opschepper?quote:
Kom op, das toch een alom bekend woord?quote:
niet bij mijquote:Op zondag 2 april 2006 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kom op, das toch een alom bekend woord?
Zal je gaan of blijf je.quote:
Tuurlijk welquote:Op zondag 2 april 2006 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
bij jullie in de straat waarschijnlijkquote:Op zondag 2 april 2006 02:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
kan ookquote:Op zondag 2 april 2006 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zal je gaan of blijf je.
Should I stay or should I go
Het staat zelfs in de van Dalequote:
hmzquote:Op zondag 2 april 2006 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het staat zelfs in de van Dale
snoe·ven (onov.ww.)
1 opscheppen
Pff, gelukkig nog iemand die niet wereldvreemd isquote:
daar staan wel meer woorden in die een normaal mens niet gebruiktquote:Op zondag 2 april 2006 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het staat zelfs in de van Dale
snoe·ven (onov.ww.)
1 opscheppen
Wij lopen idd een stuk voor op Limbolandquote:
das dan weer wat anders hequote:Op zondag 2 april 2006 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Pff, gelukkig nog iemand die niet wereldvreemd is![]()
Nu beweer je dat ik niet normaal ben?quote:Op zondag 2 april 2006 02:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar staan wel meer woorden in die een normaal mens niet gebruikt
jawel, julliequote:Op zondag 2 april 2006 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Pff, gelukkig nog iemand die niet wereldvreemd is![]()
Het is zelfs een verademingquote:
Jij twijfelde over slapen gaan?quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij twijfelde over slapen gaan?
Doe maar gaan slapen
Macs bezorgen nietquote:Op zondag 2 april 2006 02:25 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft iemand het nummer van een mac die en nu open is en hier bezorgd?
Wel van een shoarmaboerquote:Op zondag 2 april 2006 02:25 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft iemand het nummer van een mac die en nu open is en hier bezorgd?
Hier niet helaas neequote:
Trusten Rosequote:
Hier vast niet neequote:Op zondag 2 april 2006 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wel van eeb shoarmaboer
Die bezorgt trouwens alleen in de directe omgeving
Trustequote:
het ligt eraan waar hier isquote:
Rotterdam en omgeving is idd wat te ver voor ze weet ik uit ervaringquote:
Hier natuurlijkquote:
Daar maar dan een stukje verder natuurlijkquote:
Al eens geprobeerd ?quote:Op zondag 2 april 2006 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Rotterdam en omgeving is idd wat te ver voor ze weet ik uit ervaring
Nope, heb er gewerkt op zondag en de Zaanstreek was het grensgebied voor bezorging.quote:
Jij ook truste danquote:
Trusten ququote:
Ze hebben er vast wel iemand die geen kaart kan lezen ofzoquote:Op zondag 2 april 2006 02:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope, heb er gewerkt op zondag en de Zaanstreek was het grensgebied voor bezorging.
jij ook straks PSquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 02:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben er vast wel iemand die geen kaart kan lezen ofzo
Thanks sweetiequote:
Grote shoarma schotel nu bezorgen snappen ze wel tochquote:Op zondag 2 april 2006 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn stond ik steeds versteld dat ze uberhaupt konden lezen
weet je wel hoe lang dat duurt met een brommertquote:Op zondag 2 april 2006 02:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grote shoarma schotel nu bezorgen snappen ze wel toch![]()
Maakt niet uit hoorquote:Op zondag 2 april 2006 02:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
weet je wel hoe lang dat duurt met een brommert
dat zal dus niet lukkenquote:Op zondag 2 april 2006 02:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor![]()
Als het maar wel warm is![]()
Wat een klote zaak dan zegquote:
Uh... ik nam de bestellingen opquote:Op zondag 2 april 2006 02:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grote shoarma schotel nu bezorgen snappen ze wel toch![]()
Nou, dan moeten ze zwaar hun best doenquote:Op zondag 2 april 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Uh... ik nam de bestellingen op![]()
Zonder loon nog wel
Maar eerlijk is eerlijk, ze hebben daar de lekkerste spareribs die je maar kan bedenken![]()
Zonder loonquote:Op zondag 2 april 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zonder loon nog wel
Maar eerlijk is eerlijk, ze hebben daar de lekkerste spareribs die je maar kan bedenken![]()
Omdat ik de bestellingen opnam?quote:Op zondag 2 april 2006 02:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, dan moeten ze zwaar hun best doen
Vrienden help je zonder eigenbelangquote:
vrijwliigerswerk ofzoquote:Op zondag 2 april 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zonder loon nog wel
okquote:Op zondag 2 april 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vrienden help je zonder eigenbelang
Nee, omdat ik me heeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll erg lekkere spareribs kan indenkenquote:
Zie post boven jouw postquote:
Dan is het goedquote:Op zondag 2 april 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vrienden help je zonder eigenbelang
mijquote:Op zondag 2 april 2006 02:43 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi. wie moet ik hier pijpen om incrowd te worden?
Heb bij verschillende zaken spareribs gegeten maar die bij hun zijn echtquote:Op zondag 2 april 2006 02:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik me heeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll erg lekkere spareribs kan indenken
Heb ze gisteren nog op zelfs![]()
qu dusquote:Op zondag 2 april 2006 02:43 schreef Alexxxxx het volgende:
zie mijn reply op de post boven mijn postquote:
Terugstapt uit de rijquote:Op zondag 2 april 2006 02:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij de bestelboer hier hebben ze ze ook. Die zijn zo lekkerquote:Op zondag 2 april 2006 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heb bij verschillende zaken spareribs gegeten maar die bij hun zijn echt![]()
welke rij? de pijp-rij of de gepijt-worden-rij?quote:
Het was goed totdat ik erachter kwam dat ik opeens moest betalen voor mijn cola die ik dronk tijdens die uren dat ik er aan het werk wasquote:Op zondag 2 april 2006 02:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het goed
Dacht al dat je verhandeld was ofzo![]()
ligt eraan wat voor eenquote:Op zondag 2 april 2006 02:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ok. kan ik je ook paaien met een busfoto?
We blijven geen truste zeggen hequote:
Das best balen als je op een tijdstip zoals nu trek erin hebtquote:Op zondag 2 april 2006 02:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij de bestelboer hier hebben ze ze ook. Die zijn zo lekker
alleen maar tot 9 uur te bestellen
Terecht tochquote:Op zondag 2 april 2006 02:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was goed totdat ik erachter kwam dat ik opeens moest betalen voor mijn cola die ik dronk tijdens die uren dat ik er aan het werk was
Vrouwen en een bepaald soort mensen gaan niet samen
das wel minderquote:Op zondag 2 april 2006 02:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was goed totdat ik erachter kwam dat ik opeens moest betalen voor mijn cola die ik dronk tijdens die uren dat ik er aan het werk was
vrijheid van meningsuiting en geloof enzoquote:Vrouwen en een bepaald soort mensen gaan niet samen
Ik kan moeilijk gepijpt worden lijkt mequote:Op zondag 2 april 2006 02:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
welke rij? de pijp-rij of de gepijt-worden-rij?
alles op je site heb ik al gezienquote:Op zondag 2 april 2006 02:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat wil je zien? heb een groot archief zoals je weet
ik heb nog geen foto's van je gezien of je in het echt gezien dus ik sluit niks uitquote:Op zondag 2 april 2006 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk gepijpt worden lijkt me
Eerst zien, dan gelovenquote:
Terecht dat ik moet betalen voor 3 cola terwijl ik er 4 uur gratis werk?quote:Op zondag 2 april 2006 02:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht toch
Een bepaald soort mensen? Je bedoeld toch niet mannen he![]()
Dan heb je ook mijn foto gemistquote:Op zondag 2 april 2006 02:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nog geen foto's van je gezien of je in het echt gezien dus ik sluit niks uit
dat kwartetje of die afsluiter?quote:
Maffen jijquote:
Dat was trouwens in BeFquote:
Tuurlijk welquote:Op zondag 2 april 2006 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Terecht dat ik moet betalen voor 3 cola terwijl ik er 4 uur gratis werk?
Geen mannen speciaal, wel de instelling van de landen waar deze mannen vandaan komen
Die 1e geloof ik, die 2e is misluktquote:
Sara Raats op je forumquote:Op zondag 2 april 2006 02:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb er gister een verse chinees op gezet anders
ik ga wel aan mn pa vragen of ie al zn busfoto's ff aan mij wil gevenquote:Op zondag 2 april 2006 02:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en ze post treinenfoto's![]()
Ik ben blijer met vikingsmeisje en Sjoem inderdaad
Meteen opheffen dan maar?quote:
Ergens raak ik je nu kwijtquote:Op zondag 2 april 2006 02:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk welAls je daar had gewerkt hadden ze je wel aangenomen. Nu was je niet meer een klant die iets deed voor de zaak
Die instelling is prima hoor. IN de landen waar ze vandaan komen![]()
quote:
geilquote:Op zondag 2 april 2006 02:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ga wel aan mn pa vragen of ie al zn busfoto's ff aan mij wil geven
en ff foto's maken van de nieuwe MANs die hier rijden met tft en omroepwijf die de helate aankondigd
En dat door een busquote:
Ik bedoel dat ik het niet helemaal raar vind (helaas misschien wel). Je helpt wel mee, maar werkt daar niet. En dan ben je al snel klant en moet je dus gewoon betalen. Hoe zielig die gedachte gang ook isquote:Op zondag 2 april 2006 03:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ergens raak ik je nu kwijt
Ik neem de telefoon aan voor bestellingen, bedien de mensen in de zaak zonder betaald te worden omdat je wilt helpen... en dan moet ik betalen voor 3 max 4 cola?
Stil het verder met je eens is
Zo dacht de eigenaar dus ookquote:Op zondag 2 april 2006 03:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik het niet helemaal raar vind (helaas misschien wel). Je helpt wel mee, maar werkt daar niet. En dan ben je al snel klant en moet je dus gewoon betalen. Hoe zielig die gedachte gang ook is![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 03:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is langwerpig en hard, daar word jij tcoh ook opgewonden van?
Trusten marcbquote:
warm vlees rot zo snelquote:Op zondag 2 april 2006 03:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kies dan toch voor warm vlees in die staat![]()
Geloof me, daar krijgt het de tijd niet voorquote:
zo snel mogelijk in je mond stoppen?quote:Op zondag 2 april 2006 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geloof me, daar krijgt het de tijd niet voor
Of waar dan ookquote:
Heej Jagquote:
Als het maar vultquote:Op zondag 2 april 2006 03:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent niet zo kieskeurig qua gaten?
Alles okay hier...quote:
Je moet hem ook gewoon op je bureau laten staan.quote:Op zondag 2 april 2006 03:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alles okay hier...
Als mijn pc nu eens niet zou gaan hangen zou het helemaal goed zijn
Ik heb geen bureauquote:Op zondag 2 april 2006 03:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je moet hem ook gewoon op je bureau laten staan.![]()
Op je tafel laten staan dus.quote:Op zondag 2 april 2006 03:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb geen bureau![]()
Heb wel een tafel
Dat deed ik ook en toch deed ie hangenquote:
Had je hem aan een koord gehangen en de tafel verschoven?quote:Op zondag 2 april 2006 04:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat deed ik ook en toch deed ie hangen
Neuj, ik leek mijn sexappeal kwijt te zijnquote:Op zondag 2 april 2006 04:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Had je hem aan een koord gehangen en de tafel verschoven?![]()
Post bestemd voor klaagbaak?quote:Op zondag 2 april 2006 04:15 schreef Jaguarized het volgende:
Ik werd vanochtend om 12.15 wakker en er was nog geen spoor van Fransoos te bekennen. Na de douche ga ik ontbijten en gaat Fransoos douchen. Zodra ik klaar ben gaat Fransoos ontbijten. Straks ga ik nog denken dat ie speciaal wacht tot ik klaar ben met eten. [afbeelding] Anyway, opeens hoor ik geluid uit de kamer van Fransoos! Fransoos heeft muziek aan! Wtf? En ik hoor het!Ja ik kan natuurlijk net als Fransoos gaan mekkeren dat het iets te hard staat maar dan ben ik net zo'n mierenneuker..
Nee, vervolg op post van gisteravond.quote:
Dat heb ik dus niet meegekregenquote:Op zondag 2 april 2006 04:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, vervolg op post van gisteravond.![]()
Fijne dag verder Jagquote:
quote:
Twee in dit geval.quote:Op zondag 2 april 2006 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey, het is zondagDan is het toch meestal een uurtje later
![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Ach,die zomer komt nog wel.. van 1 tot 3 augustus
Soms wel, soms niet zeg maar.quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik krijg al eerder zomer, wellicht op 12 juni
quote:Op zondag 2 april 2006 11:20 schreef es70 het volgende:
Mogguh...
Kloteweer. En mijn droger is overleden
. En mijn wasmanden zitten vol
.
21.23, zal wel komen door het ijs.quote:
ey da's best kut. Heb je niet een hokje waar je de verwarming vol open kan zetten? Ik droog de ewas altijd in de keukenquote:Op zondag 2 april 2006 11:20 schreef es70 het volgende:
Mogguh...
.
Dank je welquote:Op zondag 2 april 2006 11:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Veel sterkte met dit verlies
Dat wordt de was binnen ophangenBuiten lijkt me geen goed plan nu
Mogguh...quote:Op zondag 2 april 2006 11:20 schreef es70 het volgende:
Mogguh...
.
en dat vond jij nuttige info om aan ons te delen?quote:Op zondag 2 april 2006 02:14 schreef D.Rose het volgende:
*ff boterhammetje pakt
Ik heb wat drooglijntjes in het trapgat op zolder. Maar daar kan ik de hoeveelheden die gewassen moeten worden niet kwijt.quote:Op zondag 2 april 2006 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ey da's best kut. Heb je niet een hokje waar je de verwarming vol open kan zetten? Ik droog de ewas altijd in de keuken
Welkom in De Loungequote:Op zondag 2 april 2006 11:24 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
en dat vond jij nuttige info om aan ons te delen?
waar praat je nog over, dat bammetje is hopelijk al achter de kiezen nu.quote:Op zondag 2 april 2006 11:24 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
en dat vond jij nuttige info om aan ons te delen?
samen met Jagquote:Op zondag 2 april 2006 11:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mogguh...
Dat wordt dus naar de altijd gezellige wasserette.
tja, buiten hangen wordt het ook niet droger opquote:Op zondag 2 april 2006 11:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb wat drooglijntjes in het trapgat op zolder. Maar daar kan ik de hoeveelheden die gewassen moeten worden niet kwijt.
eejjjjjjjquote:Op zondag 2 april 2006 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben van D. overigens wel posts met minder inhoudelijkheid gewend hoor
Ben jij wel goedquote:Op zondag 2 april 2006 11:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mogguh...
Dat wordt dus naar de altijd gezellige wasserette.
Serieus?quote:Op zondag 2 april 2006 11:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben jij wel goed. Naar de wasserette... volgens mij hebben we die hier niet eens...
Ach, als het maar smaakt hequote:Op zondag 2 april 2006 11:32 schreef indahnesia.com het volgende:
dat ziet er in Nederland dan toch lekkerder uit.
er schijnen apekoppen te zijn die in een dag zo'n bak wegtikkenquote:Op zondag 2 april 2006 11:34 schreef MissHobje het volgende:
Mogge![]()
ieuwwwww eet je dan zo steeds uit diezelfde bak ijs ???
Nee. De bak is nu bijna leeg en ik eet het laatste spul even op.quote:Op zondag 2 april 2006 11:34 schreef MissHobje het volgende:
Mogge![]()
ieuwwwww eet je dan zo steeds uit diezelfde bak ijs ???
de randjesquote:Op zondag 2 april 2006 11:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee. De bak is nu bijna leeg en ik eet het laatste spul even op.![]()
hoe lang doe je nou met zo'n bak?quote:Op zondag 2 april 2006 11:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee. De bak is nu bijna leeg en ik eet het laatste spul even op.![]()
misschien is het wel een langzame eterquote:Op zondag 2 april 2006 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waar praat je nog over, dat bammetje is hopelijk al achter de kiezen nu.
en welkom hier![]()
Brilletje nodig?quote:Op zondag 2 april 2006 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat had ik inmiddels begrepen, ik zag het alleen écht niet![]()
Nee.quote:Op zondag 2 april 2006 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik al verteld dat ik vandaag weinig anders ga doen dan waterstanden loggen en de Ronde van Vlaanderen kijken?
Ja wie weet. Goed punt, we gaan het vragenquote:Op zondag 2 april 2006 11:43 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
misschien is het wel een langzame eter![]()
Nu wel dus ....quote:Op zondag 2 april 2006 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik al verteld dat ik vandaag weinig anders ga doen dan waterstanden loggen en de Ronde van Vlaanderen kijken?
ja, loopt lekker vlotjes nuquote:Op zondag 2 april 2006 11:44 schreef CrazyPhunk het volgende:
de brichten flow gaat hier wel snel he?
Wat voor brood was het?quote:Op zondag 2 april 2006 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wie weet. Goed punt, we gaan het vragen
Deejjjjjjjj hoe is het met je boterham? Is hij op? Wat zat ertussen? Was het lekker? Zat er ook een glas melk bij? Vertel ALLES
kan het amper bijhoudenquote:Op zondag 2 april 2006 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, loopt lekker vlotjes nuGaat vaker zo hoor
zou kunnen, is niet te hopenquote:Op zondag 2 april 2006 11:43 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
misschien is het wel een langzame eter![]()
waterstanden loggen?quote:Op zondag 2 april 2006 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Coolquote:
Soms wel, soms niet, ligt aan het aantal mensen dat hier zit.quote:Op zondag 2 april 2006 11:44 schreef CrazyPhunk het volgende:
jep, we zijn over het algemeen niet van de langzame hier.quote:Op zondag 2 april 2006 11:44 schreef CrazyPhunk het volgende:
En ik heb nog met iemand zitten koken en die mocht natuurlijk ook wat ijs.quote:
en het rijmt ook nogquote:Op zondag 2 april 2006 11:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet, ligt aan het aantal mensen dat hier zit.
Ligt er maar net aan tochquote:Op zondag 2 april 2006 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, we zijn over het algemeen niet van de langzame hier.
quote:Op zondag 2 april 2006 11:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet, ligt aan het aantal mensen dat hier zit.
Als ik er ben wel ja, anders niet
Goudaquote:Op zondag 2 april 2006 11:48 schreef CrazyPhunk het volgende:
wie woont er eigenlijk in gouda hier?
ik niet in iedergevalquote:Op zondag 2 april 2006 11:48 schreef CrazyPhunk het volgende:
Volgens mij kan je dat ook wel zien ja op die ene foto.quote:
gelukkig nietquote:Op zondag 2 april 2006 11:48 schreef CrazyPhunk het volgende:
Wel in de buurt.....quote:Op zondag 2 april 2006 11:48 schreef CrazyPhunk het volgende:
welke foto?quote:Op zondag 2 april 2006 11:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat ook wel zien ja op die ene foto.![]()
Waarom wil je dat weten?quote:
Niet en Zit rijmt?quote:
Gouda?quote:Op zondag 2 april 2006 11:48 schreef CrazyPhunk het volgende:
jaa joh kijken of er alweer hoogwater aan komtquote:
"leuk"quote:
voor mij welquote:
ja, Duitsland wel ja, maar er lag toch al niet veel sneeuw en zo? Dat scheelt weer een hoop smeltwater.quote:Op zondag 2 april 2006 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaa joh kijken of er alweer hoogwater aan komthet giet hier lekker hard en lekker lang, trouwens in heel duitsland, en het grote smeltwater is ook nog niet geweest, dus ik verwacht wel wat van de Rijn en de Waal ja
thanksquote:Op zondag 2 april 2006 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er is een topic over zag ik zojuist.
edit:
Hey; gooien we nu IRC plat?!
Die met dat keppeltje typische Javaanse petje/hoedje.quote:
ooh die.quote:Op zondag 2 april 2006 11:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die met dat keppeltje typische Javaanse petje/hoedje.
Vanacht waren er op de duitse tv al ernstige water overlast beelden te zien.... er is al flink wat ondergelopen daar... hoop mensen de huizen uit enzoquote:Op zondag 2 april 2006 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaa joh kijken of er alweer hoogwater aan komthet giet hier lekker hard en lekker lang, trouwens in heel duitsland, en het grote smeltwater is ook nog niet geweest, dus ik verwacht wel wat van de Rijn en de Waal ja
ja, da's ook weer zo. er is niet veel sneeuw gevallen in de alpen deze winter... Maar even goed, het weer is wel okee nu hoorquote:Op zondag 2 april 2006 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, Duitsland wel ja, maar er lag toch al niet veel sneeuw en zo? Dat scheelt weer een hoop smeltwater.
tja, moeten ze maar niet aan de rivier gaan wonenquote:Op zondag 2 april 2006 11:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vanacht waren er op de duitse tv al ernstige water overlast beelden te zien.... er is al flink wat ondergelopen daar... hoop mensen de huizen uit enzo
Ja hallo, hij zegt dat het rijmt terwijl het verre van rijmt.quote:
Schijnt idd best lekker te zijnquote:Op zondag 2 april 2006 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
nah... sprinkhanen schijnen ook te smaken.. maar toch bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |