Godverquote:Op donderdag 6 april 2006 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ey de ZuiderZeelijn gaat niet door hoor ik net
ja wel ja, alles op de randstad, laat de restvan het land maar verrekkenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:47 schreef the_disheaver het volgende:
Mooi. Met het verbeteren van de infrastructuur in de randstad heb je meer voordeel.
Inderdaad, bijnaam is "De Deense Neuzen"quote:Op donderdag 6 april 2006 19:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Is volgens mij van oorsprong een Deens ontwerp, er rijden ook dieselvarianten van, o.a. in Zweden.
Hier een brakke uitsnede uit een dia, de Kustpilen in Zweden:
[afbeelding]
Zou een nieuwe spoorlijn voor jou echt zo beter zijn? Met simpele maatregelen als hanzelijn, en eventueel de bocht bij meppel-assen afsnijden heb je al veel tijdwinst voor die ene keer dat een noordeling naar de randstad gaat.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wel ja, alles op de randstad, laat de restvan het land maar verrekken
2x per uur IC dan! en een stopzwijn dr tussen door?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:35 schreef Zug-Chef het volgende:
Als die 3e trein per uur Lwd - Zwolle maar doorgezet wordt (las dat ergens in t topic of de vorige)hoor je mij niet klagen.![]()
Verwar je het niet met de al bestaande 3de stoptrein Gn-Zl?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:35 schreef Zug-Chef het volgende:
Als die 3e trein per uur Lwd - Zwolle maar doorgezet wordt (las dat ergens in t topic of de vorige)hoor je mij niet klagen.![]()
stopzwijn naar leeuwarden is gewoon kutquote:Op donderdag 6 april 2006 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
boejje dat anderhalve station tussen Lwd en Zl
Nog beter is deze variantquote:Op donderdag 6 april 2006 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
watheb je nou in Steenwijk te zoeken man
nah ik eis een stop op heerenveenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:48 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Nog beter is deze variant![]()
![]()
2x per uur IC Lwd-Zw rechtstreeks
en 1 stoptrein voor de rest
Toedeledoki![]()
Opbokken naar fryslan.fok.nl jullie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |