Doe eens niet zo machtsgeil, kutje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:53 schreef Dagonet het volgende:
Is dit nu DIG ofzo? Ga daar eens een Apple topic starten ofzo.
Doe dat daar. Slar zal je dankbaar zijn, het apple SC topic loopt niet meer zo lekker.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
Vrijdag, dan moet ik werken. Dan heb ik de beschikking over een Apple.
Dan zal ik je verblijden met een domme vraag.
Ik heb dit account gemaakt, ik kan het ook breken. Dat weet je he.quote:
Mag ik dan wel wat rechten om door het slotje van de Apple SC heen te posten?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe dat daar. Slar zal je dankbaar zijn, het apple SC topic loopt niet meer zo lekker.
En cookies met imagesquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:52 schreef Boe. het volgende:
[..]
In de post-reply pagina kun je ook sessions stelen.
Ha, maar ik heb Nikky.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb dit account gemaakt, ik kan het ook breken. Dat weet je he.
Open maar een nieuw deel, zet maar [mac] in de TTquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:55 schreef HuHu het volgende:
[..]
Mag ik dan wel wat rechten om door het slotje van de Apple SC heen te posten?
Ja echt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Huillie, posts waar jij niets tegen kan zeggen verwijder je maar!
Hoe lang nog?quote:
Tof, ik zal deze post even bookmarken. Kan ik er naar verwijzen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Open maar een nieuw deel, zet maar [mac] in de TT
Whahaha, hoe zielig, éérst quoten en dan verwijderen...quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja echt.
Je bent verbaal veel sterker dan ik, ik zou je nooit aankunnen..
Toch jammer dat ik het niet was.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Whahaha, hoe zielig, éérst quoten en dan verwijderen...
Wat heeft frustratie er mee te maken? Leg eens uit?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:00 schreef HuHu het volgende:
Waarom verdwijnen hier random posts.
Insomaniac, je bent toch niet gefrustreerd hč?
Duhh, Dagonet is veel hoger!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik het niet was.. Blijkbaar ben ik niet de enige met deleterechten die jouw posts FOK! onwaardig vind.
In zijn dromen wel ja. Nu is het klaar, je moeder roept, bedtijd voor jou.quote:
Waarom quotete je hem dan ook terwijl ik het vinkje zette.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toch jammer dat ik het niet was.. Blijkbaar ben ik niet de enige met deleterechten die jouw posts FOK! onwaardig vind.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Morgen, sloterdijk?
*winkie*winkie*
Fijn, vanaf nu ben ik wel weer consequent.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom quotete je hem dan ook terwijl ik het vinkje zette.
Weet ik veel. Ik ben man, ik kan vrouwen niet doorgronden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat heeft frustratie er mee te maken? Leg eens uit?
Zij loopt constant te mekkeren over gelijke rechten, emancipatie en nog meer van dat soort onzin. Dus mag zij mij vragen.quote:
4 aprilquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Fijn, vanaf nu ben ik wel weer consequent..
Ik zou zeggen, prik een datum. De meeste vrouwen pakken je rechten af en laten je al het werk doen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:04 schreef Boe. het volgende:
[..]
Zij loopt constant te mekkeren over gelijke rechten, emancipatie en nog meer van dat soort onzin. Dus mag zij mij vragen..
Pas je wel op dat ze niet opeens 10 maten groter wordt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:04 schreef Boe. het volgende:
[..]
Zij loopt constant te mekkeren over gelijke rechten, emancipatie en nog meer van dat soort onzin. Dus mag zij mij vragen..
30 ton?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niet eerlijk! Jij weegt 300 kilo, ik 30.
Wheheee. Ofcourse.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Pas je wel op dat ze niet opeens 10 maten groter wordt..
Nee, ik probeerde me jou in afgeslankte vorm te visualiseren.quote:
Logisch, de rest van de wereld wordt in beslag genomen door je kwabben.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde me jou in afgeslankte vorm te visualiseren.
Helaas was m'n fantasiewereld te klein.
Gevaarlijk.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde me jou in afgeslankte vorm te visualiseren.
Helaas was m'n fantasiewereld te klein.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:10 schreef The_Langolier het volgende:
Twiedel-twiedel-twiedel-twiet
Ik ben een kanariepiet
Ik fluit dit liedje in m'n kooi
Ik vind 't zelf ontzettend mooi
Twiedel-twiedel-twiedel-twiet
![]()
Check.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gevaarlijk.
Ik verwacht een inkoppertje van Inso.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gevaarlijk.
Ik verwacht een inkoppertje van Inso.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Logisch, de rest van de wereld wordt in beslag genomen door je kwabben.
Het voelde goed, het eerste uur.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat kleine beetje is geen rest te noemen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Logisch, de rest van de wereld wordt in beslag genomen door je kwabben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |