Op de sneltrein Leeuwarden - Groningen past een wadloper echt net in het schema. Dan moet de wadloper op tijd vertrekken en dan is het nog de vraag of ie de maximale rijtijd net wel/net niet haalt. Een buffel kan de sneldienst in 32 minuten doen, terwijl er 36 minuten voor staat. Dit scheelt aanzienlijk. Het luistert onderweg zowel bij Veenwouden als Grijpskerk zo nu en dan nouw. Dan moet de ene trein op de andere wachten. Meestal is dit niet in de totale treindienst te merken, maar als er vertraging ontstaat dan kan het soms snel oplopen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wadlopers kunnen ook maar 100km/h, Buffels 140km/h en volgens mij zijn sommige stukken van Gn-Lw geschikt gemaakt voor 140km/h. Als je dus Wadlopers in Buffeldiensten inzet, heb je een probleem.
Been there, done that, willen ze nietquote:Op donderdag 6 april 2006 22:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
omfg! ik ga die inderdaad eens opeisen bij de forum admins![]()
FOK Frystalig 8)
Vind ik eigenlijk best een idee. Er zijn wel 7845 topics over auto's, en dan zou er maar 1 centraaltje over treinen mogen zijn waar alles in moetquote:Op donderdag 6 april 2006 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
zullen we anders eens een apart topic openen over de dr2007?
Daar heb je helemaal gelijk in. Maak je een mooie OP?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk best een idee. Er zijn wel 7845 topics over auto's, en dan zou er maar 1 centraaltje over treinen mogen zijn waar alles in moet
Noem het dan (PT)A.
Dit is echt een (slowchat)reeks (geworden) voor mensen die enige affiniteit met of interesse in het treingebeuren hebben. De dienstregeling 2007 lijkt me een onderwerp die veel meer users (treinreizigers) aangaat.
Haha kijk! Ik wil best eens gaan werken aan een opzetje jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in. Maak je een mooie OP?
volgens mij die meuk bij groningenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:58 schreef verzameldirk het volgende:
heeft iemand een idee welke 10 stations dat zijn waarvan de
perons te laag zijn voor de nieuwe GTW's van Arriva.
Het bereft hier een stomme fout van Railpro
daar was toch al iemand meebezig?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Haha kijk! Ik wil best eens gaan werken aan een opzetje ja.
-edit- bìjna dus, niet begonnenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat jij wil hoorIk was al bijna een mooie OP aan het maken met alles erin en zo, maar dat hoeft dus niet?
nja dat scheelt toch al enkele stations in frieslandquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:01 schreef verzameldirk het volgende:
meuk bij Groningen
een heel erg ruim begrip
Mwag, die dienstregeling gaat niet voor het weekend in, dus je hebt het op zich wel aan tijdquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:25 schreef JDude het volgende:
Hm, daar ga ik dit weekend nog niet aan toekomen. Het is ook nogal een lap tekst die er in moet.
Wellicht dat Flash al wel wat had geschreven?
True, true.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Mwag, die dienstregeling gaat niet voor het weekend in, dus je hebt het op zich wel aan tijd
Railpro levert bouwmaterialen, en zijn vooral bekend van de blauwe onderlossers.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:58 schreef verzameldirk het volgende:
Het bereft hier een stomme fout van Railpro
Gebruik de wiki. Wel zo handig als je met meerdere personen bezig gaat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:27 schreef JDude het volgende:
[..]
True, true.
In ieder geval vast een bak info voor iemand die er al wel aan toe zou komen:
http://www.rovernet.nl/nieuws/berichten/ber060118bijl3.pdf
En heet inmiddels VoestAlpine RailPro, omdat ze zijn overgenomen. Degene die een domme fout heeft gemaakt met de perrons werkt bij ProRail.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:10 schreef MREn het volgende:
[..]
Railpro levert bouwmaterialen, en zijn vooral bekend van de blauwe onderlossers.
en ook handig voor een eventueel deel 2. Alhoewel ik meer topics in KLB verwacht over de nieuwe dienstregelingquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:52 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Gebruik de wiki. Wel zo handig als je met meerdere personen bezig gaat.
Ja, dat krijg je met de doorsnee Fok-user. Vooral klagen, maar iets onderbouwen ho maar.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en ook handig voor een eventueel deel 2. Alhoewel ik meer topics in KLB verwacht over de nieuwe dienstregeling![]()
En niet eens even uitzoeken of ze nu op de NS, Connexxion, Noordned, Arriva, Syntus, ProRail, RailPro of de landelijke of lokale overheid moeten afgeven.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:15 schreef Tfz het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met de doorsnee Fok-user. Vooral klagen, maar iets onderbouwen ho maar.
Er zullen ongetwijfeld wel weer klachten komen van mensen die zich benadeeld voelen door een maatregel waar er ook duizenden beter van worden.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:15 schreef Tfz het volgende:
Ja, dat krijg je met de doorsnee Fok-user. Vooral klagen, maar iets onderbouwen ho maar.
Ehmm nee nog niet. Ik zat eigenlijk te denken aan een integrale copypaste van de NS-site, en een bonndige samenvatting van iemand van ons zeg maar. Logootje NS, logootje ROVER, dat die twee aan het knokken zijn, zoiets, weet ik hetquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:25 schreef JDude het volgende:
Hm, daar ga ik dit weekend nog niet aan toekomen. Het is ook nogal een lap tekst die er in moet.
Wellicht dat Flash al wel wat had geschreven?
zoiets?quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm nee nog niet. Ik zat eigenlijk te denken aan een integrale copypaste van de NS-site, en een bonndige samenvatting van iemand van ons zeg maar. Logootje NS, logootje ROVER, dat die twee aan het knokken zijn, zoiets, weet ik het
Precies wat ik bedoel....quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld wel weer klachten komen van mensen die zich benadeeld voelen door een maatregel waar er ook duizenden beter van worden.
Mja, klachten over OV in KLB neem ik amper nog serieus.
Driekwart van de reacties slaat nergens op of komt van mensen die nog even bijdehand moeten doen met "koop dan ook een auto"-opmerkingen.
Ook wel eens gezien. Volgens mij hoort 'ie bij het gebouw er naast en gaat 'ie ook nergens meer heen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[afbeelding]
wat staat dat ding daar te doen op Amersfoort? staat er al jaren, maar ik kan nergens uitvogelen wat voor stel het is, en wat het daar evt doet...
dat geloof ik ook wel dat die niet meer rijd, echter t viel me vandaag op dat er een Panto op zit.. ( stond omhoog ) wat ik nog niet eerder gezien hadquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Ook wel eens gezien. Volgens mij hoort 'ie bij het gebouw er naast en gaat 'ie ook nergens meer heen.
waslijn heet dat hier :/quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:17 schreef Jump het volgende:
Zo te zien hangt er geen wasdraad meer boven, dus geen probleem
Wat leuk, ik noem het gewoon bovenleiding.quote:
roflquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat leuk, ik noem het gewoon bovenleiding.
Dat is een Noorse tram, kan je ook vrij eenvoudig zien aangezien de koersrol op Stortingnet oid staat, en de Storting is het Noorse parlementsgebouw zoals een beetje belezen persoon wel zal weten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[afbeelding]
wat staat dat ding daar te doen op Amersfoort? staat er al jaren, maar ik kan nergens uitvogelen wat voor stel het is, en wat het daar evt doet...
Dat ding is een soort van museum stuk. Is daar een paar jaar geleden met een kraan neergezet(waar ik bij was vandaar) volgens mij is dat witte gebouwtje het oude stationsgebouw ofzo. Van heul vroegah. Dat is het geloof ik.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[afbeelding]
wat staat dat ding daar te doen op Amersfoort? staat er al jaren, maar ik kan nergens uitvogelen wat voor stel het is, en wat het daar evt doet...
aaah ik vroeg me af, aangezien zn nummer (605) ook niks opleverde op bij NS materiaalquote:Op zaterdag 8 april 2006 04:26 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat is een Noorse tram, kan je ook vrij eenvoudig zien aangezien de koersrol op Stortingnet oid staat, en de Storting is het Noorse parlementsgebouw zoals een beetje belezen persoon wel zal weten.
Het ding hoorde bij dat witte gebouw waar een of ander geflopt rail-iets zat.
Terwijl de 605 toch bestaat, alleen niet bij NSR maar bij NedTrain, of een particuliere vervoerder (of wellicht sloop, ik hou die nummertjes niet zo bij).quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
aaah ik vroeg me af, aangezien zn nummer (605) ook niks opleverde op bij NS materiaal
mja klopt, maar dan krijg je toch een heel ander ding dan die tramquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:18 schreef MREn het volgende:
[..]
Terwijl de 605 toch bestaat, alleen niet bij NSR maar bij NedTrain, of een particuliere vervoerder (of wellicht sloop, ik hou die nummertjes niet zo bij).
Dat stationsgebouw, is dat niet Amersfoort NCS, dus van inderdaad heul vroeger?quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:31 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Dat ding is een soort van museum stuk. Is daar een paar jaar geleden met een kraan neergezet(waar ik bij was vandaar) volgens mij is dat witte gebouwtje het oude stationsgebouw ofzo. Van heul vroegah. Dat is het geloof ik.![]()
yep, zit nu een makelaarskantoor in meen ik.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat stationsgebouw, is dat niet Amersfoort NCS, dus van inderdaad heul vroeger?
Er heeft toch ook een boekhandel oid in gezeten?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:30 schreef MREn het volgende:
[..]
yep, zit nu een makelaarskantoor in meen ik.
Een reisbureau staat mij bij.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er heeft toch ook een boekhandel oid in gezeten?
stuk heerenveen - utrecht slaap ik doorgaans alquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:34 schreef MREn het volgende:
[..]
Een reisbureau staat mij bij.
Nooit zo op gelet, terwijl ik er toch vaak langs kom...maar ja, dagelijkse trajecten die je kunt dromen zijn zo boeiend niet meer. Wellicht dat ik het vanavond wel op merk
Dat heb ik eigenlijk op elk traject Randstad-Eindhoven-Venlo-Enschede-Zwolle-Heerenveen en alles er tussen, muv lijntjes waar ik zelden kom als Kippenlijn of oostelijke betuwelijn.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
stuk heerenveen - utrecht slaap ik doorgaans alzo vaak gehad
idd lijntjes waar je zelden komt blijf je toch wel wakker,quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:41 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk op elk traject Randstad-Eindhoven-Venlo-Enschede-Zwolle-Heerenveen en alles er tussen, muv lijntjes waar ik zelden kom als Kippenlijn of oostelijke betuwelijn.
Scheelt ook veel of je ICM hebt, dat slaapt sowieso wel lekker.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
idd lijntjes waar je zelden komt blijf je toch wel wakker,als je dr regelmatig komt slaap je toch liever
ICM, IRM, slapen toch wel t lekkerste, Plan V is ook wel te doen, DD-AR / DDM1 is niet echt lekker om in te slapenquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:02 schreef MREn het volgende:
[..]
Scheelt ook veel of je ICM hebt, dat slaapt sowieso wel lekker.
Hoewel plan V ook heerlijk ligt, in de 1e klas coupé met alle armleuningen omhoog en je zachte jas als kussen over de harde niet-inklapbare armsteun aan de uiterste zijkant.
En zelf als je 1m85 bent, en je knieën een beetje uit laat steken, is dat een prima manier in de laatste stoptrein Mt-Ehv
weinig last vanquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:28 schreef MREn het volgende:
Hoe kan jij in godsnaam in IRM slapen?
Ik krijg altijd last van mn rug als ik meer dan 1 a 1,5 uur in zo'n ding zit, zeker op die oude stoelen.
Ik ben 1.80 en kan er ook wel in slapen. De enige treinen waar ik niet in kan slapen zijn Plan T, DM'90 (zelfde stoelen als T) en DD-AR. ICM is nog altijd de favoriet, mede door de goede verwarming.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
weinig last van
goed ik ben wat korter natuurlijk met mn 1.72
Plan T, moauw tis te doen, echter niet in de moterwagensquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben 1.80 en kan er ook wel in slapen. De enige treinen waar ik niet in kan slapen zijn Plan T, DM'90 (zelfde stoelen als T) en DD-AR. ICM is nog altijd de favoriet, mede door de goede verwarming.
Plan T is ruk omdat ik niet tussen de achter elkaar staande stoelen pas. Alleen de coupétjes voor en achterin zijn nog te doen. Vroeger waren die nog leuker, maar helaas, ook daar heeft de verbouwing een eind aan gemaakt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Plan T, moauw tis te doen, echter niet in de moterwagens
k ga toch scheef hangen zodat ik 2 plaatsen in beslag neemquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Plan T is ruk omdat ik niet tussen de achter elkaar staande stoelen pas. Alleen de coupétjes voor en achterin zijn nog te doen. Vroeger waren die nog leuker, maar helaas, ook daar heeft de verbouwing een eind aan gemaakt.
Ja maar dat slaapt dan weer beroerd!quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k ga toch scheef hangen zodat ik 2 plaatsen in beslag neem
Ik welquote:
goederentreinen voor je zijn baggerquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik welIk slaap ook nooit als de trein vaak moet remmen, bijvoorbeeld als ie achter een goederentrein zit. Mijn automatisch ontwaakmechanisme voor mijn eindstation werkt dan steeds te vroeg.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:02 schreef Bigfoot het volgende:
Ik moest laatst voor me werk mee met een testtrein op het nieuwe HSL traject. De trip ging van de belgische grens naar Barendrecht. Natuurlijk had ik mijn fotocamera mee om een filmpje te maken.
DD-AR is telawaaierigquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:51 schreef the_disheaver het volgende:
Weet iemand waar je de werkzaamheden aan het spoor voor de middellange termein kunt bekijken? Op ns.nl staat het alleen voor de komende 2 weken. Vaak wel voldoende, maar dus niet altijd![]()
slapen kan ik niet (in de trein hé). Of niets doen met ogen dicht, of werken. In de ICM is dat erg goed te doen. IRM is ook goed te doen, maar in de DD-AR kun je echt niets... Nou ja, weinig.
Het is vooral dat de stoelen totaal niet zitten. Aan lawaai (van de trein) heb ik weinig last.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
DD-AR is telawaaierig
en de laatste keer dat ik zo`n stam had ging het hagelen en hagelde het mooi DOOR de ventilatie roosters heen, :/
dat ook, maar ik vind ze lawaaierig, iig in de bovenste delen. zal wel komen door die luchtvangersquote:Op zondag 9 april 2006 00:00 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Het is vooral dat de stoelen totaal niet zitten. Aan lawaai (van de trein) heb ik weinig last.
Ik heb een flinke tijd geleden een rondje gemaakt (1e klas) met zo'n beetje alle 'afwijkende' mat. soorten, was destijds:quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:17 schreef jorienvdherik het volgende:
waar zal ik komende vrijdag is heen gaan ? schiphol wil ik wel en dan door naar ?
zo ietsquote:Op zondag 9 april 2006 11:30 schreef the_disheaver het volgende:
En noord nederland is onbereikbaar...
mja, vrijdag was er ook al lichte chaos hoor, was er een wisselstoring geweest bij zwollequote:Op zondag 9 april 2006 11:38 schreef Remzz het volgende:
Gelukkig gebeurt dit op een zondag, anders was de choas denk ik compleet. Iedereen in het boemeltje Almelo - Zwolle
Dat lijkt me geen planning hoorquote:Op zondag 9 april 2006 11:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
en de ns heeft weer lekkere planning![]()
geen treinen op zwolle - amersfoort en geen treinen op zwolle - deventer
geknapte bovenleiding bij nunspleet en werkzaamheden op de andere kant.
En gisteren was Groningen even vanuit alle richting onbereikbaar..duurde ook maar halfuurtje meen ik.quote:Op zondag 9 april 2006 11:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja, vrijdag was er ook al lichte chaos hoor, was er een wisselstoring geweest bij zwolle
Had je er vorige week bij moeten zijn: toen zowel Zl-Amf als Zl-Es plat en alles via de IJssellijn. Ik was er pas in de avond, maar lijkt me geen pretje om dat volk allemaal in een elke IRM-VI te krijgen tussen Dv en Zl...quote:Op zondag 9 april 2006 11:38 schreef Remzz het volgende:
Gelukkig gebeurt dit op een zondag, anders was de choas denk ik compleet. Iedereen in het boemeltje Almelo - Zwolle
k vind dat ze Lelystad maar op kampen moeten hangen (hanzelijn) en de ZZL kunnen ze toch ook van lelystad naar gronignen trekken?quote:Op zondag 9 april 2006 12:47 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen planning hoor
Bovendien: alternatieven genoeg: van Zwolle met de bus naar Lelystad (lijn 330 meen ik), of vanaf Kampen (lijn 143), of via Hengelo, Zutphen.
Wat een erger punt van zorg is, vind ik nog altijd Zwolle-Meppel als SPOF nood-zuid.
ZZL was vooral nieuw spoor door heerenveen en drachten.quote:Op zondag 9 april 2006 12:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
k vind dat ze Lelystad maar op kampen moeten hangen (hanzelijn) en de ZZL kunnen ze toch ook van lelystad naar gronignen trekken?
ipv van amsterdam af?
moauw lelystad - emmeloord - heerenveen - drachten - groningenquote:Op zondag 9 april 2006 12:56 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
ZZL was vooral nieuw spoor door heerenveen en drachten.
Dus zwolle uitschakelen. Ik zou liever proberen onderhoud in zwolle op een goed peil houden, en reservesystemen bouwen, dan een nieuwe spoorlijn bouwen welke afhankelijk is van zwolle.
Dat heeft dus geen zak met planning te maken.quote:Op zondag 9 april 2006 11:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
en de ns heeft weer lekkere planning![]()
geen treinen op zwolle - amersfoort en geen treinen op zwolle - deventer
geknapte bovenleiding bij nunspleet en werkzaamheden op de andere kant.
Zwolle deventer wel,quote:Op zondag 9 april 2006 13:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat heeft dus geen zak met planning te maken.
Ach, door het onderhoud zal een ander traject meer treinbewegingen ontstaan. Een grotere kans dan normaal dus dat er iets knaptquote:Op zondag 9 april 2006 13:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Zwolle deventer wel,![]()
alleen die bovenleiding knapt weer ongunstig![]()
iets zegt me dat dit toch vaker voor komt, een traject wegens onderhoud niet kunnen gebruiken, en dan je enige alternatief krijg je een storing :p
mja k vraag me dan af, is het dan niet verstandiger om die werkzaamheden dan uit te stellen?quote:Op zondag 9 april 2006 13:21 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ach, door het onderhoud zal een ander traject meer treinbewegingen ontstaan. Een grotere kans dan normaal dus dat er iets knapt![]()
Je bedoelt neem ik aan als er er op een omreistraject een storing plaats vind?quote:Op zondag 9 april 2006 13:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja k vraag me dan af, is het dan niet verstandiger om die werkzaamheden dan uit te stellen?
of is dat gewoon not done?
mja, zit wat in, echter als ze nog niet zwaar bezig zijn? en de mogelijk zou er zijn om evt op 1 vd sporen ( toch dubbel uit gevoerd ) een trein te laten rijden?quote:Op zondag 9 april 2006 13:34 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Je bedoelt neem ik aan als er er op een omreistraject een storing plaats vind?
Als ze bezig zijn zijn ze ook bezig, en vaak kun je dan niet ff snel alles opruimen en er weer treinen over laten rijden. En ook kan dat, dan is de werkzaamheden nog steeds niet klaar, en zal nog een keer het traject afgesloten moeten worden.
Misschien wel als de storing op de dag voor de werkzaamheden ontstaat (en de dag van werkzaamheden ook nog tot overlast zorgt). Maar dan zullen er geen goede alternatieven moeten zijn natuurlijk. Geen trein, en onmogelijk om bussen in te zetten
Ze zijn nu bezig met een viaduct. Dus in dit geval is het lastig een spoor vrij te houden. Ik denk ook dat ze dat altijd wel proberen, als het mogelijk is per spoor werken.quote:Op zondag 9 april 2006 13:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mja, zit wat in, echter als ze nog niet zwaar bezig zijn? en de mogelijk zou er zijn om evt op 1 vd sporen ( toch dubbel uit gevoerd ) een trein te laten rijden?
mja bij niet alle werkzaamheden is het niet te doen om een spoor vrij te houden natuurlijkquote:Op zondag 9 april 2006 13:49 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ze zijn nu bezig met een viaduct. Dus in dit geval is het lastig een spoor vrij te houden. Ik denk ook dat ze dat altijd wel proberen, als het mogelijk is per spoor werken.
2x 6 dusquote:Op zondag 9 april 2006 13:56 schreef Here_Jezus het volgende:
Tering ik zie op sloterdijk deze vaak rijden
[afbeelding]
Maar dan met 12 bakken niet normaal hoe lang dat is
322.50 meter. Kan nog wel langer. 403.50 meter om precies te zijnquote:Op zondag 9 april 2006 13:56 schreef Here_Jezus het volgende:
Tering ik zie op sloterdijk deze vaak rijden
[afbeelding]
Maar dan met 12 bakken niet normaal hoe lang dat is
hoelang is 5x3 bakkig ICM?quote:Op zondag 9 april 2006 14:01 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
322.50 meter. Kan nog wel langer. 403.50 meter om precies te zijn![]()
Erg leuk die dingen maar die zitten toch niet helemaal volquote:Op zondag 9 april 2006 13:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
2x 6 dus
had vrijdag 5x ICM3 das ook langvooral als je dan van zwolle wegrijd en je zit in de voorste bak
! zie je de hele sliert nog in de bocht achter je aan rollen
Op een vrijdag namiddag wel.quote:Op zondag 9 april 2006 14:07 schreef Here_Jezus het volgende:
[..]
Erg leuk die dingen maar die zitten toch niet helemaal vol?
best langquote:
neequote:Op zondag 9 april 2006 14:07 schreef Here_Jezus het volgende:
[..]
Erg leuk die dingen maar die zitten toch niet helemaal vol?
Hoelaat zat jij in die trein dan? Ik heb zelf ook Leeuwarden - Amersfoort (e.v.) gereisd, ook bestaande uit 15 bakken ICMquote:Op zondag 9 april 2006 14:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nja bij mij niet toen, pas bij amersfoort was die vol![]()
mn trein kwam om 16:12 aan op utrecht,quote:Op zondag 9 april 2006 14:35 schreef Carport het volgende:
12 bakken IRM is inderdaad best lang. Ik kom ze ook vaak tegen in Den Haag en Rotterdam. ICK met 14 bakken deed het ook altijd erg goed![]()
[..]
Hoelaat zat jij in die trein dan? Ik heb zelf ook Leeuwarden - Amersfoort (e.v.) gereisd, ook bestaande uit 15 bakken ICM![]()
16 is geloof ik maximum aantalquote:Op zondag 9 april 2006 15:51 schreef thatsme het volgende:
16 bakken ICM is het langste waar ik gezeten heb... Was een foutje denk ik!
15 is het wettelijk maximum voor reizigerstrein. Lijkt me dat hij opzich wel langer dan 16 kan zijn.quote:
ja als je normaal met 5x ICM3 rijd en je zal een 1 viertje mee nemen kom je op 16. en k zie ook wel eens 2x ICM4 vanaf leeuwarden komen.. als dr dan ook 2x ICM4 vanaf groningen rijd dan zit je ook op 16..quote:Op zondag 9 april 2006 16:03 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
15 is het wettelijk maximum voor reizigerstrein. Lijkt me dat hij opzich wel langer dan 16 kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |