quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:48 schreef M5 het volgende:
Zo. we kunnen rustig verder posten, heb net 935 in elkaar getimmerd
en ja ik verveel me
ik zat er haast aan te denken om een porsche te gaan soepen met k3 liveryquote:
even je instelingen op 10 post per pagina zetten, en weer terugzetten als we straks op 50 posts zittenquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:31 schreef BoJo het volgende:
kunnen die kanker fotos uit die kut op want mijn tyfus firefox blijft maar draaien en draaien..klote zooi
dat weiger ikquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
even je instelingen op 10 post per pagina zetten, en weer terugzetten als we straks op 50 posts zitten
Velgenquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:39 schreef BoJo het volgende:
ik heb die freakin pagina al 30 minuten aanstaan en ze komen niet. Dus ze werken niet.![]()
kut OP, kanker topic, tering plaatjes.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:07 schreef Blapiet het volgende:
snelwegen pakken ze meestal pas op het einde omdat er eigenlijk geen hol aan is. Als je er eenmaal opzit is het nogal makkelijk. Als je wat onrustig of niet zo'n snelle leerling bent doen ze het in het begin wel eens om je vertrouwen te geven (nofi @ Robin_ natuurlijk).
tussen de 900 en 1000 zal er bovengemiddld vak Porsche en Caterpillar langskomen jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:43 schreef Klonk het volgende:
weer een porsche
ik zal blij zijn als we bij 1000 zijn
ik vind 7 paginas al zat.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
@BoJo: ik zit nu al op pagina 225 ppp, helemaal zo gek nog niet
Das bij mij vaste prik als ik m maak... eerst op BB zoeken op *OPgetal* en dan op googl caterpillar OPgetal...quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:44 schreef Klonk het volgende:
meer caterpillar in dat geval....
is toch bagger, kanker browser blijft maar draaien en draaien en draaien omdat IEMAND geen normale OP kan maken met plaatjes die fatsoenlijk ergens gehost staanquote:
Zal ik m met Sandra in 1 ruimte opsluiten? Die is ongesteldquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
is toch bagger, kanker browser blijft maar draaien en draaien en draaien omdat IEMAND geen normale OP kan maken met plaatjes die fatsoenlijk ergens gehost staan![]()
alhoewel audiofuhrer.de ook redelijk geniaal isquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]mensen zonder eigen .com site om te uploaden
je kan toch GVD naar andere plaatjes googlen die tenminste normaal gehost staan en niet op een kanker bout hoster als tinypic.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]mensen zonder eigen .com site om te uploaden
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:49 schreef BoJo het volgende:
ze komen hier na 50 minuten en diverse F5en nog steeds niet hoor.![]()
Ik heb nog nooit moeite gedaan plaatjes van de OP extern te gaan hosten, als het geen zlefgemaakte foto's zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
je kan toch GVD naar andere plaatjes googlen die tenminste normaal gehost staan en niet op een kanker bout hoster als tinypic.![]()
ze zijn vast ergens anders gehost op een fatsoenlijke manier ipv deze bagger manierquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit moeite gedaan plaatjes van de OP extern te gaan hosten, als het geen zlefgemaakte foto's zijn
volgende keer plaats ik de originele van 2 MB per stuk wel ok? en dan alle 10.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze zijn vast ergens anders gehost op een fatsoenlijke manier ipv deze bagger manier![]()
als je ze fatsoenlijk host, primaquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:54 schreef M5 het volgende:
[..]
volgende keer plaats ik de originele van 2 MB per stuk wel ok? en dan alle 10.
[googol]Hey, swa, jij hebt echt een eigen website nodig weetje. Ik heb m5.com al voor je klaarstaan. Betaling in natura[/googol]quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:54 schreef M5 het volgende:
[..]
volgende keer plaats ik de originele van 2 MB per stuk wel ok? en dan alle 10.
m5.com bestaat alquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[googol]Hey, swa, jij hebt echt een eigen website nodig weetje. Ik heb m5.com al voor je klaarstaan. Betaling in natura[/googol]
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:58 schreef BaraCuda het volgende:
Bo vriend maat gabber denk aan je hart kerol![]()
Hoi allemaal![]()
ik was voer aan het vreten ja!quote:
ik zal een auto op m'n werk jatten en dan kom ik er aan ok?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wil foto's maken maar heb geen zin om te fietsen, wie haalt me even op met de auto?
Hoe zit het onderhand met dat rijbewijs?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wil foto's maken maar heb geen zin om te fietsen, wie haalt me even op met de auto?
dan kun jij voortaan hier terecht!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
Heb vandaag met collega gewerkt die motor rijdt...
Nu weet ik weer precies wat ik deze zomervakantie moet gaan halen![]()
levensverzekering... testament?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
Tegen de tijd dat jij hier bent is het donkerquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:03 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zal een auto op m'n werk jatten en dan kom ik er aan ok?
volvovriend en motorgekquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
bezig hequote:Op dinsdag 4 april 2006 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe zit het onderhand met dat rijbewijs?
doe ik het aan het einde van m'n shift, vertrek ik om 06:55. ben ik er mogen zo rond 10:00. of zit ergens in een politie celquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij hier bent is het donker
Mja, maar morgen ga ik dus al op de fiets wegquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:08 schreef M5 het volgende:
[..]
doe ik het aan het einde van m'n shift, vertrek ik om 06:55. ben ik er mogen zo rond 10:00. of zit ergens in een politie cel
Dan wordt het lastigquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, maar morgen ga ik dus al op de fiets weg![]()
mja. maar ook dan ben ik er niet voor morgen ochtend. kom ik wel met een 4.2 V8 Supercharged.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En handig bij de achtervolging met de politie
ouwe rukbeerquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:12 schreef Alfisti het volgende:
http://www.milano.nl/deta(...)7-8EE9-BDD654BEAF0D}
* Alfisti fapt!![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:12 schreef Alfisti het volgende:
http://www.milano.nl/deta(...)7-8EE9-BDD654BEAF0D}
* Alfisti fapt!][/me]
lekkere prijsjesquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:13 schreef Alfisti het volgende:
http://www.milano.nl/deta(...)9-8301-B408E911FCD3}
[me=Alfisti fapt nog meer![]()
Die buren van ons met de Lada Niva he... Die Niva vervangt zo'n ding dusquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:13 schreef Alfisti het volgende:
http://www.milano.nl/deta(...)9-8301-B408E911FCD3}
* Alfisti fapt nog meer
succesquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:19 schreef M5 het volgende:
Alex, morgen ochten deze voor de deur dus?
welke kleur btw?
quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Omdat het geyle wagens zijn
Vraag maar aan de BoJo
oi ik rij voort met 2 spleetogen jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
omdat dat veel vetter is dan een saaie kut volvo![]()
brommerrijbewijs heb ik nog ergens liggenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:23 schreef jozef444 het volgende:
[..]achja ik lees er wel overheen anders
Muuk jij wil ook nog ooit een groot brommerrijbewijs ?
2 nog welquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
brommerrijbewijs heb ik nog ergens liggen
Maar wil idd ooit nog eens op voor mn motorrijbewijs.
En nee geen wegracer maar een chopper.
Lekker cruisen door de omgeving ipv al van te voren weten dat ik kapot blijf
subaru legacy als auto en de andere staat hierbovenquote:
Heb er al ooit op gereden en qua rijden ga ik later voor dezequote:Op dinsdag 4 april 2006 19:29 schreef M5 het volgende:
Als (!) ik ooit op een grote brommer ga rijden wordt het deze
omdat ik kwaliteit durf te kopenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog erger![]()
kut fiets en schijt oosterse zooi.
Hoe durf je zo te praten over Alfa![]()
als het echt zou moeten dan vind ik zo iets wel vet :quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:29 schreef M5 het volgende:
Als (!) ik ooit op een grote brommer ga rijden wordt het deze
een intruder?quote:
we hebben elkaar nogquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:40 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti kijkt nog eens naar de topic titel...........
nee, toch geen motorchat..........
Ho HO HOOOOquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Camelgeel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:19 schreef M5 het volgende:
Alex, morgen ochtend deze voor de deur dus?
welke kleur btw?
prrrrrrquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti aait de Bojo![]()
he......lieve taxi chauffeur![]()
kan je daar wel fatsoenlijk een bocht meenemen of beland je in de struiken bij de eerste bocht?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
En levensverzekering heb ik niet nodig, want was toch van plan om niet echt zo'n buikschuiver te kopen, maar meer een cruisermaar dat wist je al
kut Volvoquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat komt wel goedquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan bedekt met modder... een goede tweede...
Jij motorbabequote:Op dinsdag 4 april 2006 19:37 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
zo ziet die van mn pa ongeveer uit en wil ik dan ff "lenen"
Totdat ze de helm af zet, en het een hippie blijkt te zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij motorbabe![]()
Niks is mooier dat een vrouw met blonde lange haren onder die helm vandaan op een motor![]()
en dan erachter komen dat het een kerel is als je er naast rijdquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij motorbabe![]()
Niks is mooier dat een vrouw met blonde lange haren onder die helm vandaan op een motor![]()
ja dag dat zie je toch aan die kont die op dat zadel zitquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
en dan erachter komen dat het een kerel is als je er naast rijd![]()
![]()
Ik heb van achter gezien vrij vrouwelijke vormen. Ten minste, afgaande op het getoeter van Sjonnies die achter me rijden.....quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja dag dat zie je toch aan die kont die op dat zadel zit![]()
ik kijk niet naar dat volkquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja dag dat zie je toch aan die kont die op dat zadel zit![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb van achter gezien vrij vrouwelijke vormen. Ten minste, afgaande op het getoeter van Sjonnies die achter me rijden.....
Die chopper die mukie posten vind ik ook 3x niks hoorquote:
Die blikken als ze mn rode baard zien op het moment dat ze naar mn tieten willen kijken.... priceless.....quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die blikken als ze mn rode baard zien op het moment dat ze naar mn tieten willen kijken.... priceless.....
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die blikken als ze mn rode baard zien op het moment dat ze naar mn tieten willen kijken.... priceless.....
Ik kan me het indenkenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:59 schreef BoJo het volgende:
ja dat zei je gisteren ook al... slappe balletjes heb jij Bara![]()
wat wil je met al die honden.. ik durf te wedden dat hij elke avond pindakaas op zn ballen smeert en dat er door die honden af laat likkenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:59 schreef BoJo het volgende:
ja dat zei je gisteren ook al... slappe balletjes heb jij Bara![]()
nee idd, daarom moet ik ook geen fiets maar blijf ik lekker in mijn autoquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Ik denk dat je niet 4 uur achter elkaar voorovergeleunt op je zak wil zitten hoor
Met een vering die zo hard is als een gemiddeld hotelbed
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat wil je met al die honden.. ik durf te wedden dat hij elke avond pindakaas op zn ballen smeert en dat er door die honden af laat likkenhonden
![]()
die discussie ga ik niet eens aan met een kattenliefhebberquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat wil je met al die honden.. ik durf te wedden dat hij elke avond pindakaas op zn ballen smeert en dat er door die honden af laat likkenhonden
![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJo die de 155e post maakt
PTA
[PTA SC] Porsche 935 K3 2 3 4 5 6 7
M5
155 468 04/04 20:02 - BoJo
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
![]()
Damn ik heb nog nooit zo gebaald dat ik geen foto's van Sandra op Fok mag zetten... Maar er is op BB een topic met 'Sandra test wipkippen'quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef Alfisti het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v486/basicman/ghostrider.jpg
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef Alfisti het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v486/basicman/ghostrider.jpg
Ik zorg voor wat naamsbekendheid voor herman zn buurmanquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat ben je nou weer aan het aankloten dan?
heb ik al eens gezienquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Damn ik heb nog nooit zo gebaald dat ik geen foto's van Sandra op Fok mag zetten... Maar er is op BB een topic met 'Sandra test wipkippen'
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zorg voor wat naamsbekendheid voor herman zn buurman
http://www.via64.net/phpBB2/viewtopic.php?p=34272#34272
Whehehe, mja, je weet zelf ook dat als je vanaf m'n ouders naar de bewoonde wereld wilt je over de snelweg moetquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehehe, Herman zat toch met zn eerste rijles al op de snelweg?
[..]
maar met een paar weken wel een dikke paycheckquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:43 schreef lipje het volgende:
lang wachten voordat er werk is. En als er werk is is er gelijk veel
Mja logisch, bij jou vandaan is het ook 5 minsquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:51 schreef Hugster het volgende:
Ik zat ook m'n eerste les al op de snelweg hoor
En ik ken er veel meer die dat hebben gedaan.
Daar zit ik ook al bijna op geloof ikquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, mja, je weet zelf ook dat als je vanaf m'n ouders naar de bewoonde wereld wilt je over de snelweg moet
En tja, ik heb er inderdaad ruim 19 lessen over gedaan![]()
10 jaar geleden was de aflsuitdijk de enige snelweg in Fryslân, en een stukje achter Heerenveenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja logisch, bij jou vandaan is het ook 5 mins
Dat zijn van die mensen net als Alexxx die een extra lange les moeten nemen omdat ze anders niet bij de snelweg kunnen komen in die tijd
Theorie heb je al...?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar zit ik ook al bijna op geloof ik
Frieslandquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja logisch, bij jou vandaan is het ook 5 mins
Dat zijn van die mensen net als Alexxx die een extra lange les moeten nemen omdat ze anders niet bij de snelweg kunnen komen in die tijd
Neuhquote:
Ja ik heb voor het eerst sinds tijden weer nagelezenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
10 jaar geleden was de aflsuitdijk de enige snelweg in Fryslân, en een stukje achter Heerenveen
heb je de Spaanse spamlink voor je buurman la gezien?
2 tientjes ofzo heb je boeken manquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuhmaar ik ga morgen eens in de bieb waar ik zes weken boeekn mag lenen weer boeken halen, en dat papiertje veen halen, daar vorzie ik niet de grootste problemen in.
TIP! --> neem een 2 daagse theoriecursus.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuhmaar ik ga morgen eens in de bieb waar ik zes weken boeekn mag lenen weer boeken halen, en dat papiertje veen halen, daar vorzie ik niet de grootste problemen in.
ja en?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
2 tientjes ofzo heb je boeken man
En het is inderdaad kinderachtig simpel, maar hier moet je echt ruim 1,5 maand wachten ofzo voor je terecht kunt, maar dat zal bij jou ook wel niet zo'n probleem zijn gok ik
Ik ga wel samen met je leren voor motorrijbewijsquote:
75 euro, en ik heb totaal geen problemen met leren. als het mezelf niet lukt doe ik alsnog wel zo'n cursusquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
TIP! --> neem een 2 daagse theoriecursus.
Je hoeft niet te leren, 98% slagingskans.
2 daagsequote:Op dinsdag 4 april 2006 20:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
TIP! --> neem een 2 daagse theoriecursus.
Je hoeft niet te leren, 98% slagingskans.
Okayquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
75 euro, en ik heb totaal geen problemen met leren. als het mezelf niet lukt doe ik alsnog wel zo'n cursus
Ik had gewoon recente boeken geleend van een vriend die net geslaagd wasquote:
Da's waar, maar ik was de eerste die het deed van m'n vrienden dus jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:12 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik had gewoon recente boeken geleend van een vriend die net geslaagd was
Enne gratis is niet duur
20 jaar oud... zijn daar nog niet iets van regels voor....? Of betaal je echt het volle pond tot hij 25jaar oud is...?quote:
audiiiiiiiiquote:
Wegenbelasting volle mep, verzekering kan hij als klassieker volgends mij...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
20 jaar oud... zijn daar nog niet iets van regels voor....? Of betaal je echt het volle pond tot hij 25jaar oud is...?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:20 schreef BoJo het volgende:
arrgrgghhhh ik loop me een partij te kutten om mijn album goed te krijgen![]()
Neh, zijn klassiekerverzekeringen waar dat niet bij geldt... maar verder goed gaar dusquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wegenbelasting volle mep, verzekering kan hij als klassieker volgends mij...
Alleen mag je dan maar een bepaald aantal km's rijden.
Denk dat wegenbelasting wel mee valt hoor...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh, zijn klassiekerverzekeringen waar dat niet bij geldt... maar verder goed gaar dus
Mja wegenbelasting is ook niet echt de grootste kostenpost natuurlijk bij deze auto....quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk dat wegenbelasting wel mee valt hoor...
1350 kilo is ie ongeveer??
Betaal je minder als voor m'n volvo
Benzine zal hij wel lusten ja, onderhoud weet ik niet eigenlijk...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja wegenbelasting is ook niet echt de grootste kostenpost natuurlijk bij deze auto....
jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:30 schreef hermandeperman het volgende:
Mensen, ik moet morgen van Rotterdan naar Den Bosch middenin de ochtendspits...
Da's dus via de A15 en bij Asperen over de A2 naar Den Bosch.
Weet iemand hoe het zit met de file's?? Moet er nl om 09h00 zijn... volgens de routeplanner is het een uurtje.... Denken jullie dat ik veel file's ga tegenkomen...?
Dankjequote:
A15 bij rotterdam is een drama en de A2 bij den bosch ook...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:30 schreef hermandeperman het volgende:
Mensen, ik moet morgen van Rotterdan naar Den Bosch middenin de ochtendspits...
Da's dus via de A15 en bij Asperen over de A2 naar Den Bosch.
Weet iemand hoe het zit met de file's?? Moet er nl om 09h00 zijn... volgens de routeplanner is het een uurtje.... Denken jullie dat ik veel file's ga tegenkomen...?
A15 niet in de richting die ik dan ingaquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
A15 bij rotterdam is een drama en de A2 bij den bosch ook...
Als het echt een belangrijke afspraak is zou ik er 2 uur voor rekenen
Misschien ben je dan veel te vroeg maar misschien ook maar net op tijd
A15 is een gigantische hoeren weg.....zowiezo staat rotterdam vast tijdens de spits!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dankje
A15 is volgens mij redelijk file-vrij weet ik nog uit m'n stageperiode... maar op dat stuk A2 kom ik echt nooit in de ochtendspits....
Misschien heb je geluk idd op de A2...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
A15 niet in de richting die ik dan ingaPrecies de andere kant op... Ik ga dan de stad uit nl...
Hoopte dat dat ook zo bij Den Bosch zou zijn
A15 vind ik wel meevallen in de richting die ik rijdquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
A15 is een gigantische hoeren weg.....zowiezo staat rotterdam vast tijdens de spits!
den bosch zou ik verder niet weten maar zal wel wat minder druk zijn!
Ik hoop idd dat ik ook in de goede richting ga, 's avonds ga ik terug ff naar m'n ouders, dat is sowieso gezeik, maar dat weet je gewoon zekerquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Misschien heb je geluk idd op de A2...
Want afgelopen week nog naar culemborg gereden en toen was het en feest op de A2...
maar dat is idd den bosch uit.
verstandige richting danquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
A15 vind ik wel meevallen in de richting die ik rijd
Mja, ik heb geen surrogaat-ferrariquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:39 schreef Fugie het volgende:
kan je lekker fileflirten, net zoals onze pimp peu dat altijd doet
Wel eens in Utrecht gereden?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
verstandige richting dan![]()
rotterdam iskwa verkeer....
rij nog liever in amsterdam rond spitstijd dan rotterdam!
kadettilacquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen surrogaat-ferrari
En ik ben natuurlijk niet zo'n hunk als ons Peutje is
EN ik zit dan in de kadett van m'n huisgenoot, dus ik geniet wel lekker van de muziek ofzo
vrouwen + motoren is vaakquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:41 schreef jozef444 het volgende:
'lo Sjoem en Fugie
Zo ook weer terugen zie tot mijn grote vreugde dat er steeds meer mensen out of the closet komen qua motorrijden
![]()
en ben t trouwens wel met bara eens (wanneer niet) vrouwen + motoren =
vandaag ree er voor me een vrouw op een motor met van die laarzen met naaldhakkenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:41 schreef jozef444 het volgende:
'lo Sjoem en Fugie
Zo ook weer terugen zie tot mijn grote vreugde dat er steeds meer mensen out of the closet komen qua motorrijden
![]()
en ben t trouwens wel met bara eens (wanneer niet) vrouwen + motoren =
ook dat kanquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
vrouwen + motoren is vaak
Vrouwen die in een mooi vrouwelijk pak uit een 147 stappen =![]()
geen tijgerlegging aan ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
vandaag ree er voor me een vrouw op een motor met van die laarzen met naaldhakken![]()
allequote:Op dinsdag 4 april 2006 21:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar in welke richting...
Zo van een racer af in strak leren pak en blonde harenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:44 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ook dat kan, maar laat ik het dan anders zeggen, een knappe vrouw die van een motor afstapt is extra
![]()
ik hou het het liefst op hetquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wel eens in Utrecht gereden?
Is nog veel erger man, om over Den Haag maar niet te spreken![]()
![]()
En tja, ik ga de stad uit eh, iedereen wil er dan in
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo van een racer af in strak leren pak en blonde haren![]()
Zo vaak zitten knappe vrouwen niet op motorenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:44 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ook dat kan, maar laat ik het dan anders zeggen, een knappe vrouw die van een motor afstapt is extra
![]()
ja maar het gaat hier om een hypothesequote:Op dinsdag 4 april 2006 21:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo vaak zitten knappe vrouwen niet op motoren
En dan je rijbewijs laten afpakken zeker?quote:
vrouwelijke directeursquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
vrouwen + motoren is vaak
Vrouwen die in een mooi vrouwelijk pak uit een 147 stappen =![]()
Zo een keer per tien jaar zie je iets moois... fijn manquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:47 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ja maar het gaat hier om een hypothese, dus als -> dan is t erg ok
Ja supergeil manquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vrouwelijke directeurs![]()
damm wat lopen er toch veel van die vrouwtje rond![]()
je ziet nog wat als je veel bij bedrijven komt![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo een keer per tien jaar zie je iets moois... fijn man
ondertussen stiekum de vleeswaren uitcheckenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja supergeil man
In de meubelwereld zitten ook veel van die chicks![]()
![]()
![]()
Whahahahaquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ondertussen stiekum de vleeswaren uitchecken![]()
Bij ons op werk hangt zo'n postertje,
Bij bezoek bij mooie vrouw:
De 2 bovenste ronde dingen aan kijken en niet de onderste![]()
is soms serieus moeilijk!quote:
Ja natuurlijk is dat moeilijk, ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
is soms serieus moeilijk!![]()
en dan heb ik het nog niet eens over een collega die een vrouw (met vrij hoge functie) chickie noemt of een ander die de speaker van ze tel molt om sneaky foto te kunnen nemen zonder geluid![]()
![]()
als je daarmee genaaid wordt kom je noooit meer in die wereld terecht volgens mijquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is dat moeilijk, ik weet er alles van
En je telefoon slopen om een foto te maken is wel FUCKING desperate zeg![]()
![]()
alleen bij de oudere tels met camera.....quote:
Volgens mij ook niet neequote:Op dinsdag 4 april 2006 22:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als je daarmee genaaid wordt kom je noooit meer in die wereld terecht volgens mij![]()
2.3 5 cil turboquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:17 schreef BaraCuda het volgende:
Ik dacht dat er 2.3 liters in die quattro's lagen?
Blijkbaar niet
200 pk![]()
TFje kan jij nog in het systeem kijken bij Audi / Pon?quote:
kan overal in kijken nu in principe, internationaal allesquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:19 schreef lipje het volgende:
[..]
TFje kan jij nog in het systeem kijken bij Audi / Pon?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan overal in kijken nu in principe, internationaal alles![]()
ga morgen even voor je kijken!
quote:
40000 ik zit niet eesn aan de 40quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Hugster, ook_gek en Fugie, vertel een swat er in je karretjeligt en hoe laat het is?
"Geheugen kwijt door slikken 40.000 xtc-pillen"
ik plaag je maarquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
dat soort systemen draaien zowiezo alleen op intern netwerk![]()
Wat een toevalquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Hugster, ook_gek en Fugie, vertel een swat er in je karretjeligt en hoe laat het is?
"Geheugen kwijt door slikken 40.000 xtc-pillen"
Mja, het was net triviant, daar studeer ik niet voor, om feiten te reproduceren die je binnen de minuut uit een boek kan halenquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja, het was net triviant, daar studeer ik niet voor, om feiten te reproduceren die je binnen de minuut uit een boek kan halen
Jehquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker gaar danGewoon jaartallen vragen enzo?
Je hebt een reden, je bent hard aan het leren...quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:49 schreef Hugster het volgende:
volgens Sjoem ben ik hier veel te weinig.
Jullie zitten gewoon teveel te camseksenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:49 schreef Hugster het volgende:
volgens Sjoem ben ik hier veel te weinig.
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt een reden, je bent hard aan het leren...
Toch?
Middelbareschoolquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OF ZIT JIJ HEM WEER VAN Z'N WERK AF TE HOUDEN?![]()
NORMAAL LEERT HIJ ECHT HELE DAGEN MAN!![]()
Jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NOU EN!!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |