Hij ben werkelijkwaar prachtig, T!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heb je m'n nieuwe circustent al gezien J..
Afgehandelde dingen.quote:
Somebody ate all the clownsquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij ben werkelijkwaar prachtig, T!
Bring in the clowns!
Dit topic gaat over hoe jij gaat optiefen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:44 schreef yosander het volgende:
Oké, en waar gat dit topic over?
Mompelt iets over een verkapte (pauper) huwelijksaanzoek.....
Ooh, dat heb ik nog nergens gezien!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dit topic gaat over hoe jij gaat optiefen.
Oh. Vet zielig voor al die minderjarige kankerpatientjes die nu zonder entertainment zitten. Hoe harteloos kan je zijn!quote:
Dicht, zo van, dicht, dicht en er zal niemand meer in kunnen posten, want dicht is dicht dichtquote:
net zoals in het vorige @@@-topicquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:46 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dicht, zo van, dicht, dicht en er zal niemand meer in kunnen posten, want dicht is dicht dicht?
Neuh, in @ kan iedereen door slotjes heen indien nodig.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:46 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dicht, zo van, dicht, dicht en er zal niemand meer in kunnen posten, want dicht is dicht dicht?
Dan zou het topic ook geen @@@ zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:46 schreef yosander het volgende:
Als hier geen mod's/Fa's zouden in posten zou hier al lang een slotje ophangen....
Idd, maar ik zag al wel wat er stond hoor!quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:45 schreef woutabest het volgende:
[..]
inderdaad, lees maar terug, staat direct hoe we dat gaan aanpakken
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | if(confirm('Weet je zeker dat je gebruik wilt maken van de quickban voor '+member+'? ')) { alert('Een ogenblik geduld. Surf niet naar andere pagina\'s en sluit je browser niet af.'); setTimeout('reportSuccess()',2000); } else { alert('Actie afgebroken, gebruiker is niet gewijzigd.'); } } function reportSuccess() { alert('Gebruiker succesvol gebanned.'); } |
De wereld is vukking oneerlijk. Open een topic in R&P en knaag je polsen door.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:46 schreef yosander het volgende:
Als hier geen mod's/Fa's zouden in posten zou hier al lang een slotje ophangen....
*insert opmerking over kanker waar heel fok over zou vallen maar you catch my drift*quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh. Vet zielig voor al die minderjarige kankerpatientjes die nu zonder entertainment zitten. Hoe harteloos kan je zijn!.
.
@@@ is toch ook een tijdje modloos geweest, toch? Of werd het toen de nek omgedraaid?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan zou het topic ook geen @@@ zijn natuurlijk.
Jij hebt er ervaring mee, dus hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De wereld is vukking oneerlijk. Open een topic in R&P en knaag je polsen door..
Wheeeeeeee!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*insert opmerking over kanker waar heel fok over zou vallen maar you catch my drift*.
Nee, nooit modloos geweest.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
@@@ is toch ook een tijdje modloos geweest, toch? Of werd het toen de nek omgedraaid?
Als je het niet weet, dan kun je altijd nog de actie uit je te grote webicon uitvoeren.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Jij hebt er ervaring mee, dus hoe doe je dat?
En ik klaagde er geen eens over, dus wat zeur je?
Dat heeft ook nog nooit gewerkt!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:48 schreef HuHu het volgende:
Zonde dat dit niet meer werkt:
[url=javascript:QuickBan("yosander");]Klik hier, whehehe.[/url]
Oh, het was geen klacht, maar slechts een huiliepost?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Jij hebt er ervaring mee, dus hoe doe je dat?
En ik klaagde er geen eens over, dus wat zeur je?
Ik kets jou ook.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wheeeeeeee!
RIP! Oneerlijk!
!
Ik kets je drift, mén!
die zijn op te halen bij het slotjes-depot, duhhhquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:49 schreef B-Fifty-Two het volgende:
raken jullie nou niet eens door je slotjes heen ? :/
En jij door domme vragen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:49 schreef B-Fifty-Two het volgende:
raken jullie nou niet eens door je slotjes heen ? :/
Yup. PR niet meer echter.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, nooit modloos geweest.
Jogy, Inso, PR en ik waren geloof ik nog mod toen het de nek werd omgedraaid.
Dat heeft wel gewerkt, ooit.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat heeft ook nog nooit gewerkt!
En als nog ik ben geen josti die overal op klinkt!
Jaloers!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als je het niet weet, dan kun je altijd nog de actie uit je te grote webicon uitvoeren.
Niet dat ik hier was (volgens mij)!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:51 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat heeft wel gewerkt, ooit.
Totdat cyberstalker ontdekte hoe je er sessions mee kon jatten. Toen niet meer.
In de post-reply pagina kun je ook sessions stelen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:51 schreef HuHu het volgende:
[..]
Totdat cyberstalker ontdekte hoe je er sessions mee kon jatten. Toen niet meer.
Ook niet, ik zeg alleen de harde waarheid!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh, het was geen klacht, maar slechts een huiliepost?. En ik heb inderdaad al velen zo erg tot waanzin gedreven dat ze spontaan hun polsen doorknaagden, dus je merkt snel genoeg hoe het moet.
stoer man, echt, ik wil je handtekeningquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Jaloers!!
Jij niet-bewegende-avatar-hebben!
Ik heb een kikker als user-icon. Al sinds zaterdag 15 november 2003 @ 15:34. En ik ben er trots op.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Jaloers!!
Jij niet-bewegende-avatar-hebben!
Maak een mooie boswandeling. Rond Verdun is dat nog heel enerverend.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:53 schreef B-Fifty-Two het volgende:
[..]
moet tog iets doen om te tijd te doden
Zijn opvolger was een toffe gozer.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Yup. PR niet meer echter.
(Zie "The one with the black Pierre")
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |