Ook wel eens gezien. Volgens mij hoort 'ie bij het gebouw er naast en gaat 'ie ook nergens meer heen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[afbeelding]
wat staat dat ding daar te doen op Amersfoort? staat er al jaren, maar ik kan nergens uitvogelen wat voor stel het is, en wat het daar evt doet...
dat geloof ik ook wel dat die niet meer rijd, echter t viel me vandaag op dat er een Panto op zit.. ( stond omhoog ) wat ik nog niet eerder gezien hadquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Ook wel eens gezien. Volgens mij hoort 'ie bij het gebouw er naast en gaat 'ie ook nergens meer heen.
waslijn heet dat hier :/quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:17 schreef Jump het volgende:
Zo te zien hangt er geen wasdraad meer boven, dus geen probleem
roflquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat leuk, ik noem het gewoon bovenleiding.
Dat is een Noorse tram, kan je ook vrij eenvoudig zien aangezien de koersrol op Stortingnet oid staat, en de Storting is het Noorse parlementsgebouw zoals een beetje belezen persoon wel zal weten.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[afbeelding]
wat staat dat ding daar te doen op Amersfoort? staat er al jaren, maar ik kan nergens uitvogelen wat voor stel het is, en wat het daar evt doet...
Dat ding is een soort van museum stuk. Is daar een paar jaar geleden met een kraan neergezet(waar ik bij was vandaar) volgens mij is dat witte gebouwtje het oude stationsgebouw ofzo. Van heul vroegah. Dat is het geloof ik.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[afbeelding]
aaah ik vroeg me af, aangezien zn nummer (605) ook niks opleverde op bij NS materiaalquote:Op zaterdag 8 april 2006 04:26 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat is een Noorse tram, kan je ook vrij eenvoudig zien aangezien de koersrol op Stortingnet oid staat, en de Storting is het Noorse parlementsgebouw zoals een beetje belezen persoon wel zal weten.
Het ding hoorde bij dat witte gebouw waar een of ander geflopt rail-iets zat.
Terwijl de 605 toch bestaat, alleen niet bij NSR maar bij NedTrain, of een particuliere vervoerder (of wellicht sloop, ik hou die nummertjes niet zo bij).quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
aaah ik vroeg me af, aangezien zn nummer (605) ook niks opleverde op bij NS materiaal
mja klopt, maar dan krijg je toch een heel ander ding dan die tramquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:18 schreef MREn het volgende:
[..]
Terwijl de 605 toch bestaat, alleen niet bij NSR maar bij NedTrain, of een particuliere vervoerder (of wellicht sloop, ik hou die nummertjes niet zo bij).
Dat stationsgebouw, is dat niet Amersfoort NCS, dus van inderdaad heul vroeger?quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:31 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Dat ding is een soort van museum stuk. Is daar een paar jaar geleden met een kraan neergezet(waar ik bij was vandaar) volgens mij is dat witte gebouwtje het oude stationsgebouw ofzo. Van heul vroegah. Dat is het geloof ik.![]()
yep, zit nu een makelaarskantoor in meen ik.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat stationsgebouw, is dat niet Amersfoort NCS, dus van inderdaad heul vroeger?
Er heeft toch ook een boekhandel oid in gezeten?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:30 schreef MREn het volgende:
[..]
yep, zit nu een makelaarskantoor in meen ik.
Een reisbureau staat mij bij.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er heeft toch ook een boekhandel oid in gezeten?
stuk heerenveen - utrecht slaap ik doorgaans alquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:34 schreef MREn het volgende:
[..]
Een reisbureau staat mij bij.
Nooit zo op gelet, terwijl ik er toch vaak langs kom...maar ja, dagelijkse trajecten die je kunt dromen zijn zo boeiend niet meer. Wellicht dat ik het vanavond wel op merk
Dat heb ik eigenlijk op elk traject Randstad-Eindhoven-Venlo-Enschede-Zwolle-Heerenveen en alles er tussen, muv lijntjes waar ik zelden kom als Kippenlijn of oostelijke betuwelijn.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
stuk heerenveen - utrecht slaap ik doorgaans alzo vaak gehad
idd lijntjes waar je zelden komt blijf je toch wel wakker,quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:41 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk op elk traject Randstad-Eindhoven-Venlo-Enschede-Zwolle-Heerenveen en alles er tussen, muv lijntjes waar ik zelden kom als Kippenlijn of oostelijke betuwelijn.
Scheelt ook veel of je ICM hebt, dat slaapt sowieso wel lekker.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
idd lijntjes waar je zelden komt blijf je toch wel wakker,als je dr regelmatig komt slaap je toch liever
ICM, IRM, slapen toch wel t lekkerste, Plan V is ook wel te doen, DD-AR / DDM1 is niet echt lekker om in te slapenquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:02 schreef MREn het volgende:
[..]
Scheelt ook veel of je ICM hebt, dat slaapt sowieso wel lekker.
Hoewel plan V ook heerlijk ligt, in de 1e klas coupé met alle armleuningen omhoog en je zachte jas als kussen over de harde niet-inklapbare armsteun aan de uiterste zijkant.
En zelf als je 1m85 bent, en je knieën een beetje uit laat steken, is dat een prima manier in de laatste stoptrein Mt-Ehv
weinig last vanquote:Op zaterdag 8 april 2006 15:28 schreef MREn het volgende:
Hoe kan jij in godsnaam in IRM slapen?
Ik krijg altijd last van mn rug als ik meer dan 1 a 1,5 uur in zo'n ding zit, zeker op die oude stoelen.
Ik ben 1.80 en kan er ook wel in slapen. De enige treinen waar ik niet in kan slapen zijn Plan T, DM'90 (zelfde stoelen als T) en DD-AR. ICM is nog altijd de favoriet, mede door de goede verwarming.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
weinig last van
goed ik ben wat korter natuurlijk met mn 1.72
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |