Hoe oud ben jij eigenlijk, en waar slaat dit allemaal op?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:08 schreef KinkyHinky het volgende:
nkufo is net zo'n vuile portugees die na elk contact als een c.ronaldo naar de grond gaat
klopt helemaalquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:08 schreef KinkyHinky het volgende:
nkufo is net zo'n vuile portugees die na elk contact als een c.ronaldo naar de grond gaat
quote:Twente haalt jeugdspeler uit Oostenrijk
Marco Arnautovic heeft een jeugdcontract getekend bij FC Twente. De aanvaller (17) gaat in de voorbereiding al meelopen met het beloftenteam van de Tukkers. Hij is overigens afkomstig van de Oostenrijkse club FAC-OFR.
Door de prestaties in Oostenrijk werd Arnautovic verkozen tot beste speler in de Wienerliga. De speler liep al eerder stage in Enschede en liet destijds een goede indruk achter.
De negentienjarige Martin Roska zal twee weken met Jong Twente gaan meedraaien. In die periode zal de Kroaat twee wedstrijden spelen, waarna er eventueel een contract zal worden aangeboden
Voetbalprimeur
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:58 schreef KinkyHinky het volgende:
ik geef gewoon mijn mening niet zo brutaal
bron: Tubantiaquote:Mamadou Zongo vertrekt bij FC Twente
Mamadou Zongo is gestopt met zijn stage bij FC Twente. Fred Rutten zegt het volgende over hem:
'Ik denk niet dat Mamadou Zongo een grote rol bij FC Twente kan gaan spelen. Op zijn leeftijd moet je een toegevoegde waarde hebben voor de club. Ik heb Mamadou gesproken en hij begreep me wel.'
neequote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:47 schreef Solstice het volgende:
[..]
Zal het niet weer doen!
Maarre, hoe oud is 't nu?
rechtsbenige aanvallers waren er ook al genoeg, die wedstrijd is trouwens vanmiddag om 16:30 tegen osnabruck. Is er trouwens helemaal geen openingswedstrijd dit jaar? Of geld die intertotowedstrijd als soort van opening of zoiets?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:17 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
bron: Tubantia
En vanavond weer oefenen, ditmaal tegen VFL Osnabrück
Nou, KWW.quote:Martin Kolar op proef bij FC Twente
FC Twente heeft deze week Martin Kolar op proef. De Tsjechische spelers staat onder contract bij Anderlecht, maar speelde de afgelopen jaren op huurbasis voor Stoke City en Westerlo. De 22-jarige Kolar is een speler voor de voorste linie.
Que?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:26 schreef pfaf het volgende:
Je bent wel geobsedeerd hè, KinkyHinky?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |