Entertainment Live op Talpaquote:
Wel op die leeftijd.quote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef LostFormat het volgende:
Ben ik dan de enige bij wie dit soort nieuws vrij weinig doet? Okay, een BNer is dood. Dat gebeurt. Schokkend? Nee, zeker niet.
Ik hoop idd dat het niet op dezelfde ordinaire scheldpartij als destijds met Guusje Nederhorst uit gaat lopen. Sommige mensen doet het niets, anderen wel. Accepteer dat gewoon en ga er niet te veel over aan het bakkeleien...quote:Op maandag 3 april 2006 18:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar goed, lijkt me niet de bedoeling dat dit topic net als alle anderen celeb-overlijdingstopics in die oeverloze zeikdiscussie gaat eindigen.
Nee.. al is het jammer natuurlijk en heb je misschien een beetje het gevoel dat je haar kent.quote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef LostFormat het volgende:
Ben ik dan de enige bij wie dit soort nieuws vrij weinig doet? Okay, een BNer is dood. Dat gebeurt. Schokkend? Nee, zeker niet.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 3 april 2006 18:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar goed, lijkt me niet de bedoeling dat dit topic net als alle anderen celeb-overlijdingstopics in die oeverloze zeikdiscussie gaat eindigen.
Wat een dikke dikke onzin.quote:Op maandag 3 april 2006 18:02 schreef weathergirl het volgende:
[..]
De schok zit hem erin, dat zij genezen was verklaard van darmkanker. Ze heeft enorme kracht getoond om de ziekte te overwinnen en vervolgens weer de draad van het acteren en presenteren (haar werk dus gewoon) op te pakken. En dan vervolgens ga je dood op 38-jarige leeftijd, dus gewoon in de bloei van je leven.
De mensen die dit erg vinden, en bij wie dit nieuws hard aankomt, zijn mensen met een groot inlevingsvermogen. Die denken aan hoe de nabestaanden zich voelen en wat er in hen moet omgaan. En zijn denken aan de mensen die deze ziekte nu hebben, hoe die zich moeten voelen, terwijl ze de -tigste chemokuur ondergaan.
Kennelijk hoor jij niet bij die mensen.
helemaal niets maar na zo'n zwaar onderwerp klakkeloos overgaan met Paul de Leeuw die in zijn blote gat staat vind ik wel wat smakeloos.quote:Op maandag 3 april 2006 18:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer onzin. Wat heeft Paul de Leeuw met Frederique Huydts te maken?
Ik weet ook niet of ik wel WIDM kan blijven kijken, toch erg raar om daar een nietsvermoedend persoon zo'n leuk spel te zien spelen... zo wrang en onwerkelijk.quote:Op maandag 3 april 2006 18:09 schreef brando het volgende:
![]()
Ongelooflijk is dit.
Ik wist niet dat ze ziek was.
Zo raar, als je die foto's ziet op het journaal van zojuist en de afleveringen van De Mol van afgelopen weken: daar is ze zo levend!
Heel veel sterkte aan familie en vrienden.
het is ook zo dat heel veel mensen NU overlijden aan kanker, maar daar hoor je amper iets over. Mensen schrikken zo erg omdat ze er nu geconfronteerd wordenquote:Op maandag 3 april 2006 18:09 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wat een dikke dikke onzin.
Het zegt wat over wat voor rol BN'ers in je leven spelen, niet hoe groot je "inlevingsvermogen" is ...
Sorry, maar dat moest ik even zeggen.
Laten we hier geen bashtopic van maken.
Schei eens uit man, de een vindt het erg, de ander niet. you made your point en nou ophouden.quote:Op maandag 3 april 2006 18:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het hypocriet dat mensen bij wijze van spreken 'lachend' langs de condoleancepagina's kunnen bladeren en naar dode lijken kunnen kijken die zijn gevallen in Irak bij een bomaanslag zonder ook maar iets te voelen, maar dat ze helemaal hysterisch lopen te doen als er een BN'er is overleden?
Is haar dood dan erger dan de dood van andere mensen?
Cross-post:quote:Op maandag 3 april 2006 18:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het hypocriet dat mensen bij wijze van spreken 'lachend' langs de condoleancepagina's kunnen bladeren en naar dode lijken kunnen kijken die zijn gevallen in Irak bij een bomaanslag zonder ook maar iets te voelen, maar dat ze helemaal hysterisch lopen te doen als er een BN'er is overleden?
quote:Op maandag 3 april 2006 18:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is niet mens-eigen, om je van álles iets aan te trekken.
Het draait allemaal gewoon om verschillende factoren die aangeven of iets je wat doet of niet.
Afstand, relatieve afstand, relatie, overeenkomsten, identificatie, bekendheid, andersoortige verbondenheid, blablabla...
Dus wat je zegt is gewoon bullshit.
Maar wel typisch. Je hebt altijd van dat soort mensen dat alles probeert te relativeren/bagatalliseren.
Ga es ergens anders lopen zeurenquote:Op maandag 3 april 2006 18:16 schreef Asskicker14 het volgende:
En wie zegt dat dat zo is dan?quote:Op maandag 3 april 2006 18:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Open er een topic over in KLB zou ik zeggen, maar laat dit topic verschoond van dit soort opruiende teksten...quote:Op maandag 3 april 2006 18:16 schreef Asskicker14 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |