Niet en Zit rijmt?quote:
Gouda?quote:Op zondag 2 april 2006 11:48 schreef CrazyPhunk het volgende:
wie woont er eigenlijk in gouda hier?
jaa joh kijken of er alweer hoogwater aan komtquote:
"leuk"quote:
voor mij welquote:
ja, Duitsland wel ja, maar er lag toch al niet veel sneeuw en zo? Dat scheelt weer een hoop smeltwater.quote:Op zondag 2 april 2006 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaa joh kijken of er alweer hoogwater aan komthet giet hier lekker hard en lekker lang, trouwens in heel duitsland, en het grote smeltwater is ook nog niet geweest, dus ik verwacht wel wat van de Rijn en de Waal ja
thanksquote:Op zondag 2 april 2006 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er is een topic over zag ik zojuist.
edit:
Hey; gooien we nu IRC plat?!
Die met dat keppeltje typische Javaanse petje/hoedje.quote:
ooh die.quote:Op zondag 2 april 2006 11:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die met dat keppeltje typische Javaanse petje/hoedje.
Vanacht waren er op de duitse tv al ernstige water overlast beelden te zien.... er is al flink wat ondergelopen daar... hoop mensen de huizen uit enzoquote:Op zondag 2 april 2006 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaa joh kijken of er alweer hoogwater aan komthet giet hier lekker hard en lekker lang, trouwens in heel duitsland, en het grote smeltwater is ook nog niet geweest, dus ik verwacht wel wat van de Rijn en de Waal ja
ja, da's ook weer zo. er is niet veel sneeuw gevallen in de alpen deze winter... Maar even goed, het weer is wel okee nu hoorquote:Op zondag 2 april 2006 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, Duitsland wel ja, maar er lag toch al niet veel sneeuw en zo? Dat scheelt weer een hoop smeltwater.
tja, moeten ze maar niet aan de rivier gaan wonenquote:Op zondag 2 april 2006 11:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vanacht waren er op de duitse tv al ernstige water overlast beelden te zien.... er is al flink wat ondergelopen daar... hoop mensen de huizen uit enzo
Ja hallo, hij zegt dat het rijmt terwijl het verre van rijmt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |