Bijna weekendquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja bijna weekend de vrolijkheid moet toch herkenbaar zijn![]()
Jaja....geen depri verhalen nu hoorquote:
Eej....quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jaja....geen depri verhalen nu hoorGa maar fotograferen morgen of zo
![]()
WHAAA!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
ow gutteguttegut...
whehehhequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:00 schreef RonaldV het volgende:
[..]
WHAAA!![]()
![]()
![]()
Wil je dat NOOIT meer doen?![]()
![]()
goeie vriend van me heet ook zo trouwensquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers van NL-landschapjes:
http://www.jurjendrenth.com/
Lijkt me vervelendquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goeie vriend van me heet ook zo trouwenswordt altijd verward met "de fotograaf"
Ik begrijp jequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:13 schreef ultra_ivo het volgende:
beoeknberus
Is dat het boekenfestijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:13 schreef ultra_ivo het volgende:
Vandaag de beoeknberus hier in het MECC maar weer eens bezocht. Ik heb me kunnen beperken tot een middenslag rugzak vol aan boekenDaaronder ook een boek over available light fotografie naast een aanvulling van mijn collectie boeken over diverse buitenlanden
Zaterdag nog eens proberen danquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:13 schreef Mauro het volgende:
[afbeelding]
Deze foto heb ik ook proberen te maken. Precies dezelfde foto
Helaas is ie bij mij mislukt. (schoot toen analoog)
Ik heb bij HDR een beetje het gevoel dat het zo'n hype wordtquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Misschien eens in HDR proberen. Dan heb je de zuilen ook mooi verlicht
De rondreizende ja. Die komt soms ook in Ahoy. Als ik binnekom neem ik altijd direct een karretje, een mandje is nooit genoeg voor mequote:Op donderdag 30 maart 2006 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is dat het boekenfestijnDie is cool
Ben in Rotterdam weggegaan met een gigantische doos met boeken
Voornamelijk kookboeken want de fotografie-afdeling was niet heel spannend.
Jamaar dat kun je dan weer niet digitaal doen volgens mij.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb bij HDR een beetje het gevoel dat het zo'n hype wordtIk vind het grappig, maar het is niet echt aan mij besteed
Dat IR-fotografie-gedoe daarentegen.....
Dat is ook digitaal mogelijk hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jamaar dat kun je dan weer niet digitaal doen volgens mij.
Toch maar eens een analoog IR rolletje halen
Nog zo'n drankorgelquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:23 schreef Ynske het volgende:
Ben ik weer
terug van schiphol, fotokes gemaakt
morgen maar eens gaan bekijken
daarna amsterdam nog ingegaan,
en een tiquilla verkeerd in laten slaan
tijd voor bedje dus
* zet ir filtertje op verlanglijstje *quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is ook digitaal mogelijk hoorShark heeft zijn D100 om laten bouwen
En hier zie je bijvoorbeeld hoe een D30 kan worden omgebouwd
Als je het zonder ombouwen wilt proberen, kun je een IR-filter op de lens schroeven en dan kijken wat er gebeurt
Bij voldoende zon krijg je leuke resultaten
Ik zal die van mij wel meenemenquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:24 schreef Mauro het volgende:
[..]
* zet ir filtertje op verlanglijstje *
Zo lang?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zal die van mij wel meenemenEerst maar eens kijken of het wil werken op je D70
En bereid je vast voor op statiefgebruik en lang wachten
Gemiddelde sluitertijd met mijn A75 was ongeveer 6-8 seconden
Weet je wat het knapste wasquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
Je kan met IR ook hele leuke grapjes uithalenOf spookverschijningen maken
[afbeelding]
deze fotograaf is in het verleden onder mysterieuze omstandigheden verdwenen.
"I see dead people!"quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
Je kan met IR ook hele leuke grapjes uithalenOf spookverschijningen maken
[afbeelding]
deze fotograaf is in het verleden onder mysterieuze omstandigheden verdwenen.
Nee het is I see beerquote:
quote:
Ronald is weg en jij komt met tekstuele zwaaipostjesquote:
Ze zwaaide niet eensquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ronald is weg en jij komt met tekstuele zwaaipostjes
quote:
dat jaquote:
OK lekker dingquote:
dat ookquote:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:15 schreef Kleintje het volgende:
Zwaaipost!!!!
Ik ga naar bed...
Marjo, ik kom donderdag bij je langs als dat goed is...
Ik mail je wel even.
Kom ik je statiefje brengen...
Ook al depri?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:17 schreef fraubitch het volgende:
ik voel me niet zo lekker op het moment![]()
ik ben een beetje depri enzozal wel moe zijn denk ik.
groepsknuffel?
dat mag altijd hoor , als hij geen PMS heeftquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja als Ronald V US mag modden mag ik hier wel gedag zwaaien
wie nog meer dan?quote:
quote:
Zoveel jaren al op deze aarde,en nog begrijp ik geen vrouwquote:
en waarschijnlijk nooit!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zoveel jaren al op deze aarde,en nog begrijp ik geen vrouw![]()
Wie welquote:
Als IT-er weiger ik manuals te lezenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:31 schreef CocaColaLight het volgende:
De manual heeft adam er niet bij gekregen....
Iddquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:33 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL jij ook al, gewoon proberen en kijken wat de uitwerkingen zijn
Oh?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:37 schreef fraubitch het volgende:
ik ben erg makkelijk
quote:
vind ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En fotogeniek, getuige de vele foto's en topics over jou
*over sex gaat*quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Het moet in iedere SC toch een keer over sex gaan![]()
net nu we het over sex hebben?quote:
Je moet eens wat meer lachenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vind ik nog steeds niet
maar toch bedankt![]()
FB is altijd topquote:
Echt nietquote:
ik ga ook denk ikquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt nietMaar ik ga slapen
En lachend zie je er toch lief uit hoor
![]()
zeg ik ben geen drankorgelquote:
Met de helft gereduceerd nu. Toch jammer dat je af en toe als kleuterjuf moet optreden...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:54 schreef Puckzzz het volgende:
Jeetje een pagina vol smilies
Ron of Sub gaat het druk krijgen
goedemorgen
Bijna weekend
Nee he?quote:
die was geheel onafhankelijk neergeplemt, voelde wel dat er iemand koffie nodig hadquote:
Ik heb mijn koffie al lang op.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:57 schreef Re het volgende:
[..]
die was geheel onafhankelijk neergeplemt, voelde wel dat er iemand koffie nodig had
morgug trouwenser staat weer een drukke dag voor de boeg te zijn
nou ik duik de douche inquote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb mijn koffie al lang op.
En nu mag ik weer een dag wachten op een telefoontje dat waarschijnlijk niet komt
zal ik je dan maar even bellen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En nu mag ik weer een dag wachten op een telefoontje dat waarschijnlijk niet komt
Als je een goedbetaalde opdracht hebt, graag!quote:
hmmm, heb je geen werk voor me?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je een goedbetaalde opdracht hebt, graag!
Er moeten hier nog een keuken en een badkamer gedweild worden, is dat wat?quote:
wat betaalt t?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er moeten hier nog een keuken en een badkamer gedweild worden, is dat wat?
Hier moet heeeeeeeel veeel gedaan worden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er moeten hier nog een keuken en een badkamer gedweild worden, is dat wat?
Altijd leuk...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het Keldertje is 2 deuren verderop Puckemeisquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Altijd leuk...
zo hebben wij gisteren de hele avond zitten wachten op twee stucadoors die even het buitenwerk zouden gaan bekijken. Zijn niet geweest
en een hele tijd zitten wachten tot Re eindelijk eens terug MSN-de wat ook niet gebeurde
Moet ik weer met de zweep over je heen Re....![]()
Ik had gehoopt dat gisteren via MSN te regelen maarja....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het Keldertje is 2 deuren verderop Puckemeis![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:36 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzz, heb ik jou vandaag al verteld dat ik van je hou????
Well, I do!
waar komt dit nu ineens vandaan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:36 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzz, heb ik jou vandaag al verteld dat ik van je hou????
Well, I do!
Wie heeft bij jou die ladder weggejat. Ik had hem er speciaal voor je neergezet...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:45 schreef Kleintje het volgende:
ow, is niet ineens hoor. Denk dat ik al heeeel lang weet dat ik van haar hou. Maar vond het moeilijk om uit de kast te komen.
Dit omdat het een bovenkastje is, ik klein ben, en ik bang was eruit te vallen![]()
hihiquote:
tsssquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hihi
uhm...je hebt soms van die vrouwen he? die vinden andere vrouwen ook wel een beetje leuk enzo...
ah..ja dat kan...ik heb niet in mijn sig staan dat ik bi-sexueel ben natuurlijkquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
tsss
nah ik vond t nogal rauw uit de lucht vallen...
nee zo bedoelde ik t helemaal nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ah..ja dat kan...ik heb niet in mijn sig staan dat ik bi-sexueel ben natuurlijk
maar dat hoeft toch ook niet? en waarom zouden een Fok!ker en een Fok!ster wel hartjes of kusjes mogen sturen in een post en wij niet?
maar ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de daken schreeuwerig hierover, dus wees gerust het zal niet vaak voorkomenwe hebben tenslotte MSN om lekker tegen elkaar aan te kleppen
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:57 schreef CocaColaLight het volgende:
Nah, tis nog te vroeg om opmerkingen te maken over cam filmpjes posten en dergelijke onzin.
Goeie smorgens trouwens.?
Dat gaat dus over haar paard he? Niet over mijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:01 schreef Kleintje het volgende:
Goeie morgen meneer Light.
Het is bijna weekend.
Beloofd een heel erg mooi weekend te worden.
Ik hoop dat die zwangere van me vandaag wat minder hormonale trucjes uit de kast haalt.
Anders krijg ik haar vanavond nooit de trailer op.
das dichtbijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:05 schreef Kleintje het volgende:
Overigens... Als Treas straks op haar nieuwe stal staat, de bevallingsstal, dan zal ik heel wat nieuwe foto's maken.
Ik zoek nog een goede fotograaf die een mooie serie wil maken tussen paard en verliefd baasje.
Ik wil foto's die liefde uitstralen. Een band met de moeder en het nog ongeboren veulen.
Ze komt in de buurt van Utrecht te staan.
Dus als iemand dit voor mij wil doen... erg graag...
Op haar stoel voor haar monitor natuurlijk waar denk andersquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:09 schreef Kleintje het volgende:
omdat ik het wil
Is voor mij even makkelijker. Heb een grote stal nodig i.v.m. de bevalling. En ik wil haar in de buurt hebben en gezien mijn nieuwe baan en leven is dat even het makkelijkst.
waar zit jij dan ergens Ynske???
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:09 schreef Kleintje het volgende:
omdat ik het wil
Is voor mij even makkelijker. Heb een grote stal nodig i.v.m. de bevalling. En ik wil haar in de buurt hebben en gezien mijn nieuwe baan en leven is dat even het makkelijkst.
waar zit jij dan ergens Ynske???
Moet ze wel bukken bij de viaductenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:12 schreef RonaldV het volgende:
Waarom vervoer je haar OP de trailer eigenlijk?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:12 schreef RonaldV het volgende:
Pffffffffquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:12 schreef RonaldV het volgende:
Thnx miep.. Ook namens toetsenbord en monitorenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mental image!
hoogzwanger paard bovenop een trailer met sjorbanden vastgezet, staart en manen wapperend in de wind
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Thnx miep.. Ook namens toetsenbord en monitoren![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Thnx miep.. Ook namens toetsenbord en monitoren![]()
En een handje vol met bijdehandjes zeker???quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]nog best scherp voor een vrijdagochtend he?
Dat kan ik helemaal niet,johquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:25 schreef Kleintje het volgende:
Maar Ynske, zou jij interesse hebben?
Ze gaat richting montfoort, iets daar voorbij?
Of is er niet iemand anders die dat wil.
Ik wil een serie mens en dier. Dus niet alleen Treas.
Maar samen met mij, waar de liefde vanaf spettert.
Poets ik haar mooi, was ik haar, vlecht ik haar in (als ze meewerkt en niet zo is als gisteren)...
Anyone???
<Zuchtend opstaat>quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:25 schreef Kleintje het volgende:
Maar Ynske, zou jij interesse hebben?
Ze gaat richting montfoort, iets daar voorbij?
Of is er niet iemand anders die dat wil.
Ik wil een serie mens en dier. Dus niet alleen Treas.
Maar samen met mij, waar de liefde vanaf spettert.
Poets ik haar mooi, was ik haar, vlecht ik haar in (als ze meewerkt en niet zo is als gisteren)...
Anyone???
*meldt zich ook aan.. wel in een weekend hoor.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
<Zuchtend opstaat>
Zal ik het maar weer doen dan?
<zuchtend weer zitten gaat>
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:39 schreef RonaldV het volgende:
Zal ik een "Hormonale trut op poten meet" in de agenda zetten dan?
Ikschuil achter RonaldV, dan ziet ze één persoon met 2 lenzen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:42 schreef Kleintje het volgende:
Graag... lijkt me leuk. Ik wil wel niet meer dan 5 fotografen, omdat ik bang ben dat het anders te druk voor hare majesteit wordt
4 lenzen. Ik ben brildragendquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ikschuil achter RonaldV, dan ziet ze één persoon met 2 lenzen.![]()
We kunnen een soort van tijd- en wisselschema afsprekenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:42 schreef Kleintje het volgende:
Graag... lijkt me leuk. Ik wil wel niet meer dan 5 fotografen, omdat ik bang ben dat het anders te druk voor hare majesteit wordt
maar...maar...ze hebben geen bar in die stal, wat moet ik dat half uur dan doen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We kunnen een soort van tijd- en wisselschema afsprekenIedere groep fotografen een half uurtje
![]()
Zelf bier meenemenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maar...maar...ze hebben geen bar in die stal, wat moet ik dat half uur dan doen?
Als het maar niet het weekeinde van de 22e is. Dan ben ik overboektquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:51 schreef Kleintje het volgende:
ow, pony van mijn stiefdochter wil ook graag op de foto
Dus we hebben 2 dieren waar we tussen kunnen wisselen
Wie weet als ik een advertentie op stal neerhang dat meerdere mensen mooie foto's willen
Zullen we een datum prikken?
van 8 tot 16 april ben ik op vakantie, dus moet daarna
Blijft alleen het weekend van de 29e overquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als het maar niet het weekeinde van de 22e is. Dan ben ik overboekt
Je moet echt wat vaker buiten komenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat kan ik helemaal niet,joh
Montfoort... dacht altijd dat dat in brabant lag
Dat IS koninginnedag, Kleintjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef Kleintje het volgende:
29 april? Of is iedereen dan al druk met de voorbereidingen voor koninginnedag????
29 april IS Koninginnedag (de 30e valt op zondag)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef Kleintje het volgende:
29 april? Of is iedereen dan al druk met de voorbereidingen voor koninginnedag????
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je moet echt wat vaker buiten komen![]()
Het lijkt me leuk, maar ik pas ffquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef Kleintje het volgende:
Ach, er zijn ook mensjes doordeweeks 's avonds welkom hoor P.
Dus als je het echt leuk vindt ben je altijd welkom!
Doet nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:57 schreef Ynske het volgende:
[..]ben gister nog buiten geweest
uitgewaaid op schiphol
waar overigens een stom beest me steeds aan t bekijken was
[afbeelding]
Kauwtjes zijn leuk!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:57 schreef Ynske het volgende:
uitgewaaid op schiphol
[afbeelding]
aaah kijk, weet ik ook weer wat voor een beest t wasquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:09 schreef Vliegvrager het volgende:
kraaa, you take picture please? kraaaa
Ik moest meteen aan Dolf denkenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:57 schreef Ynske het volgende:
uitgewaaid op schiphol
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan Dolf denken
[afbeelding]
In mijn jeugd was dat niet op tv maar in het theaterquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:18 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!
Jeugdsentiment.
En daaropvolgende zeker het PolygoonJournaalquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
In mijn jeugd was dat niet op tv maar in het theater
Theater, niet bioscoopquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En daaropvolgende zeker het PolygoonJournaal![]()
Wat een leuke avatar!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef Esto het volgende:
Grrr, wat een weer
Ik wilde juist vandaag of morgen foto's maken! Had al leuke ideetjes, .. nu moet ik dat weer uitstellen
Herman van Veenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:30 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Theater, niet bioscoop
A.J. Kwak is oorspronkelijk een theatervoorstelling van Herman van Veen, later is daar pas een tekenfilm van gemaakt.
Thanksquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat een leuke avatar!
Je bent echt blij met je camera he? En terecht
Draait die klote-musical nogsteeds??quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:39 schreef Re het volgende:
damn,
ik moet naar Chicago
dar heb ik helemaal geen tijd voor
Kun je me voor die tijd nog even up to date praten over de ontwikkelingen van gisteren?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:39 schreef Re het volgende:
damn,
ik moet naar Chicago
binnen hoe snel?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:39 schreef Re het volgende:
damn,
ik moet naar Chicago
owww he-he 25ste pas, eerst Frankfurt dan Londen dan Antwerpen en dan Chicago dan Praagquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kun je me voor die tijd nog even up to date praten over de ontwikkelingen van gisteren?
alvast checklist maakt:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:56 schreef Re het volgende:
[..]
owww he-he 25ste pas, eerst Frankfurt dan Londen dan Antwerpen en dan Chicago dan Praag
tsja het is wel 'wat ongelukkig' gebracht idd....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:12 schreef RonaldV het volgende:
GVD... door een suggestieve post van een user krijg ik nu dus vragen op mijn MSN
Het is niet ongelukkig gebracht, het is het rechtstreekse gevolg van een mod-actie van gisterochtend.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tsja het is wel 'wat ongelukkig' gebracht idd....
Goaf hopen dat het lukken gaat.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:18 schreef Mauro het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu alvast een heel erg mooi verjaardagskado gekregen:
7 april, 11 uur 's ochtends heb ik een sollicitatiegesprek.
HM-II, het is in Assen
Betreft een seniorfunctie in de bodemsanering bij een groot adviesbureau.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn dag begint lekker
Sowwy Ron voor de hoeveelheid smilies
Fijn voor je, maar ik ben echt verbaasd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:18 schreef Mauro het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu alvast een heel erg mooi verjaardagskado gekregen:
7 april, 11 uur 's ochtends heb ik een sollicitatiegesprek.
HM-II, het is in Assen
Betreft een seniorfunctie in de bodemsanering bij een groot adviesbureau.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn dag begint lekker
Sowwy Ron voor de hoeveelheid smilies
Ik weet dat dit raar overkomt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:25 schreef Kleintje het volgende:
Fijn voor je, maar ik ben echt verbaasd.
Je wilde uit dat wereldje.
Je vond dat niet meer leuk.
Privechauffeur leek je wat en ICT... en nu toch weer dat.
Ik snap het even niet....
Hier heeft-ie toch wel een beetje gelijk inquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:29 schreef Mauro het volgende:
Ik kan dan moeilijk nee, geen interesse zeggen. Geld moet binnenkomen zeg maar.
Toch wel een beetje hè?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
Hier heeft-ie toch wel een beetje gelijk in
dus nu is je auto niet meer te koop?quote:
Dan verkoop je toch gewoon de boot?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
interesse: ja
geld: nee
alsje nou even tot het eind van het jaar wil wachten moet het wel lukken
dan kan ik niet meer naar mijn Tropische Eiland toequote:
Ik dacht dat je daar een heli voor had?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:50 schreef Puckzzz het volgende:
dan kan ik niet meer naar mijn Tropische Eiland toe![]()
neh...denk erover om de Jag dan maar te verkopen...hmmmm...keuzes, keuzes
*massage-olie klaarlegt*quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:52 schreef Kleintje het volgende:
Spierpijn sucks.
Treas bedankt dat je hebt geprobeerd me te vierendelen gisteren
Zo, bijna alles is klaar om te verkassen.
Heb er zin in
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:07 schreef Puckzzz het volgende:
Dus Treas is helemaal klaar voor haar grote reis
en jij?
pssssst zwengel je msn nog heel ff aan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:20 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja man!!!
Nu ik weer ga werken heb ik ook voor het eerst sinds jaren weekend.
HEERLIJK
Yeeyquote:
Alle ingrediënten voor een geslaagd feestje zijn aanwezigquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:03 schreef prupke het volgende:
:w
nog tot 21 uur werken en jippie dan heb ik weekend..![]()
morgen vroeg op en richting grun' voor een feessie![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:24 schreef Mauro het volgende:
[..]
Alle ingrediënten voor een geslaagd feestje zijn aanwezig
Niet?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:30 schreef Kleintje het volgende:
![]()
![]()
Ik wist van niets....
*huil*
Puckzzzzie... ik bel je vanavond wel even als de rust er is, als Treas op stal staat.
Fijn weekend allen!!!
Morgen toch?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:31 schreef Mauro het volgende:
[..]
Niet?
Het gaat er al een tijdje over hier in de SC..
Maar als je zin hebt
Kom maar!
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:37 schreef -Marjo- het volgende:
Feestje?
Met dit weer?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:42 schreef Subhuman het volgende:
En zijn er nog meer mensen die leuke foto's gemaakt hebben vandaag?
ja en sommige werken wel eensquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:42 schreef Subhuman het volgende:
Jij hebt dus leuke foto;s gemaakt!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:42 schreef Subhuman het volgende:
dat vind ik nou een van de leukste klusjes he, kan ik uren doen, zonnetje.. radio.. tuig... en zeepquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:01 schreef Kleintje het volgende:
7 uur staat de trailer voor.
Heb echt alles schoongemaakt.
Dekens zijn haarvrij, alles is weer als nieuw, leer ruikt weer naar schoon leer.
*trots is*
Hmm..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:22 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dat vind ik nou een van de leukste klusjes he, kan ik uren doen, zonnetje.. radio.. tuig... en zeepEn ania is wel even zoet en stil
![]()
Ik heb mijn portfolio bijgewerkt, telt dat ook?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:42 schreef Subhuman het volgende:
Sinds wanneer hebben ze in het keldertje ook motoren?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hmm..
Ik heb nog wel een leren motorpak wat van wat vliegen ontdaan kan worden![]()
hmmm en ik ben er niet eensquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:24 schreef Mauro het volgende:
[..]
Alle ingrediënten voor een geslaagd feestje zijn aanwezig
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:42 schreef Subhuman het volgende:
'k heb nog beugeltje staan hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
terug van de borrel. Het was lousy. En ik was net te laat thuis om nog bier te halen
ik kan nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb trouwens morgen wel zin om wat foto's van het hoogwater te gaan maken. Volgens mij kan je bij de waalkade in Zaltbommel wel aardig uit de voeten
iemand zin om mee te gaan?
ja hoor, Nastro Azzurro is goed, Moretti ookquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:07 schreef Vliegvrager het volgende:
Vanavond Italiaanse avond.
Pizza gegeten, Bolognese chips, en bier drinken ze vast ook wel in Italië
Nastro Azzurro..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor, Nastro Azzurro is goed, Moretti ook
Allemaal mietjes die er niet tegen kunnenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nastro Azzurro..
In 95 noemde het hele squadron waar ik bij zat dat "Nasty Acid"
Erwtensoepmeisje!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:27 schreef pea4fun het volgende:
Goedenavond...mijn nieuwe tuin is een heerlijke tuin voor vogelfotografie
Da's waar... Na een paar biertjes lagen we allemaal op het strand te kotsenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal mietjes die er niet tegen kunnen
Daarom worden 'onze jongens' tegenwoordig alleen nog maar naar moslimlanden gestuurd. Daar mogen ze niet drinken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Allemaal mietjes die er niet tegen kunnen
Ja het wordt hartstikke gezellig (vind ik dan he) en ik heb er weer heel wat kluskunstjes bij geleerd...ik kan nu koven plakkenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:31 schreef Vliegvrager het volgende:
Cool, wordt het naar je zin?
jaja...dat weet je niet he? ikke wel nuquote:
plinten maar dan andersom?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
jaja...dat weet je niet he? ikke wel nu
van die lijsten langs het plafond
quote:
Bommel?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Succes pea
Ik ga lekker naar Bommel morgen
Nou, ik ben er nog nooit geweest hoor...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:15 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik zing een liedje.
En jij hebt kennelijk roots in die goede stad...
...die zijn torenspits verloor bij de watersnood van weetikveelwanneer.
hoef je niet te testenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:26 schreef Subhuman het volgende:
Test... Ik zag net geen vage melding na het reageren, poging twee
De binnenstad is mooi hoor!quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond![]()
Vandaag in Alkmaar geweest. Eerste indruk: wat een kloterige stad om in rond te rijdenIk was dus te laat voor de huwelijksplechtigheid....tot ik aan kwam lopen en daar een complete colonne dure auto's zag staan
Het vorige huwelijk was uitgelopen
Verder heb ik een aantal bijzonder fotogenieke lokaties gezien en dus ga ik nog maar eens naar Alkmaar op een mooie zondagochtend
Daar was ik inmiddels ook achter jaquote:
Auto bij de Toys R Us zetten en effe lopen...quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar was ik inmiddels ook achter jaMaar verkeerstechnisch is het een drama
quote:
Klikquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nog niet, waar kan ik die halen?
Wordt het wel meteen een D70s vanquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Thnx zal eens proberen!
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:51 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Het scheelde een half uur of ik was er zelf een geweest....
Thnxquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zie net dat je gister jarig was
VAN HARTE GEFELICITEERD NOG
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |