Succes en maf ze.....quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Anyhow, lieve mede mods, ik moet er morgen weer vroeg uit voor werk dus ik gaat me bed opzoeken.
Ik krijg trouwens een allerliefst nieuw poesebeest erbij, gitzwart enzo
defninately!quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hij werkt voor Defensie, dan kan je nog wel eens moeten werken op kningendag
Moet ik nog doorwerken, staan een aantal flame en generaliserende reakties in die onder de maat vallen. Vraag me omgekeerd af of het topic nog wel serieus genoeg is. We hebben al zoveel hoofddoekje-topics gehad , en dit topic is daar zeker niet uniek in met betrekking tot het herkauwen van stokpaardjes. Na bijna 200 reakties heeft iedereen ook wel zijn zegje kunnen doen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:53 schreef typtypo het volgende:
Nederlanders zien liever geen moslima met hoofddoek
![]()
![]()
De reden ?
DH, ik had een topic geopend over Hofstadgroep en die is nu spoorloos verdwenen.. weet jij er iets meer over?quote:
Er was toen al een topic bezig. Die overigens nog steeds loopt.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
DH, ik had een topic geopend over Hofstadgroep en die is nu spoorloos verdwenen.. weet jij er iets meer over?
No problem, maar ineens wasie verdwenen, was best spookyquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Er was toen al een topic bezig. Die overigens nog steeds loopt.
Bankverbod voor leden Hofstadgroep In principe heeft het topic met de eerste aanmaakdatum en de meeste reakties de scope, het andere topic gaat dan dicht. Of gemerged worden bij teveel postings.
is verholpenquote:Op zondag 23 april 2006 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Poliie:Arresteert 3 mannen
Dubbeltopic..
Ik zie geen verheerlijking. Slechts een realistische constatering.quote:Op zondag 23 april 2006 13:36 schreef Pracissor het volgende:
Metro-columniste Ebru Umar mishandeld
TimmyASD zit te trollen of verheerlijkt geweld tegen mensen met een andere visie dan de zijne, kan dit weggehaald worden?
n.a.v. het oorspronkelijke bericht...quote:
Jammer dat jij dat er alleen inziet, ook jij moet beter kunnen weten.quote:Op zondag 23 april 2006 13:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie geen verheerlijking. Slechts een realistische constatering.
Nee, niet echt.quote:Op zondag 23 april 2006 14:41 schreef Pracissor het volgende:
Je doet er dus niets mee?
Ik begrijp het, ik was eigenlijk ook gewoon benieuwd naar wat toelaatbaar is, jij licht het goed toe.quote:Op zondag 23 april 2006 14:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Ik ben niet vies van een stevig debat. Vrije meningsuiting en dergelijke.
Ik ben het niet eens met zijn opmerkingen... maar dergelijk soort sarcastische opmerkingen zie ik ook aan het andere kant van het spectrum. Ik zit hier niet als scheidsrechter om elke mening op de virtuele weegschaal te leggen. Tenzij die mening net iets te generaliserend is. Wat dat laatste betreft poste ik al een aantal reakties om te kijken waar de schoen nu echt wringt.
Tja, vergeef mij dat ik veel dingen toelaat (been there done that). Maar goed dit is een discussieforum en niet een "pro-ik-denk-dat het-zo-is" en ik moddereer maar raak forum.
Wat dat laatste betreft sta ik wel achter de gedachte dat Fok! ook best wel eens rebels mag zijn.
- Maar persoonlijk geflame e.d. is not done. (want daar komt geen enkele discussie verder mee) -
Thx,quote:Op zondag 23 april 2006 15:00 schreef Pracissor het volgende:
Ik begrijp het, ik was eigenlijk ook gewoon benieuwd naar wat toelaatbaar is, jij licht het goed toe.
Mijn complimenten.![]()
Nietzsche zeggend wezen, was wel een persoonlijke sneer.quote:Op zondag 23 april 2006 18:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Drugshond, wat mij betreft mag je snoeien in mijn schrijfsels als je denkt dat het de discussie ten goede komt. Maar dat felle eerste bericht (''pro-Palestijnse putsmoel'') had ik met opzet in die toon gesteld omdat ik de indruk kreeg dat een wat abstracter verhaal niet zou werken. Vandaar het taalgebruik dat vermoedelijk wat meer in overeenstemming is met dat van de daders.
Maar verder ben ik het niet oneens met je opmerkingen, hoor.
de titel is alvast naar de toekomstquote:Op zondag 23 april 2006 20:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hongersnood in Amsterdam
Waarom is deze grandioos overdreven TT niet aangepast? Het is geen winter 45'.![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 23:46 schreef Meki het volgende:
de titel is alvast naar de toekomst
we gaan die kant heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |