quote:Op maandag 19 juni 2006 11:06 schreef Frutsel het volgende:
tja, gebeurd in elk honk denk ik... maar ja, terecht
ie mut de lip hoaln joh drietbuulquote:
Leer eens mensen in hun waarde laten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:22 schreef KinkyHinky het volgende:
Leer eens Nederlands
Het is nog niet veel. Verwacht nog wel wat iig.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:37 schreef methodmich het volgende:
Wat is er nu allemaal bijgekomen?
Cees Paauwe, Rob Wielaert en Otman Bakkal toch?
Zoveel is er toch niet meer nodig? Vorig seizoen is er al wel genoeg gehaald volgens mij.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Het is nog niet veel. Verwacht nog wel wat iig.
Goeie linksback en buiten mag nog wel. En Touma de deur uit, maar k denk dat je hem aan de straatstenen nog niet kwijt raakt op het moment.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zoveel is er toch niet meer nodig? Vorig seizoen is er al wel genoeg gehaald volgens mij.
Ruilen voor Diba van NAC en geld bijleggen. Stond in de krant toch? Of is dat alweer over?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:11 schreef Solstice het volgende:
[..]
Goeie linksback en buiten mag nog wel. En Touma de deur uit, maar k denk dat je hem aan de straatstenen nog niet kwijt raakt op het moment.
Komt er niet meer van geloof ik, Touma voelde zich te goed voor NAC.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ruilen voor Diba van NAC en geld bijleggen. Stond in de krant toch? Of is dat alweer over?
Kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef Solstice het volgende:
[..]
Komt er niet meer van geloof ik, Touma voelde zich te goed voor NAC.
En Diba heeft al bijgetekend.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef Solstice het volgende:
[..]
Komt er niet meer van geloof ik, Touma voelde zich te goed voor NAC.
Rutten probeert hem toch verantwoordelijkheid te geven (lees: tempo's aangeven bij warming-up ed), zodat hij niet meer kan verzaken en als leider moet gaan spelen. Ik denk dat hij met vertrouwen van de trainer én het publiek volgend jaar een goed seizoen kan draaien. Dus hij verdient nog een seizoen om zich te bewijzen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:11 schreef Solstice het volgende:
[..]
Goeie linksback en buiten mag nog wel. En Touma de deur uit, maar k denk dat je hem aan de straatstenen nog niet kwijt raakt op het moment.
Ik vind dat dat uit jezelf moet komen eigenlijk, maar we zullen zien. Talent heeft ie genoeg natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:51 schreef Merson het volgende:
[..]
Rutten probeert hem toch verantwoordelijkheid te geven (lees: tempo's aangeven bij warming-up ed), zodat hij niet meer kan verzaken en als leider moet gaan spelen. Ik denk dat hij met vertrouwen van de trainer én het publiek volgend jaar een goed seizoen kan draaien. Dus hij verdient nog een seizoen om zich te bewijzen.
Dat zou wel het mooiste zijn natuurlijk, maar als hij nu wel sprankelend voetbal laat zien vind ik deze manier ook best.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:24 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ik vind dat dat uit jezelf moet komen eigenlijk, maar we zullen zien. Talent heeft ie genoeg natuurlijk.
Geloof het wel, is Zongo nou trouwens vastgelegd? Of is het gewoon op proef.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:04 schreef tukkeronline het volgende:
Vanavond ook de eerste oefenwedstrijd. Daarmee is Twente zowat de eerste toch?
Ben benieuwd naar Gerk, Bakkal en Zongo
Hij wil niets liever, het hangt van Twente af.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:51 schreef KinkyHinky het volgende:
hij wil niet eens naar twente geloof ik
Jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:39 schreef Dos37 het volgende:
Heb je ook nog wat zinnigs te melden.
Je bent toch niet die stront vervelende trommelaar daar, die ALTIJD uit de maat slaat ivm de trommelaars op t midden. Zeker op zondag is die vervelend, want dan weet ik nooit of ik nou keibrak ben en dat ik alles dubbel hoor of dat hij uit de maat slaat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:53 schreef ChopPwn het volgende:
Vak 27
haha nee gewoon fervent supporterquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:55 schreef Merson het volgende:
[..]
Je bent toch niet die stront vervelende trommelaar daar, die ALTIJD uit de maat slaat ivm de trommelaars op t midden. Zeker op zondag is die vervelend, want dan weet ik nooit of ik nou keibrak ben en dat ik alles dubbel hoor of dat hij uit de maat slaat.
verras mequote:
Hoe oud ben jij eigenlijk, en waar slaat dit allemaal op?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:08 schreef KinkyHinky het volgende:
nkufo is net zo'n vuile portugees die na elk contact als een c.ronaldo naar de grond gaat
klopt helemaalquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:08 schreef KinkyHinky het volgende:
nkufo is net zo'n vuile portugees die na elk contact als een c.ronaldo naar de grond gaat
quote:Twente haalt jeugdspeler uit Oostenrijk
Marco Arnautovic heeft een jeugdcontract getekend bij FC Twente. De aanvaller (17) gaat in de voorbereiding al meelopen met het beloftenteam van de Tukkers. Hij is overigens afkomstig van de Oostenrijkse club FAC-OFR.
Door de prestaties in Oostenrijk werd Arnautovic verkozen tot beste speler in de Wienerliga. De speler liep al eerder stage in Enschede en liet destijds een goede indruk achter.
De negentienjarige Martin Roska zal twee weken met Jong Twente gaan meedraaien. In die periode zal de Kroaat twee wedstrijden spelen, waarna er eventueel een contract zal worden aangeboden
Voetbalprimeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |