Daar maar dan een stukje verder natuurlijkquote:
Al eens geprobeerd ?quote:Op zondag 2 april 2006 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Rotterdam en omgeving is idd wat te ver voor ze weet ik uit ervaring
Nope, heb er gewerkt op zondag en de Zaanstreek was het grensgebied voor bezorging.quote:
Jij ook truste danquote:
Trusten ququote:
Ze hebben er vast wel iemand die geen kaart kan lezen ofzoquote:Op zondag 2 april 2006 02:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope, heb er gewerkt op zondag en de Zaanstreek was het grensgebied voor bezorging.
jij ook straks PSquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 02:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben er vast wel iemand die geen kaart kan lezen ofzo
Thanks sweetiequote:
Grote shoarma schotel nu bezorgen snappen ze wel tochquote:Op zondag 2 april 2006 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn stond ik steeds versteld dat ze uberhaupt konden lezen
weet je wel hoe lang dat duurt met een brommertquote:Op zondag 2 april 2006 02:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grote shoarma schotel nu bezorgen snappen ze wel toch![]()
Maakt niet uit hoorquote:Op zondag 2 april 2006 02:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
weet je wel hoe lang dat duurt met een brommert
dat zal dus niet lukkenquote:Op zondag 2 april 2006 02:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor![]()
Als het maar wel warm is![]()
Wat een klote zaak dan zegquote:
Uh... ik nam de bestellingen opquote:Op zondag 2 april 2006 02:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grote shoarma schotel nu bezorgen snappen ze wel toch![]()
Nou, dan moeten ze zwaar hun best doenquote:Op zondag 2 april 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Uh... ik nam de bestellingen op![]()
Zonder loon nog wel
Maar eerlijk is eerlijk, ze hebben daar de lekkerste spareribs die je maar kan bedenken![]()
Zonder loonquote:Op zondag 2 april 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zonder loon nog wel
Maar eerlijk is eerlijk, ze hebben daar de lekkerste spareribs die je maar kan bedenken![]()
Omdat ik de bestellingen opnam?quote:Op zondag 2 april 2006 02:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, dan moeten ze zwaar hun best doen
Vrienden help je zonder eigenbelangquote:
vrijwliigerswerk ofzoquote:Op zondag 2 april 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zonder loon nog wel
okquote:Op zondag 2 april 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vrienden help je zonder eigenbelang
Nee, omdat ik me heeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll erg lekkere spareribs kan indenkenquote:
Zie post boven jouw postquote:
Dan is het goedquote:Op zondag 2 april 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vrienden help je zonder eigenbelang
mijquote:Op zondag 2 april 2006 02:43 schreef Alexxxxx het volgende:
hoi. wie moet ik hier pijpen om incrowd te worden?
Heb bij verschillende zaken spareribs gegeten maar die bij hun zijn echtquote:Op zondag 2 april 2006 02:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik me heeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll erg lekkere spareribs kan indenken
Heb ze gisteren nog op zelfs![]()
qu dusquote:Op zondag 2 april 2006 02:43 schreef Alexxxxx het volgende:
zie mijn reply op de post boven mijn postquote:
Terugstapt uit de rijquote:Op zondag 2 april 2006 02:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij de bestelboer hier hebben ze ze ook. Die zijn zo lekkerquote:Op zondag 2 april 2006 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heb bij verschillende zaken spareribs gegeten maar die bij hun zijn echt![]()
welke rij? de pijp-rij of de gepijt-worden-rij?quote:
Het was goed totdat ik erachter kwam dat ik opeens moest betalen voor mijn cola die ik dronk tijdens die uren dat ik er aan het werk wasquote:Op zondag 2 april 2006 02:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is het goed
Dacht al dat je verhandeld was ofzo![]()
ligt eraan wat voor eenquote:Op zondag 2 april 2006 02:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ok. kan ik je ook paaien met een busfoto?
We blijven geen truste zeggen hequote:
Das best balen als je op een tijdstip zoals nu trek erin hebtquote:Op zondag 2 april 2006 02:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij de bestelboer hier hebben ze ze ook. Die zijn zo lekker
alleen maar tot 9 uur te bestellen
Terecht tochquote:Op zondag 2 april 2006 02:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was goed totdat ik erachter kwam dat ik opeens moest betalen voor mijn cola die ik dronk tijdens die uren dat ik er aan het werk was
Vrouwen en een bepaald soort mensen gaan niet samen
das wel minderquote:Op zondag 2 april 2006 02:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was goed totdat ik erachter kwam dat ik opeens moest betalen voor mijn cola die ik dronk tijdens die uren dat ik er aan het werk was
vrijheid van meningsuiting en geloof enzoquote:Vrouwen en een bepaald soort mensen gaan niet samen
Ik kan moeilijk gepijpt worden lijkt mequote:Op zondag 2 april 2006 02:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
welke rij? de pijp-rij of de gepijt-worden-rij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |