32 schreef Insomaniac het volgende:
Mag ik je Connie noemen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hee, weer een dode reeks!
* Boenkel pakt zijn crucifix en wijwaterkanon uit de lade.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |