Het siert je.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:07 schreef Insomaniac het volgende:
Hou je kankerbek, kutkamper.
Pas op, of ik stuur mijn homies op je af.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:07 schreef Insomaniac het volgende:
Hou je kankerbek, kutkamper.
Whehehe, die dikke wannabe-allochtonies?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Pas op, of ik stuur mijn homies op je af.
Lekker snel weer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:10 schreef ShaoliN het volgende:
Zo dan.
Ophoeren of doodgaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:10 schreef B-Fifty-Two het volgende:
wezen jullie eens lief tegen elkaar btw
Goud is uit, kuthippie. Zilver en replica rolexjes zijn tegenwoordig in.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whehehe, die dikke wannabe-allochtonies?
Laat ze maar komen, ik gooi gewoon een hamburger op straat en dan kan ik mooi ongezien wegglippen.. Met jóuw goud, ouwe.
Ja, godverdomme , is je latop nu weer snel dan? Of zat je gisteren gewoon weer stom te lullen.quote:
Oh, dus je hebt wél polsen, maar je draagt gewoon 26 plasticen rolexen. Okay.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Goud is uit, kuthippie. Zilver en replica rolexjes zijn tegenwoordig in.
die staan nog bij mij voor de deurquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Pas op, of ik stuur mijn homies op je af.
Grappig. Echt. Ik lach me dood.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
ga jij die kankerkachel van je ff aansteken
Latop is altijd snel, dat kenkerfok is steeds zo traag.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, godverdomme , is je latop nu weer snel dan? Of zat je gisteren gewoon weer stom te lullen.![]()
Plastic snijdt wel beter dan goud.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt wél polsen, maar je draagt gewoon 26 plasticen rolexen. Okay.
Kan jij er eerst even aan ruiken of het gas wel loopt?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
ga jij die kankerkachel van je ff aansteken
Ik zal 26 keer lolex op je neus drukken ja.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt wél polsen, maar je draagt gewoon 26 plasticen rolexen. Okay.
Je knaagt je daar ook makkelijker doorheen.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik zal 26 keer lolex op je neus drukken ja.
Die Griek schiet ook niet op. Misschien moet ik de titel nog een keer wijzigen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Latop is altijd snel, dat kenkerfok is steeds zo traag..
Worstenbroodjes?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je knaagt je daar ook makkelijker doorheen.
Whehehe. Hehehe. Hehe.
nee , ben bang om te bukken met jou in de buurtquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kan jij er eerst even aan ruiken of het gas wel loopt?
Dit werkt maar probeer het anders met hihi, ik ben 16, vrouwelijk en dronken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Die Griek schiet ook niet op. Misschien moet ik de titel nog een keer wijzigen.
Hij is vast bezig met belangrijkere zaken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Die Griek schiet ook niet op. Misschien moet ik de titel nog een keer wijzigen.
Alweer?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij is vast bezig met belangrijkere zaken.
Een overdosis ofzo..
Het is niet alsof je het nog nooit gevoeld hebt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:15 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
nee , ben bang om te bukken met jou in de buurt
"Geheugen kwijt door slikken 40.000 xtc-pillen"quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij is vast bezig met belangrijkere zaken.
Een overdosis ofzo..
Maar de arme schat kan maar tot 10 tellen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
"Geheugen kwijt door slikken 40.000 xtc-pillen"
[insert opmerking over z'n laatste scharrel]quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar de arme schat kan maar tot 10 tellen.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[insert opmerking over z'n laatste scharrel]
waneer krijg ik trouwnes mn butplugg trug die je van me geleend hadquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is niet alsof je het nog nooit gevoeld hebt.
Je ijlt en kwijlt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:20 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
waneer krijg ik trouwnes mn butplugg trug die je van me geleend had, wel eerst afwassen he !? nit dat ie net als vorige x helemaal ranzig is
Kan deze niet even geruimd worden?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:20 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
waneer krijg ik trouwnes mn butplugg trug die je van me geleend had, wel eerst afwassen he !? nit dat ie net als vorige x helemaal ranzig is
Hou je nou maar koest anders heb je weer een ban. Als hij hem nog langer wilt gebruiken dan doet hij dat toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:20 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
pff gezellig bashenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:22 schreef woutabest het volgende:
[..]
Hou je nou maar koest anders heb je weer een ban. Als hij hem nog langer wilt gebruiken dan doet hij dat toch?
Noem je dat bashen achterlijke klootviool?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:23 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
pff gezellig bashenmaarja , een ban zal het wel weer op uiteindigen
...ik ga al weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |