Het siert je.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:07 schreef Insomaniac het volgende:
Hou je kankerbek, kutkamper.
Pas op, of ik stuur mijn homies op je af.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:07 schreef Insomaniac het volgende:
Hou je kankerbek, kutkamper.
Whehehe, die dikke wannabe-allochtonies?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Pas op, of ik stuur mijn homies op je af.
Lekker snel weer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:10 schreef ShaoliN het volgende:
Zo dan.
Ophoeren of doodgaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:10 schreef B-Fifty-Two het volgende:
wezen jullie eens lief tegen elkaar btw
Goud is uit, kuthippie. Zilver en replica rolexjes zijn tegenwoordig in.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whehehe, die dikke wannabe-allochtonies?
Laat ze maar komen, ik gooi gewoon een hamburger op straat en dan kan ik mooi ongezien wegglippen.. Met jóuw goud, ouwe.
Ja, godverdomme , is je latop nu weer snel dan? Of zat je gisteren gewoon weer stom te lullen.quote:
Oh, dus je hebt wél polsen, maar je draagt gewoon 26 plasticen rolexen. Okay.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:11 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Goud is uit, kuthippie. Zilver en replica rolexjes zijn tegenwoordig in.
die staan nog bij mij voor de deurquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Pas op, of ik stuur mijn homies op je af.
Grappig. Echt. Ik lach me dood.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
ga jij die kankerkachel van je ff aansteken
Latop is altijd snel, dat kenkerfok is steeds zo traag.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, godverdomme , is je latop nu weer snel dan? Of zat je gisteren gewoon weer stom te lullen.![]()
Plastic snijdt wel beter dan goud.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt wél polsen, maar je draagt gewoon 26 plasticen rolexen. Okay.
Kan jij er eerst even aan ruiken of het gas wel loopt?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
ga jij die kankerkachel van je ff aansteken
Ik zal 26 keer lolex op je neus drukken ja.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt wél polsen, maar je draagt gewoon 26 plasticen rolexen. Okay.
Je knaagt je daar ook makkelijker doorheen.quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:13 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik zal 26 keer lolex op je neus drukken ja.
Die Griek schiet ook niet op. Misschien moet ik de titel nog een keer wijzigen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Latop is altijd snel, dat kenkerfok is steeds zo traag..
Worstenbroodjes?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je knaagt je daar ook makkelijker doorheen.
Whehehe. Hehehe. Hehe.
nee , ben bang om te bukken met jou in de buurtquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kan jij er eerst even aan ruiken of het gas wel loopt?
Dit werkt maar probeer het anders met hihi, ik ben 16, vrouwelijk en dronken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Die Griek schiet ook niet op. Misschien moet ik de titel nog een keer wijzigen.
Hij is vast bezig met belangrijkere zaken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Die Griek schiet ook niet op. Misschien moet ik de titel nog een keer wijzigen.
Alweer?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij is vast bezig met belangrijkere zaken.
Een overdosis ofzo..
Het is niet alsof je het nog nooit gevoeld hebt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:15 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
nee , ben bang om te bukken met jou in de buurt
"Geheugen kwijt door slikken 40.000 xtc-pillen"quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij is vast bezig met belangrijkere zaken.
Een overdosis ofzo..
Maar de arme schat kan maar tot 10 tellen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
"Geheugen kwijt door slikken 40.000 xtc-pillen"
[insert opmerking over z'n laatste scharrel]quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar de arme schat kan maar tot 10 tellen.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[insert opmerking over z'n laatste scharrel]
waneer krijg ik trouwnes mn butplugg trug die je van me geleend hadquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is niet alsof je het nog nooit gevoeld hebt.
Je ijlt en kwijlt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:20 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
waneer krijg ik trouwnes mn butplugg trug die je van me geleend had, wel eerst afwassen he !? nit dat ie net als vorige x helemaal ranzig is
Kan deze niet even geruimd worden?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:20 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
waneer krijg ik trouwnes mn butplugg trug die je van me geleend had, wel eerst afwassen he !? nit dat ie net als vorige x helemaal ranzig is
Hou je nou maar koest anders heb je weer een ban. Als hij hem nog langer wilt gebruiken dan doet hij dat toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:20 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
pff gezellig bashenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:22 schreef woutabest het volgende:
[..]
Hou je nou maar koest anders heb je weer een ban. Als hij hem nog langer wilt gebruiken dan doet hij dat toch?
Noem je dat bashen achterlijke klootviool?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:23 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
pff gezellig bashenmaarja , een ban zal het wel weer op uiteindigen
...ik ga al weg
Dé taalverloedering.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:23 schreef B-Fifty-Two het volgende:
uiteindigen
tssskt, wat een taalgebruik weer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Noem je dat bashen achterlijke klootviool?
Ik hoor dat de Vesuvius weer aardig actief is laatste tijd.quote:
Zeg, dat ADHDicoon van jou he, zit daar ook een epilepsiewaarschuwing bij?quote:
Onverwachts.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:26 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij en Dagonet trouwen?!
zit niet in de buurt van die kut bergquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik hoor dat de Vesuvius weer aardig actief is laatste tijd.
ja, check mijn signquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zeg, dat ADHDicoon van jou he, zit daar ook een epilepsiewaarschuwing bij?
Ik stuur je wel een kaartje vanaf het strand op de huwelijksreis.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:26 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij en Dagonet trouwen?!
Jij was weg.quote:
Ja, maar je zet er meteen alles wat geanimeerd is mee stil. Inclusief dat geweldige icoon van Dago.quote:
Het leeft!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:30 schreef Dirkh het volgende:
Ik wil even in het topic van de lekkende, elkaar likkende en altijd voor elkaar opkomende (pas op, of ik haal mijn vriendjes erbij... oeps, te laat, ze zijn er al) kliekje @@@ een TVP plaatsen. Zodat deze in de toekomst weer eens naar boven gehaald kan worden, nadat dit achterlijke toneelstukje weer eens doodgebloed is.
altijd maar weer de geweldadige kant op hequote:Op dinsdag 4 april 2006 20:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, maar je zet er meteen alles wat geanimeerd is mee stil. Inclusief dat geweldige icoon van Dago.
Als ik Dago was zou ik hem schoppen![]()
sterf.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:32 schreef Insomaniac het volgende:
Er posten hier imo te veel buitenkliekse mensen..
Zeg je godverdomme toch nog wat zinnigs.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:32 schreef Insomaniac het volgende:
Er posten hier imo te veel buitenkliekse mensen..
Jank niet zo, vertraag gewoon je icoon.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:31 schreef woutabest het volgende:
[..]
altijd maar weer de geweldadige kant op he
Ga die dvd relquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:31 schreef ShaoliN het volgende:
Och jezus. Mevrouw H moet ook nog even komen jammeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |