Altijd leuk...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb mijn koffie al lang op.
En nu mag ik weer een dag wachten op een telefoontje dat waarschijnlijk niet komt
Het Keldertje is 2 deuren verderop Puckemeisquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Altijd leuk...
zo hebben wij gisteren de hele avond zitten wachten op twee stucadoors die even het buitenwerk zouden gaan bekijken. Zijn niet geweest
en een hele tijd zitten wachten tot Re eindelijk eens terug MSN-de wat ook niet gebeurde
Moet ik weer met de zweep over je heen Re....![]()
Ik had gehoopt dat gisteren via MSN te regelen maarja....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het Keldertje is 2 deuren verderop Puckemeis![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:36 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzz, heb ik jou vandaag al verteld dat ik van je hou????
Well, I do!
waar komt dit nu ineens vandaan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:36 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzz, heb ik jou vandaag al verteld dat ik van je hou????
Well, I do!
Wie heeft bij jou die ladder weggejat. Ik had hem er speciaal voor je neergezet...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:45 schreef Kleintje het volgende:
ow, is niet ineens hoor. Denk dat ik al heeeel lang weet dat ik van haar hou. Maar vond het moeilijk om uit de kast te komen.
Dit omdat het een bovenkastje is, ik klein ben, en ik bang was eruit te vallen![]()
hihiquote:
tsssquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hihi
uhm...je hebt soms van die vrouwen he? die vinden andere vrouwen ook wel een beetje leuk enzo...
ah..ja dat kan...ik heb niet in mijn sig staan dat ik bi-sexueel ben natuurlijkquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
tsss
nah ik vond t nogal rauw uit de lucht vallen...
nee zo bedoelde ik t helemaal nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ah..ja dat kan...ik heb niet in mijn sig staan dat ik bi-sexueel ben natuurlijk
maar dat hoeft toch ook niet? en waarom zouden een Fok!ker en een Fok!ster wel hartjes of kusjes mogen sturen in een post en wij niet?
maar ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de daken schreeuwerig hierover, dus wees gerust het zal niet vaak voorkomenwe hebben tenslotte MSN om lekker tegen elkaar aan te kleppen
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:57 schreef CocaColaLight het volgende:
Nah, tis nog te vroeg om opmerkingen te maken over cam filmpjes posten en dergelijke onzin.
Goeie smorgens trouwens.?
Dat gaat dus over haar paard he? Niet over mijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:01 schreef Kleintje het volgende:
Goeie morgen meneer Light.
Het is bijna weekend.
Beloofd een heel erg mooi weekend te worden.
Ik hoop dat die zwangere van me vandaag wat minder hormonale trucjes uit de kast haalt.
Anders krijg ik haar vanavond nooit de trailer op.
das dichtbijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:05 schreef Kleintje het volgende:
Overigens... Als Treas straks op haar nieuwe stal staat, de bevallingsstal, dan zal ik heel wat nieuwe foto's maken.
Ik zoek nog een goede fotograaf die een mooie serie wil maken tussen paard en verliefd baasje.
Ik wil foto's die liefde uitstralen. Een band met de moeder en het nog ongeboren veulen.
Ze komt in de buurt van Utrecht te staan.
Dus als iemand dit voor mij wil doen... erg graag...
Op haar stoel voor haar monitor natuurlijk waar denk andersquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:09 schreef Kleintje het volgende:
omdat ik het wil
Is voor mij even makkelijker. Heb een grote stal nodig i.v.m. de bevalling. En ik wil haar in de buurt hebben en gezien mijn nieuwe baan en leven is dat even het makkelijkst.
waar zit jij dan ergens Ynske???
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:09 schreef Kleintje het volgende:
omdat ik het wil
Is voor mij even makkelijker. Heb een grote stal nodig i.v.m. de bevalling. En ik wil haar in de buurt hebben en gezien mijn nieuwe baan en leven is dat even het makkelijkst.
waar zit jij dan ergens Ynske???
Moet ze wel bukken bij de viaductenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:12 schreef RonaldV het volgende:
Waarom vervoer je haar OP de trailer eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |