sibon. hoe hejt taquote:
Nog meer uit eigen opleidingquote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef Moody het volgende:
Er gaat ook een gerucht dat 'de 3', Vennegoor, Bruggink en Oude Kamphuis, na het volgende seizoen weer bij Twente terugkomen. Ze hebben nog een belofte te vervullen en als Twente er nog waarde aan wil hebben, zal volgend jaar goed uitkomen. We will see
Ik zou vooral graag Oude Kamphuis terug zien komen. Vennegoor lijkt mij vooralsnog niet realistisch en Bruggink vind ik niet goed genoeg meer.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef Moody het volgende:
Er gaat ook een gerucht dat 'de 3', Vennegoor, Bruggink en Oude Kamphuis, na het volgende seizoen weer bij Twente terugkomen. Ze hebben nog een belofte te vervullen en als Twente er nog waarde aan wil hebben, zal volgend jaar goed uitkomen. We will see
ze zeggen dat het een talentje is!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:52 schreef tukkeronline het volgende:
Bruggink vind ik niet goed genoeg meer.
Dat zou ontzettend stoer zijn, maar verre van reeel. Vennegoor is zeker nog niet uitgecasht na volgend seizoen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:06 schreef Moody het volgende:
Hoe staat t met die Klumpers uit de A?quote:Op maandag 15 mei 2006 12:36 schreef Zwoerd het volgende:
Hij blijft geweldig om te zien, hoeveel spelers uit eigen jeugd er bij Twente in de basis staan, gisteren ook weer
Wij zijn Twente!quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:38 schreef SlodderJos het volgende:
Leer Nederlands
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:30 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Wij zijn Twente!
Anpass´n of oprott´n!
quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:43 schreef Solstice het volgende:
Ik las vandaag ook in de krant dat er een nieuwe route bijkomt naar het Arke stadion en dat er 4000 a 5000 plaatsen bijkomen volgend jaar. Weet iemand wat er precies gaat gebeuren, want er word steeds nogal vaag over gedaan...
Steh auf wen ihr Schalker seit?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Goa stoan a'j veur Twente bint!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |