Last van de Zomertijd?quote:Op zondag 2 april 2006 23:45 schreef Zwoerd het volgende:
Wat is er toch aan de hand met de verdediging zeg
Op naar de playoffs voor een geldprijsquote:Op zondag 2 april 2006 11:31 schreef Dos37 het volgende:
Verzin is een TT joh lammen bobby
Dat laatste vraag ik me ook afquote:Op donderdag 6 april 2006 20:19 schreef wouter1988 het volgende:
Vidarsson: oogt ongelukkig maar de tijd zal het leren .. Als je het mij vraagt is het meer een paniekaankoop geweest want de leiding heeft de speler zelf niet gescout. Ze zijn afgegaan op het advies van iemand
Gerk: te weinig gespeeld, gold bij Anderlecht als 'groot talent', hopelijk lost hij dat hier in
Caceres en Jeronimo: Zijn die ooit geariveerd ? Zelfs bij het 2e staan ze niet bij de opstellingen :|
Vidarsson valt nog tegen, ik weet niet wat er in de toekomst nog van verwacht kan worden. Gerk maakte een goede indruk op me in de wedstrijd tegen Ajax, maar heeft verder dus ook niet meer gespeeld door zn blessure.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
Hoe vinden jullie de aanwinsten uit de winterstop, te weten Vidarsson, Gerk, Cáceres en Jerônimo?
Spiraquote:Nog één keer dat gras op’
ENSCHEDE - FC Twente is zijn club en zijn droom is om nog een keer in zijn eigen stadion te mogen spelen. Na 5,5 jaar Twente en twee jaar Den Haag vertrekt Spira Grujic uit Nederland. Mooiste moment: ‘De bekerfinale in 2001 met FC Twente. Geen twijfel over mogelijk. De Amstelcup was mijn eerste en enige prijs ooit. De sfeer was fantastisch en dat we van PSV wonnen gaf een extra dimensie, dat is toch wel wat anders dan RKC of NEC. Die dag was ik dolgelukkig, ik geloof zelf dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest in mijn leven.’
Slechtste herinnering: ‘Dat we de dag na de vuurwerkramp moesten voetballen. Het was zo’n grote ramp, er waren zo veel doden gevallen! En wij moesten die bus in van de KNVB. Ik vroeg me af: zijn wij minder belangrijk dan de mensen in het westen ofzo? Mijn vrouw bleef in Enschede achter, terwijl er ramen in ons huis gesprongen waren. Die wedstrijd had nooit door mogen gaan.’
Memorabele wedstrijd: ‘De overwinning op Ajax in de Arena. Zij vierden het 100-jarig bestaan en hadden het feest al georganiseerd. Jan Vennegoor of Hesselink scoorde. Dat was heel jammer voor Ajax en erg leuk voor ons.’
Respect voor: ‘Jan Vennegoor of Hesselink. Hij heeft altijd keihard gewerkt en ook al speelt hij geen prachtig spel en heeft hij niet het talent dat sommige andere toppers hebben, hij heeft het wel gedaan. Hij heeft de top bereikt. Elke jonge speler zou hem als voorbeeld moeten nemen.’
Beste trainer: ‘Fred Rutten. Hij zei tegen mij: ‘Wees jezelf. Hij gaf me veel vertrouwen en daardoor kon ik bijna niet slecht spelen. Onder hem heb ik de beste jaren in mijn loopbaan gehad.’
Geel-groen: ‘Niet de mooiste kleuren die er zijn. Ik ben bezig met mijn tweede jaar bij ADO en ik moet zeggen dat ik het prima naar mijn zin heb. De groep is fantastisch, ik heb nog nooit zo’n leuk team gehad. Er worden veel grappen gemaakt en we lachen veel. Michael Mols is een echte sfeermaker.’
Rood: ‘FC Twente. De club die altijd in mijn hart zit. Het rood zal altijd door mijn aderen stromen.’
Veel verliezen en soms winnen: ‘Daar heb ik veel moeite mee. Ik heb er moeite mee om dat te accepteren, ik ben een winnaar en lig wakker van nederlagen. Dat heb ik in Den Haag altijd lastig gevonden.’
Voetbalvrienden: ‘Niet veel. Ik denk dat ik contact houd met Mols en Vennegoor.’
Droom: ‘Nog één keer in het Arke Stadion spelen. Al is het maar een paar seconden. Ik wil op de bank zitten! Ik heb nog last van mijn elleboog, maar train gewoon met de groep mee. De pijn kan me niet schelen, ik wil nog een keer op dat gras staan. Een mooier afscheid kan ik me niet bedenken.’
Die was alleen gehuurd ja en ik denk dat je gelijk krijgt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:31 schreef methodmich het volgende:
Jerônimo was toch slechts gehuurd? Grote kans dat hij nooit gaat spelen dan.
Nou, door die 0-0 hou je het tenminste in eigen hand, bij een verliespartij had je ook met winst op Groningen de playoffs nog mis kunnen lopen. Wat een kansen trouwens in de 2e helft, dit hadden gewoon 3 punten moeten zijn.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:44 schreef Frutsel het volgende:
als je uberhaupt de playoffs gaat halen...
deze 0-0 schieten we geen reet mee op...
Ik voel de spanning nu al, en Twente gaat gewoon winnen.quote:
zeg dat nou niet te hardquote:Op donderdag 13 april 2006 00:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik voel de spanning nu al, en Twente gaat gewoon winnen.![]()
Wel mooi, 3 keer op rij tegen Groningen![]()
![]()
Ik baal nou al dat het oosterpark weg is. Geweldig door die noue staatjesquote:Op donderdag 13 april 2006 00:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik voel de spanning nu al, en Twente gaat gewoon winnen.![]()
Wel mooi, 3 keer op rij tegen Groningen![]()
![]()
Noca en ik gaan naar Tukkerlandquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:10 schreef Dos37 het volgende:
Kunnen we nog naar je zwaaien Clauwheee of ben je er niet.
quote:NEC-trainer De Groot gaf na afloop toe dat hij pas laat op de hoogte was van de gelijkmaker in Enschede. "Langs de kant dachten we tot de 93e minuut dat 1-1 ook voldoende zou zijn, omdat Twente achter stond. Daarom maakten we na het doelpunt van Van der Schaaf ook niet direct aanstalten om de winnende treffer te forceren.
Later hoorde ik pas dat het doelpunt van Twente iets eerder viel dan die van Vitesse. Dat is niet slim van ons, we hebben bijna vijf minuten de 1-1 geconsolideerd in plaats van op jacht te gaan naar 1-2. Ik ben hier doodziek van."
Lijkt wel op Heracles van een aantal jaar terug.quote:Op zondag 16 april 2006 17:59 schreef kratovsk het volgende:
Spannend zeker, maar het was bepaald geen topwedstrijd. Gelijkspel was wel terecht, leuk ook als je zoiets leest op nu.nl, lekker knullig daar bij NEC :
[..]
Vooral de manier waarop ie het veld afliep.quote:Op zondag 16 april 2006 18:02 schreef Merson het volgende:
Wat eem vreemde wedstrijd. Overal begonnen opeens groepjes heel hard te juichen 'ver' na die goal van Afonso. De spanning was wel leuk, maar Touma mag van mijn part best verkocht worden aan een concurrent ofzo. Wat een flutwedstrijd (alweer).
Had die moeten sprinten dan?quote:Op zondag 16 april 2006 18:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Vooral de manier waarop ie het veld afliep.
't Is te hopen dat gakhokidze d'r weer snel bij is, je hebt op dit moment jammer genoeg niet zo veel keus voorin, anders had Touma allang aan de kant gestaan. De verdediging is ook niet goed bezig trouwens, wat ik er van zie. Zomer had bij die goal gewoon rechtop moeten blijven, dan had ie hem nog kunnen blokken, nu was ie meteen weg. Heubach gaat het ook zwaar krijgen tegen Ramzi trouwens.quote:Op zondag 16 april 2006 19:32 schreef Merson het volgende:
[..]
Had die moeten sprinten dan?
Hij ging gewoon door in het ritme waarin die de hele wedstrijd al zat. Een gezapig ritme. Met rare passes en vreemde (niet) loopacties.
Boukhari vind ik ook meer iemand voor achter de spitsen of linkshalf. Linksbuiten is ie te sloom voor en hij heeft nie echt een passeerbeweging. Ik vind het wel een van de betere spelers in Nederland trouwens, hij heeft nooit echt een paar wedstrijden achter mekaar gespeeld, dus geen kans om constant te worden. Maar hij laat bij vlagen toch wel zien dat ie het nivo aankan, en wat extra's kan brengenquote:Op maandag 17 april 2006 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik Twente was zou ik een poging wagen bij Boukhari, maar die zal denk ik niet willen. Gakho blijft maar geblesseerd...
Inderdaad. Daar was ik ook al naar op zoek. Of is de play-offs zonder uitpubliek?quote:Op maandag 17 april 2006 16:39 schreef Zwoerd het volgende:
Wanneer begint de verkoop voor Utrecht - Twente eigelijk?
Dat willen ze eigenlijk maar al te graagquote:Op maandag 17 april 2006 17:15 schreef Merson het volgende:
[..]
Of is de play-offs zonder uitpubliek?
Moeten jullie onze Jannes maar niet laten komenquote:Op maandag 17 april 2006 11:04 schreef Zwoerd het volgende:
Alleen wel klote om te zien hoe de Groningers in ons stadion hun feestje vierden
Bij ons duikt ie op de een of andere manier altijd weer opquote:
Morgen dusquote:Op maandag 17 april 2006 17:15 schreef Merson het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar was ik ook al naar op zoek. Of is de play-offs zonder uitpubliek?
Aan de ene kant heb je wel gelijk ja, een team wat een dramatisch seizoen speelt, maar door een goede serie in de tweede seizoenshelft toch net 9de wordt verdient het eigenlijk niet om europees te mogen spelen. Maar dat interesseert me nu natuurlijk niks, vorig jaar toen wij 6de werden was het ook Willem II wat ons europees ticket 'stal'quote:Op woensdag 19 april 2006 17:44 schreef Corksterr het volgende:
Aangezien ik nog steeds tegen de play-offs ben, en nog steeds van mening ben dat je geëindigd bent waar je hoort, hoop ik dat Utrecht de play-offs wint.
Zij waren van club 6 t/m 9 dus gewoon de beste en zij verdienen dus Uefa Cup.
En waarom 'stal' Willem II jullie Europese ticket dan wel??quote:Op woensdag 19 april 2006 18:58 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je wel gelijk ja, een team wat een dramatisch seizoen speelt, maar door een goede serie in de tweede seizoenshelft toch net 9de wordt verdient het eigenlijk niet om europees te mogen spelen. Maar dat interesseert me nu natuurlijk niks, vorig jaar toen wij 6de werden was het ook Willem II wat ons europees ticket 'stal'
quote:1. BOSCHKER, Sander 26 0
2. SCHUURMAN, Resit 10 0
3. MAJSTOROVIC, Daniël (ZWE) 19 2
4. ZOMER, Ramon 31 5
5. LOUMPOUTIS, Konstantinos (GRI) 9 0
6. TOUZANI, Karim 2 0
7. TOUMA, Sharbel (ZWE) 28 5
8. BAKIRÇIOGLÜ, Kennedy (ZWE) 32 8
9. N’KUFO, Blaise (ZWI) * 32 12
10. CULINA, Jason (AUS) 6 1
11. SHOUKOV, Dmitriy (RUS) 12 0
12. HEUBACH, Jeroen 28 0
13. WINTJENS, Danny 0 0
14. FAFIANI, Raymond 0 0
15. BOUCHIBA, Elbekay 11 0
16. PASVEER, Remko 8 0
17. NIEMEYER, Peter (DUI) 30 2
18. OUEDRAOGO, Rahim (BFA) 22 0
19. AFONSO, Guilherme (ZWI) 23 2
20. SIBUM, Bas 24 0
21. GAKHOKIDZE, Giorgi (GEO) 15 0
22. WELLENBERG, Niels 11 0
24. EL AHMADI, Karim (MAR) 8 0
26. BRAMA, Wout 29 0
23. GERRITSEN, Patrick 24 6
KLEIZEN, Marcel 5 0
10. GERK, Anatoliy (RUS) 2 0
14. VIDARSSON, Arnar (IJS) 9 0
29. JERÔNIMO (BRA) 0 0
CÁCERES, Pablo (URU) 0 0
Gewoon volgens de reden die jij al zei dat de nr 6 meer recht op europees voetbal heeft dan de nr10(toen willemII). Maar omdat willemII dus tegen psv speelde in de bekfinale speelden zij europees.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:33 schreef Corksterr het volgende:
[..]
En waarom 'stal' Willem II jullie Europese ticket dan wel??
Gerk speelde tegen Ajax en Sparta.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:39 schreef Dos37 het volgende:
28 is Kleizen. Mooi lijstje MM
Gerk 2 trouwens ik dacht maar 1.
Het zou eigenlijk zo moeten zijn vind ik:quote:Op woensdag 19 april 2006 19:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Gewoon volgens de reden die jij al zei dat de nr 6 meer recht op europees voetbal heeft dan de nr10(toen willemII). Maar omdat willemII dus tegen psv speelde in de bekfinale speelden zij europees.
En stal staat natuurlijk niet voor niets tussen aanhalingstekens.
Hij lijkt wel op zn broerquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Johan Bakircioglu, broertje van, trainde de afgelopen twee weken mee met de B1.
Ja heel erg netjes zeg. Ongekend.quote:Op zondag 23 april 2006 11:27 schreef Zwoerd het volgende:
Zo speelde Twente toch maar mooi even met 8 spelers uit eigen jeugd in de basis![]()
Volgens mij nog niks. Als twente de finale haalt en verliest moet het tegen de winnaar van die andere playoffs voor een intertotoplek.quote:Op zondag 23 april 2006 15:18 schreef Frutsel het volgende:
in elk geval de NUL gehouden... 1 goal daar moet voldoende zijn voor de volgende ronde
Als twente dit overleeft, heeft het dan zeker OF uefa OF intertoto?
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Den Bosch wil nog een keer worden ingemaakt voor de competitie begint.
Hmm dat is de wedstrijd nadat ze bij ons op de amateurclub weer zijn begonnen. Maarja ben er denk ik wel al duurt het nog lang maar toch.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:15 schreef DutchGooner het volgende:
En er staat een oefenpotje gepland.
Dinsdag 18 juli 19.00 uur FC Den Bosch - FC Twente Trainingscomplex
Jammer dat hij al het hele seizoen met zo'n vormcrisis zit. Wellenberg vind ik daarentegen de laatste tijd echt goed spelen.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:21 schreef Merson het volgende:
Wat is Touma een drol.
Hele wedstrijd voert die geen flikker uit. Wordt het tijd voor zijn wissel. Pist die de bal erin.
En dan toch juichen.
De nummer 5 heeft wel wat hoor. Dat was Groningen.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:51 schreef Frutsel het volgende:
Dus de nr.5 heeft nix... en nr.2 geen CL...
en de mazzel dat Ajax bekerfinale speelt, anders had AZ misschien ook nix gehad...
Wellenberg is cool bij doelpunten. Net als Kennedy, Sibum en Niemeyer. En N'Kufo als die zelf scoort. Gaan ze altijd cool doen naar t publiek en helemaal uit hun dak.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:04 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jammer dat hij al het hele seizoen met zo'n vormcrisis zit. Wellenberg vind ik daarentegen de laatste tijd echt goed spelen.
owja...nr.6 bedoelde ik...quote:Op donderdag 27 april 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
De nummer 5 heeft wel wat hoor. Dat was Groningen.
Ja, vorig jaar voor het eerst geweest, leuke wedstrijd, en Twenterand zelfs nog een keer gescoordquote:Op woensdag 26 april 2006 16:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hmm dat is de wedstrijd nadat ze bij ons op de amateurclub weer zijn begonnen. Maarja ben er denk ik wel al duurt het nog lang maar toch.
vroege goal hebben we nodig... alles is mogelijk...quote:Op maandag 1 mei 2006 00:05 schreef Zwoerd het volgende:
Wordt nog moeilijk. Woensdag met 5 man naar Heerenveen. Dan maar kiek'n wat wot![]()
gaan jullie 5 tegen 11 spelen? wat dapperquote:Op maandag 1 mei 2006 00:05 schreef Zwoerd het volgende:
Wordt nog moeilijk. Woensdag met 5 man naar Heerenveen. Dan maar kiek'n wat wot![]()
Tukkers zijn gek hoor! Zelf vanmiddag ff kaartjes ophalen, wie gaan er nog meer?quote:Op maandag 1 mei 2006 08:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
gaan jullie 5 tegen 11 spelen? wat dapper![]()
met 23 manquote:Op maandag 1 mei 2006 14:14 schreef Solstice het volgende:
[..]
Tukkers zijn gek hoor! Zelf vanmiddag ff kaartjes ophalen, wie gaan er nog meer?
Wat een hoeren!quote:Op maandag 1 mei 2006 18:53 schreef Solstice het volgende:
Zucht, 1 uur gedoe bij het stadion alleen om die kaartjes te krijgen. Nog ff op de foto geweest met een bordje met m'n nummer voor m'n borst. Net of je de bajes in gaat:D. Maar ik heb ze! Nou hopen op een mooie wedstrijd.
Een ronde tegen een zwak team, en je bent al in de uefa cup. Dus het gaat nog echt ergens om vandaag en zondag!quote:
Bron: De Ratquote:Theo Mommers bevestigt net dat Wielaert niet komt. De reden is dat Wielaert zelf niet meer wilde, volgens NAC.nl. Mommers zegt hierover het volgende: "Het is heel simpel: spelers die niet met hart en ziel voor NAC willen spelen, hoeven ook niet te komen."
Transfervrij... niets dus..quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoeveel zouden ze voor hem hebben betaald?
Niemeyer kan nu ook weer op het middenveld gezet worden om het middenveld wat te versterken.quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:20 schreef Solstice het volgende:
Wel fijn om wat achter de hand te hebben als Zomer en Niemeyer uitvallen. Was dit seizoen vaak een zwak punt.
Kalmar in Zweden is mijn favoriet.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:55 schreef Dos37 het volgende:
Dus we gaan naar Estland Letland wales of Zweden ofzo.
Zou kunnen zei ik ookquote:Op zondag 14 mei 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
Moet Twente het eerst nog wel redden via de intertoto. Goede kansen, maar je weet nooit.
Had meer te maken met het feit dat NEC net een week in training was en Cork City alweer hun 5e en 6e Intertoto van dat seizoen speelde.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:51 schreef wouter1988 het volgende:
Hopelijk nemen ze dit wel serieus en niet zoals NEC toendertijd verliezen van een paar amateurs uit Wales
dan ga ik wel mee uitquote:Op zondag 14 mei 2006 18:12 schreef Merson het volgende:
[..]
Kalmar in Zweden is mijn favoriet.
[afbeelding]
Daar zou ik ook wel heen willen...
Je gaat wel heel erg af op de media. Boussaboun was in het stadion gisteren, maar meer ook niet. Neemt niet weg dat het een versterking zou zijn, concurrentie voor Kufo kan geen kwaadquote:Op maandag 15 mei 2006 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ali Boussaboun staat in de belangstelling van Twente. Roger Linse ontkent het wel. Leuke speler voor een club als Twente, maar het zou wel ten koste gaan van de eigen jeugd.
Misschien gaat die grote logge neger dan niet na elk licht duwtje als een huilende naar de grond...quote:Op maandag 15 mei 2006 16:07 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Je gaat wel heel erg af op de media. Boussaboun was in het stadion gisteren, maar meer ook niet. Neemt niet weg dat het een versterking zou zijn, concurrentie voor Kufo kan geen kwaad
sibon. hoe hejt taquote:
Nog meer uit eigen opleidingquote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef Moody het volgende:
Er gaat ook een gerucht dat 'de 3', Vennegoor, Bruggink en Oude Kamphuis, na het volgende seizoen weer bij Twente terugkomen. Ze hebben nog een belofte te vervullen en als Twente er nog waarde aan wil hebben, zal volgend jaar goed uitkomen. We will see
Ik zou vooral graag Oude Kamphuis terug zien komen. Vennegoor lijkt mij vooralsnog niet realistisch en Bruggink vind ik niet goed genoeg meer.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef Moody het volgende:
Er gaat ook een gerucht dat 'de 3', Vennegoor, Bruggink en Oude Kamphuis, na het volgende seizoen weer bij Twente terugkomen. Ze hebben nog een belofte te vervullen en als Twente er nog waarde aan wil hebben, zal volgend jaar goed uitkomen. We will see
ze zeggen dat het een talentje is!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:52 schreef tukkeronline het volgende:
Bruggink vind ik niet goed genoeg meer.
Dat zou ontzettend stoer zijn, maar verre van reeel. Vennegoor is zeker nog niet uitgecasht na volgend seizoen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef Moody het volgende:
Hoe staat t met die Klumpers uit de A?quote:Op maandag 15 mei 2006 12:36 schreef Zwoerd het volgende:
Hij blijft geweldig om te zien, hoeveel spelers uit eigen jeugd er bij Twente in de basis staan, gisteren ook weer
Wij zijn Twente!quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:38 schreef SlodderJos het volgende:
Leer Nederlands
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:30 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Wij zijn Twente!
Anpass´n of oprott´n!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:43 schreef Solstice het volgende:
Ik las vandaag ook in de krant dat er een nieuwe route bijkomt naar het Arke stadion en dat er 4000 a 5000 plaatsen bijkomen volgend jaar. Weet iemand wat er precies gaat gebeuren, want er word steeds nogal vaag over gedaan...
Steh auf wen ihr Schalker seit?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Goa stoan a'j veur Twente bint!
Denk daar nog maar eens goed overna. Vaak zie je niet wat je wil zien, verder moet je wel goede connecties hebben ook wil je er tussen komen te zitten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 01:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lijken me versterkingen, ben benieuwd. Misschien dan toch eindelijk als kutstudentje een seizoenskaart aanschaffen
quote:Op maandag 19 juni 2006 11:06 schreef Frutsel het volgende:
tja, gebeurd in elk honk denk ik... maar ja, terecht
ie mut de lip hoaln joh drietbuulquote:
Leer eens mensen in hun waarde laten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:22 schreef KinkyHinky het volgende:
Leer eens Nederlands
Het is nog niet veel. Verwacht nog wel wat iig.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:37 schreef methodmich het volgende:
Wat is er nu allemaal bijgekomen?
Cees Paauwe, Rob Wielaert en Otman Bakkal toch?
Zoveel is er toch niet meer nodig? Vorig seizoen is er al wel genoeg gehaald volgens mij.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Het is nog niet veel. Verwacht nog wel wat iig.
Goeie linksback en buiten mag nog wel. En Touma de deur uit, maar k denk dat je hem aan de straatstenen nog niet kwijt raakt op het moment.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zoveel is er toch niet meer nodig? Vorig seizoen is er al wel genoeg gehaald volgens mij.
Ruilen voor Diba van NAC en geld bijleggen. Stond in de krant toch? Of is dat alweer over?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:11 schreef Solstice het volgende:
[..]
Goeie linksback en buiten mag nog wel. En Touma de deur uit, maar k denk dat je hem aan de straatstenen nog niet kwijt raakt op het moment.
Komt er niet meer van geloof ik, Touma voelde zich te goed voor NAC.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ruilen voor Diba van NAC en geld bijleggen. Stond in de krant toch? Of is dat alweer over?
Kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef Solstice het volgende:
[..]
Komt er niet meer van geloof ik, Touma voelde zich te goed voor NAC.
En Diba heeft al bijgetekend.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef Solstice het volgende:
[..]
Komt er niet meer van geloof ik, Touma voelde zich te goed voor NAC.
Rutten probeert hem toch verantwoordelijkheid te geven (lees: tempo's aangeven bij warming-up ed), zodat hij niet meer kan verzaken en als leider moet gaan spelen. Ik denk dat hij met vertrouwen van de trainer én het publiek volgend jaar een goed seizoen kan draaien. Dus hij verdient nog een seizoen om zich te bewijzen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:11 schreef Solstice het volgende:
[..]
Goeie linksback en buiten mag nog wel. En Touma de deur uit, maar k denk dat je hem aan de straatstenen nog niet kwijt raakt op het moment.
Ik vind dat dat uit jezelf moet komen eigenlijk, maar we zullen zien. Talent heeft ie genoeg natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:51 schreef Merson het volgende:
[..]
Rutten probeert hem toch verantwoordelijkheid te geven (lees: tempo's aangeven bij warming-up ed), zodat hij niet meer kan verzaken en als leider moet gaan spelen. Ik denk dat hij met vertrouwen van de trainer én het publiek volgend jaar een goed seizoen kan draaien. Dus hij verdient nog een seizoen om zich te bewijzen.
Dat zou wel het mooiste zijn natuurlijk, maar als hij nu wel sprankelend voetbal laat zien vind ik deze manier ook best.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:24 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ik vind dat dat uit jezelf moet komen eigenlijk, maar we zullen zien. Talent heeft ie genoeg natuurlijk.
Geloof het wel, is Zongo nou trouwens vastgelegd? Of is het gewoon op proef.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:04 schreef tukkeronline het volgende:
Vanavond ook de eerste oefenwedstrijd. Daarmee is Twente zowat de eerste toch?
Ben benieuwd naar Gerk, Bakkal en Zongo
Hij wil niets liever, het hangt van Twente af.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:51 schreef KinkyHinky het volgende:
hij wil niet eens naar twente geloof ik
Jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:39 schreef Dos37 het volgende:
Heb je ook nog wat zinnigs te melden.
Je bent toch niet die stront vervelende trommelaar daar, die ALTIJD uit de maat slaat ivm de trommelaars op t midden. Zeker op zondag is die vervelend, want dan weet ik nooit of ik nou keibrak ben en dat ik alles dubbel hoor of dat hij uit de maat slaat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:53 schreef ChopPwn het volgende:
Vak 27
haha nee gewoon fervent supporterquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:55 schreef Merson het volgende:
[..]
Je bent toch niet die stront vervelende trommelaar daar, die ALTIJD uit de maat slaat ivm de trommelaars op t midden. Zeker op zondag is die vervelend, want dan weet ik nooit of ik nou keibrak ben en dat ik alles dubbel hoor of dat hij uit de maat slaat.
verras mequote:
Hoe oud ben jij eigenlijk, en waar slaat dit allemaal op?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:08 schreef KinkyHinky het volgende:
nkufo is net zo'n vuile portugees die na elk contact als een c.ronaldo naar de grond gaat
klopt helemaalquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:08 schreef KinkyHinky het volgende:
nkufo is net zo'n vuile portugees die na elk contact als een c.ronaldo naar de grond gaat
quote:Twente haalt jeugdspeler uit Oostenrijk
Marco Arnautovic heeft een jeugdcontract getekend bij FC Twente. De aanvaller (17) gaat in de voorbereiding al meelopen met het beloftenteam van de Tukkers. Hij is overigens afkomstig van de Oostenrijkse club FAC-OFR.
Door de prestaties in Oostenrijk werd Arnautovic verkozen tot beste speler in de Wienerliga. De speler liep al eerder stage in Enschede en liet destijds een goede indruk achter.
De negentienjarige Martin Roska zal twee weken met Jong Twente gaan meedraaien. In die periode zal de Kroaat twee wedstrijden spelen, waarna er eventueel een contract zal worden aangeboden
Voetbalprimeur
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:58 schreef KinkyHinky het volgende:
ik geef gewoon mijn mening niet zo brutaal
bron: Tubantiaquote:Mamadou Zongo vertrekt bij FC Twente
Mamadou Zongo is gestopt met zijn stage bij FC Twente. Fred Rutten zegt het volgende over hem:
'Ik denk niet dat Mamadou Zongo een grote rol bij FC Twente kan gaan spelen. Op zijn leeftijd moet je een toegevoegde waarde hebben voor de club. Ik heb Mamadou gesproken en hij begreep me wel.'
neequote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:47 schreef Solstice het volgende:
[..]
Zal het niet weer doen!
Maarre, hoe oud is 't nu?
rechtsbenige aanvallers waren er ook al genoeg, die wedstrijd is trouwens vanmiddag om 16:30 tegen osnabruck. Is er trouwens helemaal geen openingswedstrijd dit jaar? Of geld die intertotowedstrijd als soort van opening of zoiets?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:17 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
bron: Tubantia
En vanavond weer oefenen, ditmaal tegen VFL Osnabrück
Nou, KWW.quote:Martin Kolar op proef bij FC Twente
FC Twente heeft deze week Martin Kolar op proef. De Tsjechische spelers staat onder contract bij Anderlecht, maar speelde de afgelopen jaren op huurbasis voor Stoke City en Westerlo. De 22-jarige Kolar is een speler voor de voorste linie.
Que?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:26 schreef pfaf het volgende:
Je bent wel geobsedeerd hè, KinkyHinky?
Door Tukkers en Twente, aangezien ongeveer elke reactie die je post daar over gaat. k Vind het wel geil hoor, zo'n indirecte stalker.quote:
Ja, jullie hebben een buitenstaander nodig om jullie topic levend te houden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:08 schreef Solstice het volgende:
Houd het topic wel levend dus das wel mooi:)
Op wie?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:49 schreef KinkyHinky het volgende:
Beetje jaloers?
Je mag ook meteen dit topic uit, als je niets beters te doen hebt dan nutteloze one-liners plaatsen...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:38 schreef KinkyHinky het volgende:
Niet zo brutaal.
Jullie zijn niet erg tolerant.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:55 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Nog een reden om te wieberen.
Oprotten of aanpassen
[afbeelding] [afbeelding]
dat mag niet he in het stadionquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:05 schreef KinkyHinky het volgende:
[..]
Jullie zijn niet erg tolerant.
Als ik naar jullie kom neem ik echt wel mijn eigen bier mee, lust geen grolsch:r
Makkelijke overwinning. Nou op naar zaterdag de eerste echte wedstrijd van dit seizoen.quote:12-1 winst bij Enschedese Boys
11-07-2006
FC Twente heeft vanavond het oefenduel bij de Enschedese Boys met 1-12 gewonnen. De wedstrijd werd gespeeld ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van de Enschede amateurclub, een van de clubs waar FC Twente in 1965 uit voortkwam.
Na een eerdere ruime zege op de Hengelose selectie en een nipte nederlaag tegen VfL Osnabrück, behaalde FC Twente tegen de Enschedese Boys een duidelijke overwinning.
Een fris ogend en gretig spelend FC Twente slaagde er in om in de openingsfase de tegenstander op een ruime afstand te zetten. Twee treffers van Guilherme Afonso in de eerste tien minuten maakten duidelijk dat, ondanks dat tegenstander Enschedese Boys haar 100-jarig bestaan vierde, Twente geen cadeautjes weg ging geven. Met het oog op de Intertoto wedstrijd tegen Kalmar werden enkele spelers gespaard, maar liep Twente voor rust uit naar een 0-7 voorsprong. Waarbij vooral de 0-3, een prachtige lob van Sharbel Touma, het bekijken meer dan waard was.
Na rust ging Twente verder. De bal veelvuldig rondspelen en het scoren van een flink aantal doelpunten. Zo wist nieuweling Sergio Zijler zijn wedstrijd op te luisteren met een treffer, terwijl ook de overige spelers aanvallend een woordje meespraken. Dat de Boys er uiteindelijk in slaagden om een tegentreffer te produceren, leverde veel vreugde op in het kamp van ‘de groenen’. Het publiek keerde na het zien van twaalf Twente treffers tevreden huiswaarts.
Zaterdagmiddag om 16.00 uur staat FC Twente de Intertoto wedstrijd bij het Zweedse Kalmar FF te wachten. Een wedstrijd waarin het, nu in deze fase van de voorbereiding, al om het resultaat gaat.
Enschedese Boys -FC Twente 1-12 (0-7)
Scoreverloop:
6’ Afonso 0-1
9’ Afonso 0-2
24’ Touma 0-3
29’ Touma pen. 0-4
38’ Zijler 0-5
40’ El Ahmadi 0-6
43’ Zomer 0-7
47’ Gerritsen 0-8
65’ El Ahmadi 0-9
70’ Prosperrabo 1-9
78’ Kleizen 1-10
81’ Kleizen 1-11
87’ Gakhokidze 1-12
Opstelling FC Twente: Paauwe, Schuurman, Rahim, Zomer (46’Sibum), Heubach (46’Gakhokidze), Vidarsson, Brama (30’ Gerk), El Ahami (76’ Zijler), Bakkal (60’ Kleizen), Afonso (46’Gerritsen), Touma (’46 Kolar).
Ik hoop dat je er nog eens in stikt..quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:44 schreef KinkyHinky het volgende:
Ik moet toegeven jullie hebben wel lekkere hamburgers daar.
FC Twente ay, ay, ay, ayquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:13 schreef KinkyHinky het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben een buitenstaander nodig om jullie topic levend te houden.
En jullie hebben een clublied van een andere club nodig omdat jullie er zelf geen hebben.
bron: www.fctwente.nlquote:FC Twente beëindigt stage Kolar
Aan de stage van Martin Kolar bij FC Twente wordt geen vervolg gegeven. De 22-jarige Tsjechische aanvaller was de afgelopen week op proef in Enschede. ''Het is een talentvolle speler, maar op dit moment niet de voetballer die FC Twente zoekt'', laat de technische staf weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |