De straattaal van tegenwoordigquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
geflasht worden past wel bij fotografie dus ik snap eigenlijk niet waar je over zeurt.
Dus je had geen toets? Wat is je probleem dan?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:23 schreef FloydTheBarber het volgende:
kom ik op school blijkt dat de toets die fucking moeilijk is niet echt een toets was maar dat we dus eigenlijk fucking hard geflasht waren!![]()
Kofschipquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
als dat woord al zou bestaan, zou het geflashed moeten zijn
Dat ie had geleerdquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:26 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Dus je had geen toets? Wat is je probleem dan?
Nee inderdaad, leg eens uit.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef FloydTheBarber het volgende:
ik had wel een toets!!
maar niet een echte weet je!
jullie snappen t niet...
Het was een flashtoetsquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef FloydTheBarber het volgende:
ik had wel een toets!!
jullie snappen t niet...
Oeh Tof joh maar misschien moet je maar even naar je bedje toequote:Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef FloydTheBarber het volgende:
ik had wel een toets!!
jullie snappen t niet...
Flashmobquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:28 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Het was een flashtoets
Iedereen naar die toetszaal en massaal doen alsof je een toets maakt
Dat is een hoop foutheid in één post, kerel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:23 schreef FloydTheBarber het volgende:
Dit is nasty man
Technisch College Ede, fotografie.
Probeer het anders in het Nederlands.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef FloydTheBarber het volgende:
ik had wel een toets!!
jullie snappen t niet...
Foutheidquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:29 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Dat is een hoop foutheid in één post, kerel.
Nee wat je op de foto ziet is het Engelse 'flashen'. Flessen is iemand voor de gek houden en niet even vlug je tieten laten zien (tenzij je daarmee iemand voor de gek houdt). Topicstarter heeft het duidelijk over flashen, oftewel flitsen en niet over flessen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:52 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nee dat is flessen. De TS heeft het over flashen.
'Weet je'? Je bent geen neger kerel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:27 schreef FloydTheBarber het volgende:
ik had wel een toets!!
jullie snappen t niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |