Ook al depri?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:17 schreef fraubitch het volgende:
ik voel me niet zo lekker op het moment![]()
ik ben een beetje depri enzozal wel moe zijn denk ik.
groepsknuffel?
dat mag altijd hoor , als hij geen PMS heeftquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja als Ronald V US mag modden mag ik hier wel gedag zwaaien
wie nog meer dan?quote:
quote:
Zoveel jaren al op deze aarde,en nog begrijp ik geen vrouwquote:
en waarschijnlijk nooit!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zoveel jaren al op deze aarde,en nog begrijp ik geen vrouw![]()
Wie welquote:
Als IT-er weiger ik manuals te lezenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:31 schreef CocaColaLight het volgende:
De manual heeft adam er niet bij gekregen....
Iddquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:33 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL jij ook al, gewoon proberen en kijken wat de uitwerkingen zijn
Oh?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:37 schreef fraubitch het volgende:
ik ben erg makkelijk
quote:
vind ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]En fotogeniek, getuige de vele foto's en topics over jou
*over sex gaat*quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Het moet in iedere SC toch een keer over sex gaan![]()
net nu we het over sex hebben?quote:
Je moet eens wat meer lachenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
vind ik nog steeds niet
maar toch bedankt![]()
FB is altijd topquote:
Echt nietquote:
ik ga ook denk ikquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt nietMaar ik ga slapen
En lachend zie je er toch lief uit hoor
![]()
zeg ik ben geen drankorgelquote:
Met de helft gereduceerd nu. Toch jammer dat je af en toe als kleuterjuf moet optreden...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:54 schreef Puckzzz het volgende:
Jeetje een pagina vol smilies
Ron of Sub gaat het druk krijgen
goedemorgen
Bijna weekend
Nee he?quote:
die was geheel onafhankelijk neergeplemt, voelde wel dat er iemand koffie nodig hadquote:
Ik heb mijn koffie al lang op.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:57 schreef Re het volgende:
[..]
die was geheel onafhankelijk neergeplemt, voelde wel dat er iemand koffie nodig had
morgug trouwenser staat weer een drukke dag voor de boeg te zijn
nou ik duik de douche inquote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb mijn koffie al lang op.
En nu mag ik weer een dag wachten op een telefoontje dat waarschijnlijk niet komt
zal ik je dan maar even bellen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 08:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb mijn koffie al lang op.
En nu mag ik weer een dag wachten op een telefoontje dat waarschijnlijk niet komt
Als je een goedbetaalde opdracht hebt, graag!quote:
hmmm, heb je geen werk voor me?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je een goedbetaalde opdracht hebt, graag!
Er moeten hier nog een keuken en een badkamer gedweild worden, is dat wat?quote:
wat betaalt t?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er moeten hier nog een keuken en een badkamer gedweild worden, is dat wat?
Hier moet heeeeeeeel veeel gedaan worden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Er moeten hier nog een keuken en een badkamer gedweild worden, is dat wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |