Inderdaad. Ik wist dat ze kanker heeft gehad, ze dacht dat ze genezen was en nu dit.quote:Op maandag 3 april 2006 21:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wat een prachtige vrouw vond ik haar....een en al leven en dan is dit nieuws toch wel verbijsterend
Zou helemaal vreemd zijn als ze de mol isquote:Op maandag 3 april 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een de mol volger. Dat wordt heel raar kijken vrijdag
Idd...quote:Op maandag 3 april 2006 21:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zou helemaal vreemd zijn als ze de mol is
V.
Nee die is al geweest. Een minuutje stond men stil bij de dood van Frederique.quote:Op maandag 3 april 2006 21:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik dacht dat ze om 20:30 op Net5 een extra uitzending hadden maar dat zal dan wel morgen zijn
Vanavond wel de herhaling van Villa Velderhof om 22:50 op Ned.1...
Dacht ik ook al aan.quote:Op maandag 3 april 2006 21:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zou helemaal vreemd zijn als ze de mol is
V.
Inderdaad Tong... erg vreemd.quote:Op maandag 3 april 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een de mol volger. Dat wordt heel raar kijken vrijdag
Zag het net, dat voorstukje ook.... kippenvel weerquote:Op maandag 3 april 2006 20:29 schreef Riparius het volgende:
[..]
De aflevering van Villa Felderhof met Frédérique Huydts wordt vanavond herhaald om 22.50 uur op NED1.
In een fragment van Felderhof zag ik bij Boulevard had ze het erover dat ze het het ergst vond voor haar ouders, omdat ze al een kind hadden verloren (haar broer). En nu is het dan toch gebeurdquote:Op maandag 3 april 2006 22:02 schreef X-Naut het volgende:
Ik wens hierbij de nabestaanden van Frederique heel veel sterkte![]()
Dat is het alle ergste voor ouders dat ze hun twee kinderen overleven .quote:Op maandag 3 april 2006 22:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
In een fragment van Felderhof zag ik bij Boulevard had ze het erover dat ze het het ergst vond voor haar ouders, omdat ze al een kind hadden verloren (haar broer). En nu is het dan toch gebeurd
V.
quote:Frédérique had een paar heftige jaren achter de rug, waarin ze darmkanker overwon. Ze bruiste weer van de energie en reiste voor het nieuwe NET 5-programma Dream travel de hele wereld rond. "Ik heb een tweede kans gekregen in het leven; die grijp ik met beide handen aan", vertelde ze begin maart nog in Televizier. "Ik voel me top. Ik bruis van de energie. Zoveel energie dat ik er bijna gek van word. Ik ben zo blij dat ik alles weer kan doen. (..) Ik sta er nog steeds verstel van. Wat kan een mens toch veel hebben. Af en toe heb ik intense momenten van gelukzaligheid, intenser dan ooit. Dat had ik niet verwacht, ondanks dat mensen om me heen dat voorspeld hadden. Tijdens de ziekte blijkt dat je veel sterker bent dan je vooraf had kunnen denken. Er komt een oerkracht naar boven."
"De verrassingen van het leven laat ik op me af komen. Ik leef van dag tot dag. Ongelooflijke dooddoeners, maar als ik ergens achter ben gekomen het afgelopen jaar, is het wel dat alle clichés kloppen. Ik kijk graag naar Oprah als ik niet kan slapen. Heerlijk programma; alleen dat 'count you blessings-gedoe', daar kon ik vroeger slecht tegen. Dat je altijd maar dankbaar moet zijn. Gááp. Nu snap ik wat ze bedoelen. Heel Amerikaans, maar je realiseert je pas wat je hebt als het weg is."
Ouders zijn er niet om hun kinderen te overlevenquote:Op maandag 3 april 2006 22:22 schreef tong80 het volgende:
Ja je 2 kinderen overleven. Jeetje the horror.
Nee, zeker nietquote:Op maandag 3 april 2006 22:29 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ouders zijn er niet om hun kinderen te overleven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |