Dé taalverloedering.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:23 schreef B-Fifty-Two het volgende:
uiteindigen
tssskt, wat een taalgebruik weer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Noem je dat bashen achterlijke klootviool?
Ik hoor dat de Vesuvius weer aardig actief is laatste tijd.quote:
Zeg, dat ADHDicoon van jou he, zit daar ook een epilepsiewaarschuwing bij?quote:
Onverwachts.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:26 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij en Dagonet trouwen?!
zit niet in de buurt van die kut bergquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik hoor dat de Vesuvius weer aardig actief is laatste tijd.
ja, check mijn signquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zeg, dat ADHDicoon van jou he, zit daar ook een epilepsiewaarschuwing bij?
Ik stuur je wel een kaartje vanaf het strand op de huwelijksreis.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:26 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wanneer gaan jij en Dagonet trouwen?!
Jij was weg.quote:
Ja, maar je zet er meteen alles wat geanimeerd is mee stil. Inclusief dat geweldige icoon van Dago.quote:
Het leeft!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:30 schreef Dirkh het volgende:
Ik wil even in het topic van de lekkende, elkaar likkende en altijd voor elkaar opkomende (pas op, of ik haal mijn vriendjes erbij... oeps, te laat, ze zijn er al) kliekje @@@ een TVP plaatsen. Zodat deze in de toekomst weer eens naar boven gehaald kan worden, nadat dit achterlijke toneelstukje weer eens doodgebloed is.
altijd maar weer de geweldadige kant op hequote:Op dinsdag 4 april 2006 20:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, maar je zet er meteen alles wat geanimeerd is mee stil. Inclusief dat geweldige icoon van Dago.
Als ik Dago was zou ik hem schoppen![]()
sterf.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:32 schreef Insomaniac het volgende:
Er posten hier imo te veel buitenkliekse mensen..
Zeg je godverdomme toch nog wat zinnigs.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:32 schreef Insomaniac het volgende:
Jank niet zo, vertraag gewoon je icoon.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:31 schreef woutabest het volgende:
[..]
altijd maar weer de geweldadige kant op he
Ga die dvd relquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:31 schreef ShaoliN het volgende:
Och jezus. Mevrouw H moet ook nog even komen jammeren.
Doodsverwensing, tot over 48 uur. Willekeur is tof.quote:
als ik tijd hebquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jank niet zo, vertraag gewoon je icoon.
Kliekjesquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:32 schreef Insomaniac het volgende:
Die is al ruim een uur onder controle. Pak jij nou maar weer je wandelstok en ga samen met je vrouwtje op de bank zitten breien ofzo.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga die dvd relin V&A maar even begeleiden. Als je hulp nodig hebt, kan je altijd even contact opnemen met de rest van @@@
oke, ik spreek je wel weer onder een van mijn vele klonenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doodsverwensing, tot over 48 uur. Willekeur is tof.
Okay, daarna plaats je hem maar terug.quote:
Ik heb het schaap op een fiets gezet en de laptop op de dynamo aangesloten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het leeft!
Doet de windmolen het weer dat je stroom hebt?
Verwijder dan ook meteen dat icoontje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doodsverwensing, tot over 48 uur. Willekeur is tof.
Hehe, je was me voor.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Verwijder dan ook meteen dat icoontje.
Dat zou je wel willen he, goorlap.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:36 schreef Dirkh het volgende:
Komt NiNi nog?
wat een mooi icoontjequote:Op dinsdag 4 april 2006 20:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Okay, daarna plaats je hem maar terug.
Zij is de enige die @@@ nog enig bestaansrecht geeft.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he, goorlap..
Fraubitch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[insert opmerking over z'n laatste scharrel]
Wie wat waar?quote:
Mooi, weer een mod minder!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |