Dat deed ik ook en toch deed ie hangenquote:
Had je hem aan een koord gehangen en de tafel verschoven?quote:Op zondag 2 april 2006 04:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat deed ik ook en toch deed ie hangen
Neuj, ik leek mijn sexappeal kwijt te zijnquote:Op zondag 2 april 2006 04:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Had je hem aan een koord gehangen en de tafel verschoven?![]()
Post bestemd voor klaagbaak?quote:Op zondag 2 april 2006 04:15 schreef Jaguarized het volgende:
Ik werd vanochtend om 12.15 wakker en er was nog geen spoor van Fransoos te bekennen. Na de douche ga ik ontbijten en gaat Fransoos douchen. Zodra ik klaar ben gaat Fransoos ontbijten. Straks ga ik nog denken dat ie speciaal wacht tot ik klaar ben met eten. [afbeelding] Anyway, opeens hoor ik geluid uit de kamer van Fransoos! Fransoos heeft muziek aan! Wtf? En ik hoor het!Ja ik kan natuurlijk net als Fransoos gaan mekkeren dat het iets te hard staat maar dan ben ik net zo'n mierenneuker..
Nee, vervolg op post van gisteravond.quote:
Dat heb ik dus niet meegekregenquote:Op zondag 2 april 2006 04:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, vervolg op post van gisteravond.![]()
Fijne dag verder Jagquote:
quote:
Twee in dit geval.quote:Op zondag 2 april 2006 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey, het is zondagDan is het toch meestal een uurtje later
![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Ach,die zomer komt nog wel.. van 1 tot 3 augustus
Soms wel, soms niet zeg maar.quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 11:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik krijg al eerder zomer, wellicht op 12 juni
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |