Blijft alleen het weekend van de 29e overquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als het maar niet het weekeinde van de 22e is. Dan ben ik overboekt
Je moet echt wat vaker buiten komenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat kan ik helemaal niet,joh
Montfoort... dacht altijd dat dat in brabant lag
Dat IS koninginnedag, Kleintjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef Kleintje het volgende:
29 april? Of is iedereen dan al druk met de voorbereidingen voor koninginnedag????
29 april IS Koninginnedag (de 30e valt op zondag)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef Kleintje het volgende:
29 april? Of is iedereen dan al druk met de voorbereidingen voor koninginnedag????
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je moet echt wat vaker buiten komen![]()
Het lijkt me leuk, maar ik pas ffquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef Kleintje het volgende:
Ach, er zijn ook mensjes doordeweeks 's avonds welkom hoor P.
Dus als je het echt leuk vindt ben je altijd welkom!
Doet nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:57 schreef Ynske het volgende:
[..]ben gister nog buiten geweest
uitgewaaid op schiphol
waar overigens een stom beest me steeds aan t bekijken was
[afbeelding]
Kauwtjes zijn leuk!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:57 schreef Ynske het volgende:
uitgewaaid op schiphol
[afbeelding]
aaah kijk, weet ik ook weer wat voor een beest t wasquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:09 schreef Vliegvrager het volgende:
kraaa, you take picture please? kraaaa
Ik moest meteen aan Dolf denkenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:57 schreef Ynske het volgende:
uitgewaaid op schiphol
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan Dolf denken
[afbeelding]
In mijn jeugd was dat niet op tv maar in het theaterquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:18 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit!
Jeugdsentiment.
En daaropvolgende zeker het PolygoonJournaalquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
In mijn jeugd was dat niet op tv maar in het theater
Theater, niet bioscoopquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En daaropvolgende zeker het PolygoonJournaal![]()
Wat een leuke avatar!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:28 schreef Esto het volgende:
Grrr, wat een weer
Ik wilde juist vandaag of morgen foto's maken! Had al leuke ideetjes, .. nu moet ik dat weer uitstellen
Herman van Veenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:30 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Theater, niet bioscoop
A.J. Kwak is oorspronkelijk een theatervoorstelling van Herman van Veen, later is daar pas een tekenfilm van gemaakt.
Thanksquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat een leuke avatar!
Je bent echt blij met je camera he? En terecht
Draait die klote-musical nogsteeds??quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:39 schreef Re het volgende:
damn,
ik moet naar Chicago
dar heb ik helemaal geen tijd voor
Kun je me voor die tijd nog even up to date praten over de ontwikkelingen van gisteren?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:39 schreef Re het volgende:
damn,
ik moet naar Chicago
binnen hoe snel?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:39 schreef Re het volgende:
damn,
ik moet naar Chicago
owww he-he 25ste pas, eerst Frankfurt dan Londen dan Antwerpen en dan Chicago dan Praagquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kun je me voor die tijd nog even up to date praten over de ontwikkelingen van gisteren?
alvast checklist maakt:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:56 schreef Re het volgende:
[..]
owww he-he 25ste pas, eerst Frankfurt dan Londen dan Antwerpen en dan Chicago dan Praag
tsja het is wel 'wat ongelukkig' gebracht idd....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:12 schreef RonaldV het volgende:
GVD... door een suggestieve post van een user krijg ik nu dus vragen op mijn MSN
Het is niet ongelukkig gebracht, het is het rechtstreekse gevolg van een mod-actie van gisterochtend.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tsja het is wel 'wat ongelukkig' gebracht idd....
Goaf hopen dat het lukken gaat.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:18 schreef Mauro het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu alvast een heel erg mooi verjaardagskado gekregen:
7 april, 11 uur 's ochtends heb ik een sollicitatiegesprek.
HM-II, het is in Assen
Betreft een seniorfunctie in de bodemsanering bij een groot adviesbureau.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn dag begint lekker
Sowwy Ron voor de hoeveelheid smilies
Fijn voor je, maar ik ben echt verbaasd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:18 schreef Mauro het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu alvast een heel erg mooi verjaardagskado gekregen:
7 april, 11 uur 's ochtends heb ik een sollicitatiegesprek.
HM-II, het is in Assen
Betreft een seniorfunctie in de bodemsanering bij een groot adviesbureau.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn dag begint lekker
Sowwy Ron voor de hoeveelheid smilies
Ik weet dat dit raar overkomt.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:25 schreef Kleintje het volgende:
Fijn voor je, maar ik ben echt verbaasd.
Je wilde uit dat wereldje.
Je vond dat niet meer leuk.
Privechauffeur leek je wat en ICT... en nu toch weer dat.
Ik snap het even niet....
Hier heeft-ie toch wel een beetje gelijk inquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:29 schreef Mauro het volgende:
Ik kan dan moeilijk nee, geen interesse zeggen. Geld moet binnenkomen zeg maar.
Toch wel een beetje hè?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
Hier heeft-ie toch wel een beetje gelijk in
dus nu is je auto niet meer te koop?quote:
Dan verkoop je toch gewoon de boot?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:47 schreef Puckzzz het volgende:
interesse: ja
geld: nee
alsje nou even tot het eind van het jaar wil wachten moet het wel lukken
dan kan ik niet meer naar mijn Tropische Eiland toequote:
Ik dacht dat je daar een heli voor had?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:50 schreef Puckzzz het volgende:
dan kan ik niet meer naar mijn Tropische Eiland toe![]()
neh...denk erover om de Jag dan maar te verkopen...hmmmm...keuzes, keuzes
*massage-olie klaarlegt*quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:52 schreef Kleintje het volgende:
Spierpijn sucks.
Treas bedankt dat je hebt geprobeerd me te vierendelen gisteren
Zo, bijna alles is klaar om te verkassen.
Heb er zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |