't was hard nodigquote:
Weet je al wat er aan de hand is dan ?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:55 schreef BazzieK het volgende:
Mijn vader had net een goede 1 april grap, Bas je motor doet niks meer, gebeurt niks als ik het contact omdraai en net wel even en toen ik de startknop indrukte viel hij helemaal uit.
Bleek alleen geen grap te zijn![]()
![]()
En jij trap daar inquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:55 schreef BazzieK het volgende:
Mijn vader had net een goede 1 april grap, Bas je motor doet niks meer, gebeurt niks als ik het contact omdraai en net wel even en toen ik de startknop indrukte viel hij helemaal uit.
Bleek alleen geen grap te zijn![]()
![]()
Nee, straks nog een keer proberen en anders maar even verder kijkenquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Weet je al wat er aan de hand is dan ?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:43 schreef bwt het volgende:ondeugend (schijnt heeft A te hebben tegenwoordig)
Dodemansknopquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zelf ook gekeken en hij lult niet helaas
![]()
Het is een TLRquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:10 schreef stinkie het volgende:
TL
owja, ligt een stukkie hout in de schuur nu
Hicham zei het ook al.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:22 schreef BazzieK het volgende:
Net nog gereden met mijn vader en op een parkeerterein gekloot![]()
Hard optrekken is leuk![]()
8tjes rijden met een ZXR niet![]()
Harde wind ook niet![]()
![]()
Stond een paar maanden geleden nog een rijtest in een motorblad.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:20 schreef richardgie het volgende:
Heb even de foto's van dat eenwieligge voertuig zitten kijken.Lijkt me eigenlijk best wel eng om mee te rijden
.Alleen al het iedee dat je er niet mee kunt sturen door aan het stuur te draaien,maar uitsluitend door je gewicht te verplaatsen
,wat dan wel weer enigsinds met motorrijden overeen komt
.
Da's mooi Klotequote:Op zaterdag 1 april 2006 19:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zelf ook gekeken en hij lult niet helaas
![]()
Dat zou best kunnen!!quote:
Nogmaals onwijs gefeliciteeerd!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:10 schreef ondeugend het volgende:
Geen 1 april garp.... 30 maart eind van de morgen gehaald.![]()
As said before, een zwarte Fazer, van eerste eigenaar met weinig kilometers.quote:Zoeken jullie een leuke zwarte redelijk sportieve 600 CC machine voor me ? Ik ben net thuis... en ga zo alweer weg.
Het Fazertje dat op een zandweg reed,de maan was helder de weg was breedquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:32 schreef Worldbeater het volgende:
Je weet hoe het rijdt, herinner mij nog pics uit 2004 op een blauwe Fazer rijdende op een zandweggetje.![]()
Ik had ondeugend al via MSN gefeliciteerd. Maar vond het wel leuk om het op die manier in de OP er bij te zetten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:15 schreef RB het volgende:
S`avonds allemaal![]()
Wat zijn jullie weer bezig geweest![]()
[..]
![]()
Heb hem gezien, met een verse stempel erop
![]()
maar wel bij de theemutsenquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:48 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik had ondeugend al via MSN gefeliciteerd. Maar vond het wel leuk om het op die manier in de OP er bij te zetten.
Ik miste haar al een tijdje in de hele OP reeks
Wordt denk ik een dure, hij krijgt af en toe wel contact maar zodra je de startknop induwt valt hij weer helemaal weg.quote:
Doet de koplamp~grootlicht het wel gewoon --> voldoende stroom?quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:14 schreef BazzieK het volgende:
Wordt denk ik een dure, hij krijgt af en toe wel contact maar zodra je de startknop induwt valt hij weer helemaal weg.Net aangeduwd en toen sloeg hij redelijk snel weer af.
![]()
Lekker kut zo, al voordat ik me rijbewijs heb![]()
![]()
Balen!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wordt denk ik een dure, hij krijgt af en toe wel contact maar zodra je de startknop induwt valt hij weer helemaal weg.Net aangeduwd en toen sloeg hij redelijk snel weer af.
![]()
Lekker kut zo, al voordat ik me rijbewijs heb![]()
![]()
Soms wel maar als je dan de startknop indrukt niet meer. En een redelijke tijd daarna ook niet meer.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doet de koplamp~grootlicht het wel gewoon --> voldoende stroom?
Oké oké, ze heeft al meer gemeet dan de andere thee mutsen (ookal is het achterop).quote:
Foto is gelukt, zal ik nog wel online gooien. Budget heb ik al, maar eerst andere autoquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is een TLR![]()
![]()
En je had meer oog voor de Bandit.
Mooie mods ook van Hicham.
Maar vandaar je BE mee had, nu heb je budget gekregen?![]()
En waar is die foto waar ik op sta?
Mislukt zeker?
[..]
Hicham zei het ook al.
Ik heb zelf geen last gehad van die harde wind, alleen mijn vizier klapte open bij het over de schouder kijken, en weer dicht als ik voor mij keek. Dat was wel irri.
[..]
Stond een paar maanden geleden nog een rijtest in een motorblad.
Joost Overzee, wie kent hem niet.![]()
Was wel "eng" om mee te rijden.![]()
Wat doet het dan niet meer je licht of de motor ?quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Soms wel maar als je dan de startknop indrukt niet meer. En een redelijke tijd daarna ook niet meer.
Het licht doet het dan niet meer, motor is wel gewoon aan te duwen maar die slaat dan redelijk snel weer a.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:57 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wat doet het dan niet meer je licht of de motor ?
Acculader er een tijdje aanhangen en dan starten ? Misschien is je accu overleden.
Zit er een startbeveiliging op je standaard ? Die wlllen ook wel eens dwarsliggen.
Volgens mij je accu naar zijn grootje.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het licht doet het dan niet meer, motor is wel gewoon aan te duwen maar die slaat dan redelijk snel weer a.
Acculader heb ik niet![]()
Zit geen startbeveiliging op voor zover ik weet.
Nee, zat op Hicham te wachten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:03 schreef worldpimber het volgende:
Heeft Pepijn al kritiek op de OP foto geplaatst?
Bwt of kratjuh? Of of ikookhier ofzo.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, zat op Hicham te wachten.![]()
Zag het wel gelijk.
Maar toch creatief van BWT.![]()
![]()
He he... 1 april dus.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:08 schreef Gawaine het volgende:
wat zit FoK te kloten ? eerst krijg ik een melding dat er iemand jarig is, dan at ik een nieuw pasword ga ontvagen, nu weer dat mijn bericht van net leeg was, toen weer dat ik geen 2 dezelfde post's mocht doen![]()
Even kijken hoe het met startkabel gaat Bazzie.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:05 schreef Gawaine het volgende:
Volgens mij je accu naar zijn grootje.
Kikker in je bilquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:08 schreef Gawaine het volgende:
wat zit FoK te kloten ? eerst krijg ik een melding dat er iemand jarig is, dan at ik een nieuw pasword ga ontvagen, nu weer dat mijn bericht van net leeg was, toen weer dat ik geen 2 dezelfde post's mocht doen![]()
Stel ik hang em aan een acculader en hij doet het dan wel even dan ligt het dus wss aan de accu neem ik aan? Hoe groot is zon acculader en heeft iemand er eentje die ik ff kan lenen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgens mij je accu naar zijn grootje.
Soms merk je ineens dat een medefokker toch wel een stukje ouder is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:08 schreef worldpimber het volgende:
Kikker in je bil:D:D:DD:D: d;D
D:;D
![]()
; dhahaha lolDodl LD ;d;;d
![]()
;d;D::DD:D
![]()
: D
Ik was het nietquote:Bwt of kratjuh? Of of ikookhier ofzo.
Wie o wie gaat hiervoor FokMC uitegtrapt worden.
Startkabel? Ben even technisch als een konijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Even kijken hoe het met startkabel gaat Bazzie.
Kom je hem met de brommer ophalen dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:09 schreef BazzieK het volgende:
Stel ik hang em aan een acculader en hij doet het dan wel even dan ligt het dus wss aan de accu neem ik aan? Hoe groot is zon acculader en heeft iemand er eentje die ik ff kan lenen?
Das wel een mooie kikker R6quote:
Die is ook stukquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kom je hem met de brommer ophalen dan?![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Soms merk je ineens dat een medefokker toch wel een stukje ouder is.![]()
ja hoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Stel ik hang em aan een acculader en hij doet het dan wel even dan ligt het dus wss aan de accu neem ik aan? Hoe groot is zon acculader en heeft iemand er eentje die ik ff kan lenen?
ziet er netjes uitquote:
fietsenquote:
Geen geld.quote:
Ze heeft geen budget opgegeven.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:12 schreef worldpimber het volgende:
Das wel een mooie kikker R6
Niet echt iets voor ondeugend misschien. Wat zoekt ze eigenlijk voor iets?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Soms merk je ineens dat een medefokker toch wel een stukje ouder is.![]()
iets zwart en gemeen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Das wel een mooie kikker R6
Niet echt iets voor ondeugend misschien. Wat zoekt ze eigenlijk voor iets?
Fietsen in de omgeving Den Bosch kan idd wel maar verder wordt ik niet echt vrolijk vanquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
ja hoor![]()
[..]
ziet er netjes uit
[..]
fietsen
ik heb wel een laderquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Fietsen in de omgeving Den Bosch kan idd wel maar verder wordt ik niet echt vrolijk van
ag, het is hier toch niet leuk fietsenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Fietsen in de omgeving Den Bosch kan idd wel maar verder wordt ik niet echt vrolijk van
Maar ook wel erg sportiefquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:14 schreef Worldbeater het volgende:
Ze heeft geen budget opgegeven.
Misschien betaald RB wel.![]()
Misschien is het beter om een oude CBR600 zwart te spuiten.![]()
Zou ze het verschil zien ?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze heeft geen budget opgegeven.
Misschien betaald RB wel.![]()
Misschien is het beter om een oude CBR600 zwart te spuiten en te voorzien van een R6 sticker.![]()
De Opquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ag, het is hier toch niet leuk fietsen
als ik zo ga nadenken... wat is hier eigenlijk wel leuk
fietsenmotorrijden
![]()
ik had het over de omgeving hier in almerequote:
antwoord op vraag 1 is simpel... aansluitenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nu de volgende vragen
Hoe werkt zo'n kreng en waar woon je
Ik ??quote:
rode op de + zwarte op de - van je accu en de stekker in het stopcontactquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nu de volgende vragen
Wat dacht je laat die jongen een lekker stukkie fietsenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
rode op de + zwarte op de - van je accu en de stekker in het stopcontact
ik woon in Heerhugowaard![]()
daar heb ik vroeger ook nog een paar jaar gewoondquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Almere daar kan hetquote:Roderick2085-ik had het over de omgeving hier in almere
1 april.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:28 schreef Gawaine het volgende:
quote:
Kiek uut voor een balkon op je hoofd.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:34 schreef Roderick2085 het volgende:zijn gewoon vandaag een aantal winkels open gegaan in het nieuwe centrum... wat dus eigenlijk vorige week zou moeten gebeuren
Ben je nu serieus?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:37 schreef richardgie het volgende:
Verrek,was net in eens even geband uit Fok,en nu kan ik er weer in
.Wat gebeurt er allemaal en waren er meer mensen die hier last van hadden
?
Nou moe,nu krijg ik weer een nieuw wachtwoord.
Ik ga maar een een keer uitloggen en zometeen weer inloggen.Kijken wat er nu weer gebeurt.
Sorry dudes, Foto is niet van mij maar van ikookhierquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, zat op Hicham te wachten.![]()
Zag het wel gelijk.
Maar toch creatief van BWT.![]()
![]()
Wat heb jij voor een motorpappa.. geen acculader en/of startkabels!quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:20 schreef BazzieK het volgende:
Nu de volgende vragen
Nee hoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Sorry dudes, Foto is niet van mij maar van ikookhier
ben er nog niet geweestquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kiek uut voor een balkon op je hoofd.![]()
Je zou als ondernemer en prive persoon maar falliet gaan van zo'n akkefietje.![]()
Hier in Hoogvliet ging een pannenkoekenhuis open maandag 2 weken geleden.
Dinsdag was hij alweer dicht... vergunningen klopten niet.![]()
![]()
Wel minder drama dan die actie in Almere. RIP![]()
[..]
Ben je nu serieus?![]()
T' is ook niet voor niets een bepaade datum vandaag hè.....quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:37 schreef richardgie het volgende:
Verrek,was net in eens even geband uit Fok,en nu kan ik er weer in
.Wat gebeurt er allemaal en waren er meer mensen die hier last van hadden
?
Nou moe,nu krijg ik weer een nieuw wachtwoord.
Ik ga maar een een keer uitloggen en zometeen weer inloggen.Kijken wat er nu weer gebeurt.
Ja wat dacht jij dan.Maar kan er nu weer in.Heel merkwaardig allemaal.quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:49 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij dan.Maar kan er nu weer in.Heel merkwaardig allemaal.Snap er geen reet van,maar ga me er ook maar niet druk om zitten maken.Het werkt allemaal weer.
quote:
H'm ja nu je het zegt.Zouden ze het op mij voorzien hebbenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:49 schreef bwt het volgende:
[..]
T' is ook niet voor niets een bepaade datum vandaag hè.....![]()
Zal hem er eens mee confronterenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een motorpappa.. geen acculader en/of startkabels!![]()
![]()
Ok danquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:36 schreef Gawaine het volgende:
ok ok ik woon in scheveningen groningen delfzijl zwolle maastricht goes apeldoorn vlak bij den bosch
Was ook het eerste wat ik zeiquote:
Ik heb niet gegeten, pepijn Worldbeater welquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vorig jaar ranzige patat gegeten in Schoonhoven. Dat jullie het maar even weten.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:58 schreef hicham het volgende:
Ziehier, het verschil tussen een amateurfotograaf en een professionele fotograaf
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, een oudje waar ik mij niet meer in durfde te vertonen.quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vorig jaar ranzige patat gegeten in Schoonhoven. Dat jullie het maar even weten.
quote:
quote:
Ik heb een ranzige lekke band gehad in Schoonhovenquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had vroeger een vrouwelijke collega uit Schoonhoven.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:15 schreef richardgie het volgende:
Ik heb een ranzige lekke band gehad in Schoonhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |