Kalmar in Zweden is mijn favoriet.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:55 schreef Dos37 het volgende:
Dus we gaan naar Estland Letland wales of Zweden ofzo.
Zou kunnen zei ik ookquote:Op zondag 14 mei 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
Moet Twente het eerst nog wel redden via de intertoto. Goede kansen, maar je weet nooit.
Had meer te maken met het feit dat NEC net een week in training was en Cork City alweer hun 5e en 6e Intertoto van dat seizoen speelde.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:51 schreef wouter1988 het volgende:
Hopelijk nemen ze dit wel serieus en niet zoals NEC toendertijd verliezen van een paar amateurs uit Wales
dan ga ik wel mee uitquote:Op zondag 14 mei 2006 18:12 schreef Merson het volgende:
[..]
Kalmar in Zweden is mijn favoriet.
[afbeelding]
Daar zou ik ook wel heen willen...
Je gaat wel heel erg af op de media. Boussaboun was in het stadion gisteren, maar meer ook niet. Neemt niet weg dat het een versterking zou zijn, concurrentie voor Kufo kan geen kwaadquote:Op maandag 15 mei 2006 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ali Boussaboun staat in de belangstelling van Twente. Roger Linse ontkent het wel. Leuke speler voor een club als Twente, maar het zou wel ten koste gaan van de eigen jeugd.
Misschien gaat die grote logge neger dan niet na elk licht duwtje als een huilende naar de grond...quote:Op maandag 15 mei 2006 16:07 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Je gaat wel heel erg af op de media. Boussaboun was in het stadion gisteren, maar meer ook niet. Neemt niet weg dat het een versterking zou zijn, concurrentie voor Kufo kan geen kwaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |