quote:
geilquote:Op zondag 2 april 2006 02:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ga wel aan mn pa vragen of ie al zn busfoto's ff aan mij wil geven
en ff foto's maken van de nieuwe MANs die hier rijden met tft en omroepwijf die de helate aankondigd
En dat door een busquote:
Ik bedoel dat ik het niet helemaal raar vind (helaas misschien wel). Je helpt wel mee, maar werkt daar niet. En dan ben je al snel klant en moet je dus gewoon betalen. Hoe zielig die gedachte gang ook isquote:Op zondag 2 april 2006 03:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ergens raak ik je nu kwijt
Ik neem de telefoon aan voor bestellingen, bedien de mensen in de zaak zonder betaald te worden omdat je wilt helpen... en dan moet ik betalen voor 3 max 4 cola?
Stil het verder met je eens is
Zo dacht de eigenaar dus ookquote:Op zondag 2 april 2006 03:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik het niet helemaal raar vind (helaas misschien wel). Je helpt wel mee, maar werkt daar niet. En dan ben je al snel klant en moet je dus gewoon betalen. Hoe zielig die gedachte gang ook is![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 03:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is langwerpig en hard, daar word jij tcoh ook opgewonden van?
Trusten marcbquote:
warm vlees rot zo snelquote:Op zondag 2 april 2006 03:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kies dan toch voor warm vlees in die staat![]()
Geloof me, daar krijgt het de tijd niet voorquote:
zo snel mogelijk in je mond stoppen?quote:Op zondag 2 april 2006 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geloof me, daar krijgt het de tijd niet voor
Of waar dan ookquote:
Heej Jagquote:
Als het maar vultquote:Op zondag 2 april 2006 03:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent niet zo kieskeurig qua gaten?
Alles okay hier...quote:
Je moet hem ook gewoon op je bureau laten staan.quote:Op zondag 2 april 2006 03:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alles okay hier...
Als mijn pc nu eens niet zou gaan hangen zou het helemaal goed zijn
Ik heb geen bureauquote:Op zondag 2 april 2006 03:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je moet hem ook gewoon op je bureau laten staan.![]()
Op je tafel laten staan dus.quote:Op zondag 2 april 2006 03:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb geen bureau![]()
Heb wel een tafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |