quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:48 schreef M5 het volgende:
Zo. we kunnen rustig verder posten, heb net 935 in elkaar getimmerd
en ja ik verveel me
ik zat er haast aan te denken om een porsche te gaan soepen met k3 liveryquote:
even je instelingen op 10 post per pagina zetten, en weer terugzetten als we straks op 50 posts zittenquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:31 schreef BoJo het volgende:
kunnen die kanker fotos uit die kut op want mijn tyfus firefox blijft maar draaien en draaien..klote zooi
dat weiger ikquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
even je instelingen op 10 post per pagina zetten, en weer terugzetten als we straks op 50 posts zitten
Velgenquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:39 schreef BoJo het volgende:
ik heb die freakin pagina al 30 minuten aanstaan en ze komen niet. Dus ze werken niet.![]()
kut OP, kanker topic, tering plaatjes.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:07 schreef Blapiet het volgende:
snelwegen pakken ze meestal pas op het einde omdat er eigenlijk geen hol aan is. Als je er eenmaal opzit is het nogal makkelijk. Als je wat onrustig of niet zo'n snelle leerling bent doen ze het in het begin wel eens om je vertrouwen te geven (nofi @ Robin_ natuurlijk).
tussen de 900 en 1000 zal er bovengemiddld vak Porsche en Caterpillar langskomen jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:43 schreef Klonk het volgende:
weer een porsche
ik zal blij zijn als we bij 1000 zijn
ik vind 7 paginas al zat.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
@BoJo: ik zit nu al op pagina 225 ppp, helemaal zo gek nog niet
Das bij mij vaste prik als ik m maak... eerst op BB zoeken op *OPgetal* en dan op googl caterpillar OPgetal...quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:44 schreef Klonk het volgende:
meer caterpillar in dat geval....
is toch bagger, kanker browser blijft maar draaien en draaien en draaien omdat IEMAND geen normale OP kan maken met plaatjes die fatsoenlijk ergens gehost staanquote:
Zal ik m met Sandra in 1 ruimte opsluiten? Die is ongesteldquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
is toch bagger, kanker browser blijft maar draaien en draaien en draaien omdat IEMAND geen normale OP kan maken met plaatjes die fatsoenlijk ergens gehost staan![]()
alhoewel audiofuhrer.de ook redelijk geniaal isquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]mensen zonder eigen .com site om te uploaden
je kan toch GVD naar andere plaatjes googlen die tenminste normaal gehost staan en niet op een kanker bout hoster als tinypic.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]mensen zonder eigen .com site om te uploaden
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:49 schreef BoJo het volgende:
ze komen hier na 50 minuten en diverse F5en nog steeds niet hoor.![]()
Ik heb nog nooit moeite gedaan plaatjes van de OP extern te gaan hosten, als het geen zlefgemaakte foto's zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
je kan toch GVD naar andere plaatjes googlen die tenminste normaal gehost staan en niet op een kanker bout hoster als tinypic.![]()
ze zijn vast ergens anders gehost op een fatsoenlijke manier ipv deze bagger manierquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit moeite gedaan plaatjes van de OP extern te gaan hosten, als het geen zlefgemaakte foto's zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |