quote:Op zondag 2 april 2006 11:20 schreef es70 het volgende:
Mogguh...
Kloteweer. En mijn droger is overleden
. En mijn wasmanden zitten vol
.
21.23, zal wel komen door het ijs.quote:
ey da's best kut. Heb je niet een hokje waar je de verwarming vol open kan zetten? Ik droog de ewas altijd in de keukenquote:Op zondag 2 april 2006 11:20 schreef es70 het volgende:
Mogguh...
.
Dank je welquote:Op zondag 2 april 2006 11:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Veel sterkte met dit verlies
Dat wordt de was binnen ophangenBuiten lijkt me geen goed plan nu
Mogguh...quote:Op zondag 2 april 2006 11:20 schreef es70 het volgende:
Mogguh...
.
en dat vond jij nuttige info om aan ons te delen?quote:Op zondag 2 april 2006 02:14 schreef D.Rose het volgende:
*ff boterhammetje pakt
Ik heb wat drooglijntjes in het trapgat op zolder. Maar daar kan ik de hoeveelheden die gewassen moeten worden niet kwijt.quote:Op zondag 2 april 2006 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ey da's best kut. Heb je niet een hokje waar je de verwarming vol open kan zetten? Ik droog de ewas altijd in de keuken
Welkom in De Loungequote:Op zondag 2 april 2006 11:24 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
en dat vond jij nuttige info om aan ons te delen?
waar praat je nog over, dat bammetje is hopelijk al achter de kiezen nu.quote:Op zondag 2 april 2006 11:24 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
en dat vond jij nuttige info om aan ons te delen?
samen met Jagquote:Op zondag 2 april 2006 11:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mogguh...
Dat wordt dus naar de altijd gezellige wasserette.
tja, buiten hangen wordt het ook niet droger opquote:Op zondag 2 april 2006 11:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb wat drooglijntjes in het trapgat op zolder. Maar daar kan ik de hoeveelheden die gewassen moeten worden niet kwijt.
eejjjjjjjquote:Op zondag 2 april 2006 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben van D. overigens wel posts met minder inhoudelijkheid gewend hoor
Ben jij wel goedquote:Op zondag 2 april 2006 11:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mogguh...
Dat wordt dus naar de altijd gezellige wasserette.
Serieus?quote:Op zondag 2 april 2006 11:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben jij wel goed. Naar de wasserette... volgens mij hebben we die hier niet eens...
Ach, als het maar smaakt hequote:Op zondag 2 april 2006 11:32 schreef indahnesia.com het volgende:
dat ziet er in Nederland dan toch lekkerder uit.
er schijnen apekoppen te zijn die in een dag zo'n bak wegtikkenquote:Op zondag 2 april 2006 11:34 schreef MissHobje het volgende:
Mogge![]()
ieuwwwww eet je dan zo steeds uit diezelfde bak ijs ???
Nee. De bak is nu bijna leeg en ik eet het laatste spul even op.quote:Op zondag 2 april 2006 11:34 schreef MissHobje het volgende:
Mogge![]()
ieuwwwww eet je dan zo steeds uit diezelfde bak ijs ???
de randjesquote:Op zondag 2 april 2006 11:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee. De bak is nu bijna leeg en ik eet het laatste spul even op.![]()
hoe lang doe je nou met zo'n bak?quote:Op zondag 2 april 2006 11:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee. De bak is nu bijna leeg en ik eet het laatste spul even op.![]()
misschien is het wel een langzame eterquote:Op zondag 2 april 2006 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waar praat je nog over, dat bammetje is hopelijk al achter de kiezen nu.
en welkom hier![]()
Brilletje nodig?quote:Op zondag 2 april 2006 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat had ik inmiddels begrepen, ik zag het alleen écht niet![]()
Nee.quote:Op zondag 2 april 2006 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik al verteld dat ik vandaag weinig anders ga doen dan waterstanden loggen en de Ronde van Vlaanderen kijken?
Ja wie weet. Goed punt, we gaan het vragenquote:Op zondag 2 april 2006 11:43 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
misschien is het wel een langzame eter![]()
Nu wel dus ....quote:Op zondag 2 april 2006 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ik al verteld dat ik vandaag weinig anders ga doen dan waterstanden loggen en de Ronde van Vlaanderen kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |