Die bak rij ik ookquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Volkswagen Golf V
Eigenaar: Van Dijk
Land van herkomst: Nederland
Datum: 29-03-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: 'mijn' leswagen. En niet zeuren dat hij niet keurig tussen de trssepjes staat, was mn eerste poging tot achteruit inparkeren
* schud hand* daarom ben ik ook gezakt en heb ik er dus ook geen vertrouwen voor vrijdag inquote:Op maandag 3 april 2006 19:51 schreef BaggerUser het volgende:
mijn inzict is mn grootste verbeter punt maar dat is zo verdomd lastig te verbeteren
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:51 schreef jorienvdherik het volgende:
gefeliciteerd gelijk nummers uit gewisseld
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:48 schreef CoolyBoy het volgende:
Ik ben geslaagd, wel voor de tweede keer maar dat maakt het niet minder!
![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:12 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb straks om half 4 weer rijles. Ga maar eens kijken of ik dit keer wel het midden kan vinden
van die rotdrempels. Benieuwd of ik al de snelweg op mag... zou wel leuk zijn. Met welke les gingen jullie de snelweg op?
Ik moet iedere les almere > bussum (of verder) en weer terug.. DAAAG halve les.. zeker als het rustig is, is er geen hol aan.. of dat inderdaad de reden was waarom ik gelijk naar examen regio moest weet ik niet.. en ik moet zeggen dat het me echt geen hol uitmaaktquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:07 schreef Blapiet het volgende:
snelwegen pakken ze meestal pas op het einde omdat er eigenlijk geen hol aan is. Als je er eenmaal opzit is het nogal makkelijk. Als je wat onrustig of niet zo'n snelle leerling bent doen ze het in het begin wel eens om je vertrouwen te geven (nofi @ Robin_ natuurlijk).
Over een uurtje weer op de motor lessen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |