quote:Zojuist ontvangen we het bericht dat actrice en presentatrice Frédérique Huydts op 39-jarige leeftijd is overleden. In 2004 werd bij haar darmkanker geconstateerd
quote:AMSTERDAM -
Frederique Huydts is maandag op 38-jarige leeftijd overleden. De actrice die na ingrijpende behandelingen voor darmkanker weer helemaal op de been zou zijn, werd eind vorige week opnieuw opgenomen in het ziekenhuis met nierporblemen.
Haar manager vertelde vorige week: "De nieren functioneren niet goed waardoor Frédérique een opgezwollen buik heeft vol vocht en lucht. De artsen zijn daarvoor een oplossing aan het zoeken."
De actrice zou in september repeteren voor het toneelstuk Nacht, moeder met Linda van Dyck. In dat stuk zou zij een dochter spelen die haar moeder vertelt dat ze zelfmoord wil plegen. Frédérique is momenteel op televisie te zien in de eerder opgenomen programma's Wie is ... de Mol? en Dreamtravel .
jah idd dat dacht ik ookquote:Op maandag 3 april 2006 17:13 schreef Svensational het volgende:
Wat onverwacht, ik dacht dat ze juist weer beter was.
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 3 april 2006 17:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie is ... de Mol? wordt op verzoek van Frederique gewoon uitgezonden.
Telegraaf.nlquote:
quote:Actrice Frederique Huydts overleden
ANP
AMSTERDAM - Actrice Frederique Huydts (38) is maandagmiddag overleden aan de gevolgen van kanker. Dat liet haar management Features Creative Management maandag weten.
Huydts is momenteel op tv te zien in eerder opgenomen afleveringen van Wie is ... de mol bij de Avro en Dreamtravel op Net5.
De uitzendingen van Wie is ... de mol gaan volgens een woordvoerster van de Avro op verzoek van Frédérique en haar familie door. Over eventuele aanpassingen van het programma, kan ze nog geen uitspraak doen.
De actrice werd geboren op 19 augustus 1967 in Den Haag. Het grote publiek leerde Huydts kennen als Annet in de soap Goede Tijden, Slechte Tijden.
Als ik programma's volg met iemand erin die nu overleden is, dan heb ik een naar gevoel.quote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef LostFormat het volgende:
Ben ik dan de enige bij wie dit soort nieuws vrij weinig doet? Okay, een BNer is dood. Dat gebeurt. Schokkend? Nee, zeker niet.
precies, en ze was nog zo jongquote:Op maandag 3 april 2006 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je programma's volgt met iemand erin die nu overlijdt, dan heb ik een naar gevoel.
De schok zit hem erin, dat zij genezen was verklaard van darmkanker. Ze heeft enorme kracht getoond om de ziekte te overwinnen en vervolgens weer de draad van het acteren en presenteren (haar werk dus gewoon) op te pakken. En dan vervolgens ga je dood op 38-jarige leeftijd, dus gewoon in de bloei van je leven.quote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef LostFormat het volgende:
Ben ik dan de enige bij wie dit soort nieuws vrij weinig doet? Okay, een BNer is dood. Dat gebeurt. Schokkend? Nee, zeker niet.
Krijg je ook een naar gevoel wanneer je langs de condoleancepagina bladert in de krant, of lach je dan hartelijk om de strips die op de volgende pagina staan?quote:Op maandag 3 april 2006 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik programma's volg met iemand erin die nu overleden is, dan heb ik een naar gevoel.
Ik vind het sneu, maar meer ook niet.quote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef LostFormat het volgende:
Hoezo, heb jij die geluidsband dan ook gehoord?quote:Op maandag 3 april 2006 18:04 schreef TheVulture het volgende:
Ze heeft een geluidsband ingesproken voor haar sterven die de deelnemers van WIDM gisteren hebben gehoord. koude rillingen over heel mijn lichaam.
Ik kén de meeste mensen niet die dagelijk overlijden aan kanker. Ik wil niet zeggen dat ik Frédérique ken, maar ze is me niet onbekend. Mensen die mij niet onbekend zijn, en op een jonge leeftijd overlijden doen mij wat.quote:Op maandag 3 april 2006 18:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het sneu, maar meer ook niet.
Valt me altijd op hoe selectief mensen aangegrepen worden door leed. Er overlijden elke dag wel mensen aan kanker, dus waarom het extra erg is als het een celebrity is snap ik ook niet helemaal.
Liz Snoyink vertelde dat net bij ELquote:Op maandag 3 april 2006 18:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij die geluidsband dan ook gehoord?
Het is niet erger, het raakt meer mensen. Net als dat het mij meer raakt als mijn moeder overlijdt dan de nicht van de buurman. Rationeel gezien is het even erg, maar wanneer je een band hebt/voelt/whatever doet het je gewoon meer.quote:Op maandag 3 april 2006 18:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Valt me altijd op hoe selectief mensen aangegrepen worden door leed. Er overlijden elke dag wel mensen aan kanker, dus waarom het extra erg is als het een celebrity is snap ik ook niet helemaal.
Dat is dan ook weer onzin. Wat heeft Paul de Leeuw met Frederique Huydts te maken?quote:Op maandag 3 april 2006 18:05 schreef TheVulture het volgende:
Walgelijk hoe ze nu na het melden van het overlijden van Frederique verdergaan met Paul de Leeuw... totaal tactloos, gooi er dan even een zwart moment tussen.
EL?quote:Op maandag 3 april 2006 18:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Liz Snoyink vertelde dat net bij EL
Als die mensen zo'n groot inlevingsvermogen hebben, waarom zie ik ze dan niet dagelijks huilen om iedereen die er die dag weer op een lullige manier is overleden?quote:Op maandag 3 april 2006 18:02 schreef weathergirl het volgende:
[..]
De mensen die dit erg vinden, en bij wie dit nieuws hard aankomt, zijn mensen met een groot inlevingsvermogen. Die denken aan hoe de nabestaanden zich voelen en wat er in hen moet omgaan. En zijn denken aan de mensen die deze ziekte nu hebben, hoe die zich moeten voelen, terwijl ze de -tigste chemokuur ondergaan.
Kennelijk hoor jij niet bij die mensen.
die zullen ze wel in de herhaling gooienquote:Op maandag 3 april 2006 18:03 schreef BVO het volgende:
Ik heb d'r nog bij Felderhof gezien, toen ze daar zat te vertellen over de kanker die ze net overwonnen had.
Entertainment Live op Talpaquote:
Wel op die leeftijd.quote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef LostFormat het volgende:
Ik hoop idd dat het niet op dezelfde ordinaire scheldpartij als destijds met Guusje Nederhorst uit gaat lopen. Sommige mensen doet het niets, anderen wel. Accepteer dat gewoon en ga er niet te veel over aan het bakkeleien...quote:Op maandag 3 april 2006 18:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar goed, lijkt me niet de bedoeling dat dit topic net als alle anderen celeb-overlijdingstopics in die oeverloze zeikdiscussie gaat eindigen.
Nee.. al is het jammer natuurlijk en heb je misschien een beetje het gevoel dat je haar kent.quote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef LostFormat het volgende:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 3 april 2006 18:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar goed, lijkt me niet de bedoeling dat dit topic net als alle anderen celeb-overlijdingstopics in die oeverloze zeikdiscussie gaat eindigen.
Wat een dikke dikke onzin.quote:Op maandag 3 april 2006 18:02 schreef weathergirl het volgende:
[..]
De schok zit hem erin, dat zij genezen was verklaard van darmkanker. Ze heeft enorme kracht getoond om de ziekte te overwinnen en vervolgens weer de draad van het acteren en presenteren (haar werk dus gewoon) op te pakken. En dan vervolgens ga je dood op 38-jarige leeftijd, dus gewoon in de bloei van je leven.
De mensen die dit erg vinden, en bij wie dit nieuws hard aankomt, zijn mensen met een groot inlevingsvermogen. Die denken aan hoe de nabestaanden zich voelen en wat er in hen moet omgaan. En zijn denken aan de mensen die deze ziekte nu hebben, hoe die zich moeten voelen, terwijl ze de -tigste chemokuur ondergaan.
Kennelijk hoor jij niet bij die mensen.
helemaal niets maar na zo'n zwaar onderwerp klakkeloos overgaan met Paul de Leeuw die in zijn blote gat staat vind ik wel wat smakeloos.quote:Op maandag 3 april 2006 18:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer onzin. Wat heeft Paul de Leeuw met Frederique Huydts te maken?
Ik weet ook niet of ik wel WIDM kan blijven kijken, toch erg raar om daar een nietsvermoedend persoon zo'n leuk spel te zien spelen... zo wrang en onwerkelijk.quote:Op maandag 3 april 2006 18:09 schreef brando het volgende:
![]()
Ongelooflijk is dit.
Ik wist niet dat ze ziek was.
Zo raar, als je die foto's ziet op het journaal van zojuist en de afleveringen van De Mol van afgelopen weken: daar is ze zo levend!
Heel veel sterkte aan familie en vrienden.
het is ook zo dat heel veel mensen NU overlijden aan kanker, maar daar hoor je amper iets over. Mensen schrikken zo erg omdat ze er nu geconfronteerd wordenquote:Op maandag 3 april 2006 18:09 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wat een dikke dikke onzin.
Het zegt wat over wat voor rol BN'ers in je leven spelen, niet hoe groot je "inlevingsvermogen" is ...
Sorry, maar dat moest ik even zeggen.
Laten we hier geen bashtopic van maken.
Schei eens uit man, de een vindt het erg, de ander niet. you made your point en nou ophouden.quote:Op maandag 3 april 2006 18:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het hypocriet dat mensen bij wijze van spreken 'lachend' langs de condoleancepagina's kunnen bladeren en naar dode lijken kunnen kijken die zijn gevallen in Irak bij een bomaanslag zonder ook maar iets te voelen, maar dat ze helemaal hysterisch lopen te doen als er een BN'er is overleden?
Is haar dood dan erger dan de dood van andere mensen?
Cross-post:quote:Op maandag 3 april 2006 18:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het hypocriet dat mensen bij wijze van spreken 'lachend' langs de condoleancepagina's kunnen bladeren en naar dode lijken kunnen kijken die zijn gevallen in Irak bij een bomaanslag zonder ook maar iets te voelen, maar dat ze helemaal hysterisch lopen te doen als er een BN'er is overleden?
quote:Op maandag 3 april 2006 18:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is niet mens-eigen, om je van álles iets aan te trekken.
Het draait allemaal gewoon om verschillende factoren die aangeven of iets je wat doet of niet.
Afstand, relatieve afstand, relatie, overeenkomsten, identificatie, bekendheid, andersoortige verbondenheid, blablabla...
Dus wat je zegt is gewoon bullshit.
Maar wel typisch. Je hebt altijd van dat soort mensen dat alles probeert te relativeren/bagatalliseren.
Ga es ergens anders lopen zeurenquote:Op maandag 3 april 2006 18:16 schreef Asskicker14 het volgende:
En wie zegt dat dat zo is dan?quote:Op maandag 3 april 2006 18:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Open er een topic over in KLB zou ik zeggen, maar laat dit topic verschoond van dit soort opruiende teksten...quote:Op maandag 3 april 2006 18:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik rui niets op, ik wil gewoon een gezonde discussie opwekken zodat dit topic niet enkel verstoken blijft met posts die bestaan uit één smiley of enkel de woorden 'gecondoleerd', 'rust zacht' en 'wat triest'.quote:Op maandag 3 april 2006 18:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Open er een topic over in KLB zou ik zeggen, maar laat dit topic verschoond van dit soort opruiende teksten...
Doe dat dan in KLB zoals ik al aangaf, in dít topic willen mensen hun medeleven betuigen. In KLB ga ik graag de discussie met je aan.quote:Op maandag 3 april 2006 18:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik rui niets op, ik wil gewoon een gezonde discussie opwekken zodat dit topic niet enkel verstoken blijft met posts die bestaan uit één smiley of enkel de woorden 'gecondoleerd', 'rust zacht' en 'wat triest'.
En wie zegt dat het doel van dit topic is om te discussieren? Wie weet is het wel de bedoeling om er een rust-zachttopic van te maken.quote:Op maandag 3 april 2006 18:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik rui niets op, ik wil gewoon een gezonde discussie opwekken zodat dit topic niet enkel verstoken blijft met posts die bestaan uit één smiley of enkel de woorden 'gecondoleerd', 'rust zacht' en 'wat triest'.
Tegen mensen zeggen dat ze geen medeleven mogen tonen omdat ze dat in andere gevallen ook niet doen, noem jij een gezonde discussie?quote:Op maandag 3 april 2006 18:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
van haar laatste wens, Liz Snoyink vertelde dat bij Entertainment Live... de deelnemers aan WIDM hebben deze bandopname gisteren gehoord.quote:Op maandag 3 april 2006 18:28 schreef Dementor het volgende:
Waar is een bandopname van?
Dat is dus precies de rekensom die ik ook al maakte. Dan dénk je dat je de kanker overwonnen hebt en dan blijkt het terug, explosiever dan voorheen. Ik wil niet weten hoe ze zichzelf gevoeld moet hebben...quote:Op maandag 3 april 2006 18:30 schreef brando het volgende:
Wat ik nu ook pas lees, is dat ze "eind vorige week" opgenomen is in het ziekenhuis. Wat is dat geweest? Donderdag? Vrijdag? En in vier dagen tijd is ze overleden? Mensen wat was daar aan de hand? Wat zal ze bang geweest zijn.
Heeft iemand haar boek gelezen?
daar moest ik ook gelijk aan denken jaquote:Op maandag 3 april 2006 18:31 schreef Alieda1984 het volgende:
2 ex-gtst actrices, Guusje en Frederique. In iets meer dan 2 jaar tijd alle 2 overleden, alle 2 aan kanker. Alle 2 nog jong
verschrikkelijk, des te groter mijn bewondering dat ze nog de kracht heeft gevonden om die boodschap achter te laten....quote:Op maandag 3 april 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus precies de rekensom die ik ook al maakte. Dan dénk je dat je de kanker overwonnen hebt en dan blijkt het terug, explosiever dan voorheen. Ik wil niet weten hoe ze zichzelf gevoeld moet hebben...
Hun personages in GTST zijn ook allebei overleden...quote:Op maandag 3 april 2006 18:31 schreef Alieda1984 het volgende:
2 ex-gtst actrices, Guusje en Frederique. In iets meer dan 2 jaar tijd alle 2 overleden, alle 2 aan kanker. Alle 2 nog jong
Als het uitgezaaid was in de nieren gaat het heel snel.quote:Op maandag 3 april 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus precies de rekensom die ik ook al maakte. Dan dénk je dat je de kanker overwonnen hebt en dan blijkt het terug, explosiever dan voorheen. Ik wil niet weten hoe ze zichzelf gevoeld moet hebben...
Nou zegt dat niet zo heel veelquote:Op maandag 3 april 2006 18:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hun personages in GTST zijn ook allebei overleden...
Doodziek waarschijnlijk.quote:Op maandag 3 april 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een bizarre overeenkomst.quote:
quote:In een AVRObode-interview zei ze twee weken geleden: “Ik voel me top. Ik bruis van de energie. Ik ben zo blij dat ik weer alles kan doen. Ik heb een tweede kans gekregen in het leven en ik grijp die met beide handen aan.”
Eind vorige week werd ze opnieuw in het ziekenhuis opgenomen met nierklachten.
Dat zeker ja.quote:
quote:
Schei toch uit. Loze opmerkingen lokken loze reacties uit.quote:Op maandag 3 april 2006 18:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
over sommige dingen moet je gewoon niet bijdehand willen doen, kneus
In plaats van Paul de Leeuw? , omdat TheVulture toch al zo zit te zeiken.quote:Op maandag 3 april 2006 18:37 schreef flugeltje het volgende:
Ik vermoed dat de Villa Felderhof uitzending vanavond wel herhaald zal worden. Dat doen ze meestal als er iemand overleden is die in het programma heeft gezeten.
Rellen?quote:Op maandag 3 april 2006 18:37 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Schei toch uit. Loze opmerkingen lokken loze reacties uit.
Mensen die niet normaal kunnen reageren mogen wegblijven Je ziet je posts iig niet meer terug hier.quote:
Yep, op verzoek van Frederique, zal wel ongelofelijk raar zijnquote:
Ik reageer toch normaal, afgezien misschien van bovenstaande post.quote:Op maandag 3 april 2006 18:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mensen die niet normaal kunnen reageren mogen wegblijven Je ziet je posts iig niet meer terug hier.
Was niet direct naar jou toe. Het geldt voor iedereen.quote:Op maandag 3 april 2006 18:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik reageer toch normaal, afgezien misschien van bovenstaande post.
Zal wel - ze speelde ook in zo'n NCRV-serie mee.quote:Op maandag 3 april 2006 18:37 schreef flugeltje het volgende:
Ik vermoed dat de Villa Felderhof uitzending vanavond wel herhaald zal worden. Dat doen ze meestal als er iemand overleden is die in het programma heeft gezeten.
In RTL Blvd zojuist zeiden ze dat ze anderhalve week in het ziekenhuis heeft gelegen.quote:Op maandag 3 april 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook, het bericht van vorige week was een soort van 'rookgordijn'quote:Op maandag 3 april 2006 18:52 schreef brando het volgende:
[..]
In RTL Blvd zojuist zeiden ze dat ze anderhalve week in het ziekenhuis heeft gelegen.
Is nog snel. Dat wel.
edit, verkeerd gelezen.quote:
dat laatste vind ik nou zo'n dooddoener (quote:Op maandag 3 april 2006 18:59 schreef SCH het volgende:
Ik ben ook 38
Alle medeleven maar laten we niet vergeten hoeveel andere mensen er deze week aan kanker doodgaan voor wie we geen topic openen.
Blijven hebben, dan. Ik bedoel, ze is dan wel overleden, maar vergeten toch nog niet?quote:Op maandag 3 april 2006 19:03 schreef babette21 het volgende:
vorige week nog in de Linda.
"Mijn motto is Carpe Fucking Diem"
ik had zo'n bewondering voor dat wijf
Ja tuurlijk, maar om er nou het Journaal mee te openen - sommige mensen reageren alsof hun eigen zus is overleden - het is erg maar please hou de proporties in de gaten - ook dat is respect.quote:Op maandag 3 april 2006 19:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat laatste vind ik nou zo'n dooddoener (). de bruiloft van onze kroonprins wordt ook iets uitgebreder behandeld dan een willekeurig huwelijk. is zo, zal altijd zo zijn.
wat was het tweede item op het journaalquote:Op maandag 3 april 2006 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar om er nou het Journaal mee te openen - sommige mensen reageren alsof hun eigen zus is overleden - het is erg maar please hou de proporties in de gaten - ook dat is respect.
Dat advies heeft Frédérique in elk geval wel geleefd.quote:Op maandag 3 april 2006 17:23 schreef Dementor het volgende:
Zo zie je maar!
Pluk de dag en stel leuke dingen niet uit tot morgen!
Zie Fortuyn.quote:Op maandag 3 april 2006 19:28 schreef SCH het volgende:
Stel je bent BN-er en je overlijdt en er is geen Villa Felderhof aflevering met jou, dan heeft het allemaal geen zin gehad.
quote:Op maandag 3 april 2006 19:28 schreef SCH het volgende:
Stel je bent BN-er en je overlijdt en er is geen Villa Felderhof aflevering met jou, dan heeft het allemaal geen zin gehad.
hier nog één...quote:Op maandag 3 april 2006 19:26 schreef Cee het volgende:
Ik wil gaan schoppen en schreeuwen.
Dat vond ik ook niet gepast, domme Entertainment-Livequote:Op maandag 3 april 2006 18:05 schreef TheVulture het volgende:
Walgelijk hoe ze nu na het melden van het overlijden van Frederique verdergaan met Paul de Leeuw... totaal tactloos, gooi er dan even een zwart moment tussen.
mijn vader is ook overleden aan darmkanker.quote:Op maandag 3 april 2006 18:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
quote:
quote:Jouw mening telt! NET 5 wil graag weten wat jij er van vindt.
Laat jouw reactie hier achter en verdien 1 credit!
Nu bij RTL4 nieuws, Reinout aan de foon.quote:Op maandag 3 april 2006 19:31 schreef Svensational het volgende:
Nu op TALPA bij NSE Nieuws.
Dank jequote:Op maandag 3 april 2006 19:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nu bij RTL4 nieuws, Reinout aan de foon.
Ehmmm....wat?quote:Op maandag 3 april 2006 19:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Om wie lach jij Sven,
quote:Op maandag 3 april 2006 19:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Om wie lach jij Sven,
Het is zó onverwacht.quote:Op maandag 3 april 2006 19:11 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat advies heeft Frédérique in elk geval wel geleefd.
Ik vind het ontzettend vreemd nieuws, ik kan zoiets toch altijd moeilijk bevatten. En jammer en triest, het is zo zonde.
Jij laat ook al zo'n lach smile zien, ik niet !quote:Op maandag 3 april 2006 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
betekent dat je het vriendelijk meent, en dus niet cynisch of grappig ofzo
zelfde geldt voor de PI...![]()
Ik ook. En ik moet zeggen dat je dan toch nog een beetje erger schikt. Stom misschien, maar zo werkt dat nu eenmaal...quote:
Ze had sinds kort een nieuwe vriend. Haar ex had haar verlaten toen ze kanker kreeg, hij kon het niet aan dat de kanker zo'n belangrijk onderdeel van hun leven was gewordenquote:Op maandag 3 april 2006 20:12 schreef petitlapin2 het volgende:
ik ben belgische, en ik ken haar wat minder goed ... van meiden van de wit
was ze eigenlijk getrouwd, had ze kinderen ?
het is heel triest, ik wist helemaal niet dat ze zo ziek was![]()
je PI heeft geen betrekking op het onderwerp, maar geeft de toon aan je bericht...quote:Op maandag 3 april 2006 20:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Jij laat ook al zo'n lach smile zien, ik niet !
aflevering begon zeker met zo'n foto??quote:Op maandag 3 april 2006 20:17 schreef Verbal het volgende:
GTST is bij deze wat mij betreft officieel slecht voor de gezondheid
Nee, of ik moet 't gemist hebben.quote:Op maandag 3 april 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
aflevering begon zeker met zo'n foto??
Ze lieten geen foto zien.quote:Op maandag 3 april 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
niemand verdient dit... op enkele dictators e.d. na danquote:Op maandag 3 april 2006 20:20 schreef Netflier het volgende:
Wat een kloteziekte. Het lijkt altijd de mensen te treffen die het juist níet verdienen.
De aflevering van Villa Felderhof met Frédérique Huydts wordt vanavond herhaald om 22.50 uur op NED1.quote:Op maandag 3 april 2006 18:03 schreef BVO het volgende:
Ik heb d'r nog bij Felderhof gezien, toen ze daar zat te vertellen over de kanker die ze net overwonnen had.
Nee, zat ik ook een beetje op te wachten net als destijds met het overlijden van Guusje Nederhorst, maar er gebeurde niets.quote:Op maandag 3 april 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook op te wachten!quote:Op maandag 3 april 2006 20:32 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nee, zat ik ook een beetje op te wachten net als destijds met het overlijden van Guusje Nederhorst, maar er gebeurde niets.
Sorry hoor, maar als je haar alleen van naam kent wat valt er dan te schrikken?quote:Op maandag 3 april 2006 20:39 schreef -Marlii- het volgende:
Ik heb het net gelezen, ben helemaal geschokt. Ik kende haar niet uit GTST o.i.d. maar heb de naam wel vaak gehoord enzo
Massahysteriequote:Op maandag 3 april 2006 20:40 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je haar alleen van naam kent wat valt er dan te schrikken?
Ik ook mên, 38.quote:
Omdat kanker een gemene sneaky kutziekte is.quote:Op maandag 3 april 2006 20:40 schreef LostFormat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 april 2006 20:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Omdat kanker een gemene sneaky kutziekte is.
Omdat 1 op 3 Nederlanders ooit kanker krijgt (65.000 nieuwe gevallen per jaar).
Omdat de ziekte geen onderscheid maakt tussen bekend, onbekend, jong of oud.
Omdat jij of je geliefden het ook kan/kunnen krijgen. Die kans is zelfs vrij groot.
Ik ben me rotgeschrokken, omdat dit je keihard herinnert aan je sterfelijkheid en die van de mensen om je heen.
Oh ja, excuses. In dit soort topics mogen natuurlijk alleen maar reacties als "RIP", "Sterkte aan de nabestaanden" of "Ik ben zo geschoktquote:Op maandag 3 april 2006 20:53 schreef MrBean het volgende:
Kunnen we nu ophouden met dat eeuwige calvinistische gezemel dat je niet te veel mag meeleven omdat blablabla?
het zijn kei harde feiten maar hellaas idd waar...quote:Op maandag 3 april 2006 20:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Omdat kanker een gemene sneaky kutziekte is.
Omdat 1 op 3 Nederlanders ooit kanker krijgt (65.000 nieuwe gevallen per jaar).
Omdat de ziekte geen onderscheid maakt tussen bekend, onbekend, jong of oud.
Omdat jij of je geliefden het ook kan/kunnen krijgen. Die kans is zelfs vrij groot.
Ik ben me rotgeschrokken, omdat dit je keihard herinnert aan je sterfelijkheid en die van de mensen om je heen.
Je hoeft er niet om te gaan snikken in een hoekje of zo. Maar een beetje respect lijkt me wel op zijn plaats.quote:Op maandag 3 april 2006 20:56 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Oh ja, excuses. In dit soort topics mogen natuurlijk alleen maar reacties als "RIP", "Sterkte aan de nabestaanden" of "Ik ben zo geschokt!"
Ik zit maar snel een x voor m'n msn-naam uit respect.
dude, het enige wat je hoeft te doen is een btje respect te hebben, that's allquote:Op maandag 3 april 2006 20:56 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Oh ja, excuses. In dit soort topics mogen natuurlijk alleen maar reacties als "RIP", "Sterkte aan de nabestaanden" of "Ik ben zo geschokt!"
Ik zet maar snel een x voor m'n msn-naam uit respect.
Tsjongejonge, wat een gezanik weer. Alleen omdat ik niet meteen zo overdreven reageer als het merendeel hier ben ik respectloos? Ga toch heen.quote:Op maandag 3 april 2006 21:06 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dude, het enige wat je hoeft te doen is een btje respect te hebben, that's all
als je iets te klagen of te zeiken hebt, ga je maar fijn naar de KLB
Laatste waarschuwing.quote:Op maandag 3 april 2006 21:08 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Tsjongejonge, wat een gezanik weer. Alleen omdat ik niet meteen zo overdreven reageer als het merendeel hier ben ik respectloos? Ga toch heen.
quote:Op maandag 3 april 2006 21:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing.
Jij hebt je punt al aangegeven en om dat nou weer te doen is overbodig. Daarnaast is dat, zoals eerder aangegeven, een andere discussie.
Als je het er niet mee eens bent: SHO Feedback. Duiveltja en Copycat: hier!!!
het is toch nooit leuk om te horen dat iemand die je 'kent' ,al is het maar van naam, overleden is? En daarbij, ze was nog erg jong!quote:Op maandag 3 april 2006 20:40 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wist dat ze kanker heeft gehad, ze dacht dat ze genezen was en nu dit.quote:Op maandag 3 april 2006 21:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wat een prachtige vrouw vond ik haar....een en al leven en dan is dit nieuws toch wel verbijsterend
Zou helemaal vreemd zijn als ze de mol isquote:Op maandag 3 april 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een de mol volger. Dat wordt heel raar kijken vrijdag
Idd...quote:Op maandag 3 april 2006 21:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zou helemaal vreemd zijn als ze de mol is
V.
Nee die is al geweest. Een minuutje stond men stil bij de dood van Frederique.quote:Op maandag 3 april 2006 21:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik dacht dat ze om 20:30 op Net5 een extra uitzending hadden maar dat zal dan wel morgen zijn
Vanavond wel de herhaling van Villa Velderhof om 22:50 op Ned.1...
Dacht ik ook al aan.quote:Op maandag 3 april 2006 21:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zou helemaal vreemd zijn als ze de mol is
V.
Inderdaad Tong... erg vreemd.quote:Op maandag 3 april 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een de mol volger. Dat wordt heel raar kijken vrijdag
Zag het net, dat voorstukje ook.... kippenvel weerquote:Op maandag 3 april 2006 20:29 schreef Riparius het volgende:
[..]
De aflevering van Villa Felderhof met Frédérique Huydts wordt vanavond herhaald om 22.50 uur op NED1.
In een fragment van Felderhof zag ik bij Boulevard had ze het erover dat ze het het ergst vond voor haar ouders, omdat ze al een kind hadden verloren (haar broer). En nu is het dan toch gebeurdquote:Op maandag 3 april 2006 22:02 schreef X-Naut het volgende:
Ik wens hierbij de nabestaanden van Frederique heel veel sterkte![]()
Dat is het alle ergste voor ouders dat ze hun twee kinderen overleven .quote:Op maandag 3 april 2006 22:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
In een fragment van Felderhof zag ik bij Boulevard had ze het erover dat ze het het ergst vond voor haar ouders, omdat ze al een kind hadden verloren (haar broer). En nu is het dan toch gebeurd
V.
quote:Frédérique had een paar heftige jaren achter de rug, waarin ze darmkanker overwon. Ze bruiste weer van de energie en reiste voor het nieuwe NET 5-programma Dream travel de hele wereld rond. "Ik heb een tweede kans gekregen in het leven; die grijp ik met beide handen aan", vertelde ze begin maart nog in Televizier. "Ik voel me top. Ik bruis van de energie. Zoveel energie dat ik er bijna gek van word. Ik ben zo blij dat ik alles weer kan doen. (..) Ik sta er nog steeds verstel van. Wat kan een mens toch veel hebben. Af en toe heb ik intense momenten van gelukzaligheid, intenser dan ooit. Dat had ik niet verwacht, ondanks dat mensen om me heen dat voorspeld hadden. Tijdens de ziekte blijkt dat je veel sterker bent dan je vooraf had kunnen denken. Er komt een oerkracht naar boven."
"De verrassingen van het leven laat ik op me af komen. Ik leef van dag tot dag. Ongelooflijke dooddoeners, maar als ik ergens achter ben gekomen het afgelopen jaar, is het wel dat alle clichés kloppen. Ik kijk graag naar Oprah als ik niet kan slapen. Heerlijk programma; alleen dat 'count you blessings-gedoe', daar kon ik vroeger slecht tegen. Dat je altijd maar dankbaar moet zijn. Gááp. Nu snap ik wat ze bedoelen. Heel Amerikaans, maar je realiseert je pas wat je hebt als het weg is."
Ouders zijn er niet om hun kinderen te overlevenquote:Op maandag 3 april 2006 22:22 schreef tong80 het volgende:
Ja je 2 kinderen overleven. Jeetje the horror.
Nee, zeker nietquote:Op maandag 3 april 2006 22:29 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ouders zijn er niet om hun kinderen te overleven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |