Jeugdige onbezonnenheid.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom heb je hem dan toch neergezet?
Er zijn mensen (zowel homo's als hetero's) waarbij hun seksualiteit hun hele leven beheerst. Maar zo zijn ook voetballiefhebbers, workaholics of Yvonne's die hun hele leven laten beheersen door voetbal, werk of Fok!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:36 schreef wonderer het volgende:
Een vriend van me beweert dat homoseksualiteit iemands persoonlijkheid vrijwel helemaal beheerst. Dat als de homo hetero was geweest, dat hij zo heel anders was geweest dat de persoonlijkheid die hij nu heeft, niet zou bestaan.
Ik heb het idee dat dat wel meevalt. Natuurlijk hebben dingen als partnerkeuze en comingout wel een invloed op je persoontje, maar zo zijn er een hele hoop dingen die je persoonlijkheid bepalen.
Hoe denken jullie daarover? Zouden jullie totaal andere personen geweest zijn als je hetero was geweest?
Als je een persoon beroemd wordt, dan veranderd dat iemand persoonlijkheid over het algemeen ook, dus er dat zal in bepaalde mate ook wel van toepassing zijn op homosexualiteit.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:36 schreef wonderer het volgende:
Een vriend van me beweert dat homoseksualiteit iemands persoonlijkheid vrijwel helemaal beheerst. Dat als de homo hetero was geweest, dat hij zo heel anders was geweest dat de persoonlijkheid die hij nu heeft, niet zou bestaan.
Ik heb het idee dat dat wel meevalt. Natuurlijk hebben dingen als partnerkeuze en comingout wel een invloed op je persoontje, maar zo zijn er een hele hoop dingen die je persoonlijkheid bepalen.
Hoe denken jullie daarover? Zouden jullie totaal andere personen geweest zijn als je hetero was geweest?
Mja, nog één dag... En ik had het gevoel nog twee dagen te moeten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Of je bent gewoon aan het weekend toe.
*illustratie plaatst*quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:41 schreef wonderer het volgende:
beroepshomo's.
Ik had vandaag ook een woensdag gevoel, dus ik haasten om de broodnodige inkopen te doen...is het koopavond.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, nog één dag... En ik had het gevoel nog twee dagen te moeten.
Kun je nagaan hoe snel de week voorbij vliegt als je druk bent.
(Op 't werk dan he? Thuis natuurlijk über-lui, om te compenseren, whehe.)
Toch weer van die leuke meevallertjes.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik had vandaag ook een woensdag gevoel, dus ik haasten om de broodnodige inkopen te doen...is het koopavond.
markymarkquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
*illustratie plaatst*
[afbeelding]
Goed, ik ken alleen jullie, en de beroemde homo's... maar ik krijg toch niet de indruk dat de meeste die hier in het topic komen, allereerst homo zijn en pas daarna een mens.quote:
nu is het net of ie mager is !quote:
De meeste hetero's zijn ook zichtbaar hetero. Het is natuurlijk altijd een deel van je persoonlijkheid, wat voor geaardheid je ook hebt, dat ontken ik helemaal niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:05 schreef DennisMoore het volgende:
Tja, als je het zo zwart/wit formuleert.
Mijn ervaring is iig dat 95% van de homo's die ik in de loop der jaren heb ontmoet (uitgaan of internet) zichtbaar homo was.
Da's uiteraard iets anders, I know.
vind ik nogal kort door de bocht. Maar hij vindt dan weer dat ik er niet over mee mag praten omdat ik het niet zelf ervaren heb enzoquote:[...] hoe homoseksualiteit zo'n deel van je identiteit is dat je zonder eigenlijk niet bestaat. Je kunt het verdringen, maar dan nog is het een substantieel deel van jezelf, dan wordt alleen het verdringen een deel van je in plaats van de homoseksualiteit zelf. Hoe dan ook, zonder besta je niet.
dat ook dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:27 schreef Weemz het volgende:
Goedenavond allemaal.
Je ziet het veel bij (hele) jonkies.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
De meeste hetero's zijn ook zichtbaar hetero. Het is natuurlijk altijd een deel van je persoonlijkheid, wat voor geaardheid je ook hebt, dat ontken ik helemaal niet.
Maar:
[..]
vind ik nogal kort door de bocht. Maar hij vindt dan weer dat ik er niet over mee mag praten omdat ik het niet zelf ervaren heb enzo
Op zich best logisch. Je bent jong, je loopt over van de hormonen en je hebt een penis die net is uitgebreid met allerlei extra functies. Zo raar is het niet dat je daar dan veel mee bezig bent en je voornaamste identiteit aan ontleent.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:32 schreef error het volgende:
[..]
Je ziet het veel bij (hele) jonkies.
Die hebben nog niet zo veel anders in hun leven om "uit te bestaan". Net zoals bij hetero's zie je dat veel homows als ze wat ouder worden uit meer bestaan dan alleen maar hun sexualiteit.
my 2 cents
Dank je. Dat klinkt inderdaad aannemelijk. En dan zal het nog per persoon verschillen hoe lang die periode duurt, denk ik. Want ik ken iemand van 19 en die boeit het allemaal niks en eentje van 26 die het bij wijze van spreke op zijn voorhoofd heeft getatoeerd. Generaliseren is altijd foutquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:32 schreef error het volgende:
[..]
Je ziet het veel bij (hele) jonkies.
Die hebben nog niet zo veel anders in hun leven om "uit te bestaan". Net zoals bij hetero's zie je dat veel homows als ze wat ouder worden uit meer bestaan dan alleen maar hun sexualiteit.
my 2 cents
Mee eens. Ik vind het ook niet gek.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Op zich best logisch. Je bent jong, je loopt over van de hormonen en je hebt een penis die net is uitgebreid met allerlei extra functies. Zo raar is het niet dat je daar dan veel mee bezig bent en je voornaamste identiteit aan ontleent..
Deze heren krijg ik niet in mijn cd-lader.quote:
Vandaar die smileyquote:
Ik zeg toch nergens dat het voor iedereen altijd zo is?quote:
Nee, ik bedoelde jou ook niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:13 schreef error het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het voor iedereen altijd zo is?
Dan is het goed. Anders had ik je met mijn Vuitton gemept.quote:
Die ene van 10.000 pond uit Liberties?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:26 schreef error het volgende:
[..]
Dan is het goed. Anders had ik je met mijn Vuitton gemept.
Dat was 't 15 jaar terug al, met allemaal bedelkinderen enzo, 'k wist niet wa'k zagquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Brussel is zo viezig.
Ik voelde me zo gelukkig toen ik weer op A'dam CS wasquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat was 't 15 jaar terug al, met allemaal bedelkinderen enzo, 'k wist niet wa'k zag
Stratfordquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nu ja, die is wel idd de minst vieze van de drie, maar owee als je in een verkeerde buurt komt
Doegquote:Op vrijdag 31 maart 2006 01:02 schreef wonderer het volgende:
Ik ga lezen en slapen... om acht uur gaat de wekker
Londen is vind ik saai, koud en stugquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
London vind ik niet vies..
iemand heeft de pruik van tina turner gevondenquote:
mogguh stroek.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:25 schreef Stroekie het volgende:
Oei heb ik met mijn terugkomst hier nu iedereen weggejaagd en het topic doodgeknuffeld ?
ik hoor nog de echo in mijn oren van dat gejankquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
iemand heeft de pruik van tina turner gevonden![]()
[..]
mogguh stroek.
welkom terug!
30 uur met jengelende kids?
"when does the hurting stop!?"
Oh en vanmiddag moet ik dan alweer op pad, want ja deze slimmerik is een contactlens kwijt geraakt op vakantie.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:31 schreef petre86 het volgende:
"when does the hurting stop!?"
je baas betaald?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik hoor nog de echo in mijn oren van dat gejank
geeft die kinderen dan van te voren ook een cognacje en een slaappil dan houden ze wel op met jengelen in dat vliegtuig
je zou er bijna fusinessclass voor gaan vliegen
maar ja daar denkt me baas anders over
niet in het begin toch? ( anders mis je de helftquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh en vanmiddag moet ik dan alweer op pad, want ja deze slimmerik is een contactlens kwijt geraakt op vakantie.
En de dokter wilde me eerst weer eens zijn voordat hij een nieuw exemplaar gaat versturen![]()
Ja de baas betaald mijn salaris, en daardoor kan ik mij zulke uitstapjes veroorlovenquote:
halverwege, maar ik heb me er aardig mee weten te redden hoorquote:niet in het begin toch? ( anders mis je de helft)
en die ene leuke ober?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja de baas betaald mijn salaris, en daardoor kan ik mij zulke uitstapjes veroorloven
maar hij betaald dus nog steeds niet voldoende om voor het gordijn plaats te nemen
en blijf ik dus veroordeelt tot het vliegen in de monkeyclass![]()
[qoute
niet in het begin toch? ( anders mis je de helft)
[/quote
halverwege, maar ik heb me er aardig mee weten te redden hoor![]()
en nee die staat niet tussen de 500 foto's die ik nog dit weekend moet uitzoeken voordat ik ze online ga gooienquote:
privé collectie dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nee die staat niet tussen de 500 foto's die ik nog dit weekend moet uitzoeken voordat ik ze online ga gooien![]()
ja succes op schoolquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
privé collectie dan?
en De Vliegende Hollander uitgesteld!!
nu zit ik de rest van de week met dat kut nummer in m'n kop...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=426566504844044258
Nee die enge ziektekiemen heb k daar wel uitgezweetquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:49 schreef wonderer het volgende:
Stroekie! Welkom terug. Geen enge ziektes opgelopen, hoop ik? Ben wel benieuwd naar je foto's hoor.
ik was dus alleen maar m'n linker contactlens verloren omdat iemand zo behulpzaam was om een fles water in mijn gezicht te gooien omdat ik nogal sleepy op de toto stond.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:49 schreef wonderer het volgende:
Stroekie! Welkom terug. Geen enge ziektes opgelopen, hoop ik? Ben wel benieuwd naar je foto's hoor.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:19 schreef TehRockstar het volgende:
Voor het eerst in 35 uur iets anders geconsumeerd dan water.
Ik ben ziek.quote:
Je kont?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben ziek..
Zelfs water komt na 10 minuten weer uit de verkeerde uitgang stromen.
Ah... beter lijkt mequote:
Gross.quote:
Maak ik er maar meteen een einde aanquote:
Kzag je post nietquote:
Gewoon als Angel (eendzjul)quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoe spreek je Ang3l eigenlijk uit?.
*schuift toetje opzij*quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:11 schreef davidov het volgende:
[..]
Maak ik er maar meteen een einde aan
[..]
[ranzigheid]
Verschillende mensen hebben de wc nog van dichtbij gezien die avond![]()
Ik heb vandaag nog weinig eten aangeraaktquote:
Bij de replay (game store in o.a. eindhoven) en volgens mij waren ze iets vn 17.95 p/st.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:41 schreef Weemz het volgende:
Zeg eendzjul, voor hoe veel en waar heb jij eigenlijk jouw dansmatten gekocht?
(vergeef me als ik dit niet voor de eerste keer vraag...)
Lieve schat, water helpt niet bij iets heets. Je moet iets heel zoets hebben, da's de tegenhangende smaak. Dat neutraliseertquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:56 schreef LuQas het volgende:
Ik spaghetti bestellen bij de pizzaboy maar er is volgens mij echt iets misgegaan want ik heb nog nooit zoiets heets gegeten, ik heb zo'n kwartier aan de kraan gehangen en nu eet ik maar yoghurt.
Correct, water maakt het erger.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieve schat, water helpt niet bij iets heets. Je moet iets heel zoets hebben, da's de tegenhangende smaak. Dat neutraliseert
Of bierquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:10 schreef davidov het volgende:
[..]
Correct, water maakt het erger.
Schepjes suiker...dat helpt
Wie is dat?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:30 schreef Jerruh het volgende:
gister in chillburg een feest met gregor salto!heerlijk! en ben er zowaar een leuke jongen tegengekomen
!
ik heb gegrilde kipfilet met italiaanse salade en gebakken aardappeltjes voor je als je wiltquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:48 schreef LuQas het volgende:
Neil said Hi by the way, I don't believe you're leaving 'cause me and Charles Manson like the same Ice Cream...
Tear in your Hand
Ik heb de strijd met de spaghetti verlorenEn ik weiger suiker erbij te eten, dan liever niks.
Limoensap helpt ook heel goed, maar ja dat is hier dan weer niet standaard te krijgen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:56 schreef LuQas het volgende:
Ik spaghetti bestellen bij de pizzaboy maar er is volgens mij echt iets misgegaan want ik heb nog nooit zoiets heets gegeten, ik heb zo'n kwartier aan de kraan gehangen en nu eet ik maar yoghurt.
Wow, jouw broertje moet dood.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:10 schreef wonderer het volgende:
Tien minuten beneden met mijn broertje. Een greep uit zijn uitspraken:
"Dat zwartje zei..."
"Zo, wat een jood!"
"Da's een smerige kontebonker, moet je niet naar luisteren."
"Die Turk moet eens met MIJ komen praten..."
Toen ben ik maar weer naar boven gegaan.
Yep.quote:
Was je weg dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:12 schreef keizerpinguin het volgende:
word ik al een beetje gemist?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:14 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik ben bijna twee maanden niet geweest of zo!
Dusssss....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:10 schreef wonderer het volgende:
Tien minuten beneden met mijn broertje. Een greep uit zijn uitspraken:
"Dat zwartje zei..."
"Zo, wat een jood!"
"Da's een smerige kontebonker, moet je niet naar luisteren."
"Die Turk moet eens met MIJ komen praten..."
Toen ben ik maar weer naar boven gegaan.
Da's wel een heel erg kort en bondig bezoekje van je KPquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:26 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ben weer weg
I think she's just pieces of me you've never seen ....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:48 schreef LuQas het volgende:
Neil said Hi by the way, I don't believe you're leaving 'cause me and Charles Manson like the same Ice Cream...
Tear in your Hand
Ja ik heb net nog gebailando'tquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:18 schreef Cybart het volgende:
OOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOEEEEEEEE, EL MUNDO ESTA BAILANDO
quote:
Ze was gister ook bij de Ketnet opnamesquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
Leki is
Leki
heb haar vorige album van de week weer op mn wannabe-i-pod gepleurd
Trouble is erg lekker....
en dan nu een wist-dat-je over "trouble"
Wist U Dat: Die vent van 2 Brothers On The 4Th Floor meerapt op die plaat
Da's bij jou toch niet per definitie een probleem?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:16 schreef Ang3l het volgende:
Damn, 1 van de nieuwe jongens van ons team is echt zo Zo ZO mooi
He-le-maal mijn type, qua lijf, gezicht, haar, kleding, stem, "moves", huidskleur.
Allene hij's heteroDAMN!
Ik wil samen met hem een kamer delen tijdens het centerparcs weekend
Nee ik had demo-trainingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
u doet ook aan salsa cursussen voor homo's?
Nee ok, maar volgens mij is dit er zo eentje waar je heel veel alcohol in kan gooien en dat ie dan NOG niet te overtuigen isquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's bij jou toch niet per definitie een probleem?
ketnet opnames????quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze was gister ook bij de Ketnet opnames![]()
Rene was idd ook mee
Ik hoop dat het hier ook uitkomt!!!
Die met dat "Coca cola butt"?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:22 schreef Cybart het volgende:
Wist U Dat: Die vent van 2 Brothers On The 4Th Floor meerapt op die plaat
demo trainig?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik had demo-training(kan geen salsa, wel de samba trouwens)
Ik had opnames bij KetNet voor nieuw jongerenprogamma jaquote:
jepsquote:
wat moest je er doen dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had opnames bij KetNet voor nieuw jongerenprogamma ja![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps
alleen rapt hij net een anders stuk (de tweede rap door een vent in die plaat als ik het goed heb)
Ze hadden me gevraagd als gast, eventueel voor vakerquote:
Hij danst wel lekker dat nr, al vind ik CRAZY lekkerderquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps
alleen rapt hij net een anders stuk (de tweede rap door een vent in die plaat als ik het goed heb)
vooralsnog blijft Breakin' Out nog het leukst vind ik dan weerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij danst wel lekker dat nr, al vind ik CRAZY lekkerder
Ow die had ik net opstaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Brahim feat Leki - How do ya like it? is ook tof
LL Cool J feat J.Lo - Control Myselfquote:
Helaas nog niks, misschien wordt 't tijd om daar maar 'ns werk van te maken :-/quote:
Wat goed van je dat deze punchline direct wist te plaatsenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Helaas nog niks, misschien wordt 't tijd om daar maar 'ns werk van te maken :-/
Ik heb niet van die dikke foammatten, of metalen. Ik heb gewoon de standaard dunne matten... en die zijn nog steeds niet stuk hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:44 schreef Weemz het volgende:
Ga nu maar lekker slapen kleine schat,
'Alleen, als ik nog 1 dingetje vragen mag?'
Uhm... Ang3l, welke matten zijn het eigenlijk (plaatje)? Ik zag op internet dat er wel errug veel prijs/kwaliteits verschil in die dingen zit...
I know. In barcelona waren het ook allemaal Aziaten die bij dat ding stonden. En gewoon op de automatische piloot, hup hup spring spring. Zo enorm snel!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:48 schreef Stroekie het volgende:
Oh en die aziaten zijn trouwens helemaal wild van die Singstar dingen met zowel hand als voetmodule. En dat kan ze niet snel genoeg gaan qua tempo. En daar staan ze graag een half uurtje voor in de rij voordat het hun beurt is
Ja ik vond het alleen er al naar kijken best vermoeiendquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know. In barcelona waren het ook allemaal Aziaten die bij dat ding stonden. En gewoon op de automatische piloot, hup hup spring spring. Zo enorm snel!
Schrijft leuk, die gozerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:57 schreef DennisMoore het volgende:
,,Okay, leave your central heating with my secretary, you 'll hear from us!''
http://www.gay.nl/guido20.
Emmertje klaar?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:57 schreef DennisMoore het volgende:
*Euroshopper zalm in bieslooksaus probeer*
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:57 schreef DennisMoore het volgende:
*Euroshopper zalm in bieslooksaus probeer*
Hum, Je bent echt wel uitgekeken op Rottumerplaat in hooguit zes uurtjes...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat goed van je dat deze punchline direct wist te plaatsen![]()
ja jij zou Rottumerplaat toch regelen als ik terug was![]()
dan ga ik nog even druk verder met het becommentarieren van 500 toto's
Bier en vis, het lijkt de vietnamese keuken welquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:01 schreef DennisMoore het volgende:
Best te eten.
Uiteraard geen saaie dingen erbij als rijst of aardappeltjes.
Gewoon een biertje..
Vis is heerlijk!quote:
Je zou een rijstbiertje kunnen proberen, dan is het helemaal verantwoordquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:01 schreef DennisMoore het volgende:
Best te eten.
Uiteraard geen saaie dingen erbij als rijst of aardappeltjes.
Gewoon een biertje..
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:07 schreef davidov het volgende:
[..]
Vis is heerlijk!
Alleen gekookte vis is smerig.
Tonijn, zalm, paling, haring, garnalen, kibbeling
De pot gaat dus visch verschaffen ?????quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava is eens met de stelling.
Ik hou niet zo van gefrituurde vis met graten, lekkerbekjes enzo.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:07 schreef davidov het volgende:
Vis is heerlijk!
Alleen gekookte vis is smerig.
Tonijn, zalm, paling, haring, garnalen, kibbeling
Graatjes zijn erg naar ja. Maar dan moeten die er ook gewoon niet in zitten hequote:Op zaterdag 1 april 2006 00:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van gefrituurde vis met graten, lekkerbekjes enzo.
De rest is wel erg lekker.
Neem jij nog even de honneurs waarquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Welterusten, Stroekie!![]()
Zelf gevangen? De zee inplonzen en met een vis tussen je tanden weer boven water komen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:15 schreef davidov het volgende:
Krijg opeens enorme zin om op het strand een visje te eten
Ik haaaat zwemmen in de Noordzee, dus nee dat doe ik niet. Daar heb je mensen voor... jeweetwel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zelf gevangen? De zee inplonsen en met een vis tussen je tanden weer boven water komen?
Ah de lol is al begonnen op fok merk ikquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:18 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik haaaat zwemmen in de Noordzee, dus nee dat doe ik niet. Daar heb je mensen voor... jeweetwel.
Hmm ben benieuwd wat voor een grappen en grollen er vandaag op het net langskomen
Ah, nog eventjes hoor, deze heer is toch ook wel van plan om zo rond een uur of 1 het bed in te stappen.quote:
Damnit, weer gemistquote:
Ik heb 'm op d...quote:
quote:Evey Hammond: Who--who are you?
V: Who? Who is but the form following the function of what... and what I am is a man in a mask.
Evey Hammond: I can see that.
V: Of course you can. I'm not questioning your powers of observation, I'm merely remarking on the paradox of asking a masked man who he is.
READ THE FUCKING COMIC BIOTCH !quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie claimt er hier iets ontdekt te hebben dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:27 schreef Cairon het volgende:
[..]
READ THE FUCKING COMIC BIOTCH !
Schurft ziek word ik van mensen die denken iets ontdekt te hebben, iets dat al meer dan twintig jaar oud is.
"Oh noes, V for Vendetta is een r0x0rz film y0!"
maar toen ik zeven jaar geleden voorstelde "joh deze comic moet je eens lezen, het is gewoon brilliant!" kreeg ik de mongoloide opmerking "eeeeuw stripboeken zijn voor kinderen!"
*naar sloffen kijk* Je hebt gelijk!quote:
hai!quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
*naar sloffen kijk* Je hebt gelijk!
Voornamelijk heel raar. En mijn wekker stond nog op 8 uurquote:
Ik begin zelf ook al te stuiteren danquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:43 schreef wonderer het volgende:
Arme, ARME waxxerAl die kantoor"humor", hoe overleef je dat?
*hart onder de riem steek*
Nou ja, ik heb het uiteindelijk nergens over, met ze...quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:57 schreef wonderer het volgende:
Ik heb medelijden met je.
't Lijkt me ook niet de omgeving om te vertellen dat je homo bent... of valt dat nou wel weer mee?
Die heeft Xman ook en daar mocht ik toen mee spelen na de efteling-meetquote:
Ja, die heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:11 schreef Waxxer het volgende:
Dankje, dankje... Dat gaat helemaal lukken
Ik kijk nu naar een bodybuildster die bij Jensen was
Ik heb van groep één tot klas twee bij haar in de klas gezeten, zeg maarquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gezienDaar heb ik echt respect voor, da's echt nog honderd keer zwaarder dan hoe ik train...
Wow, echt? Geinigquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb van groep één tot klas twee bij haar in de klas gezeten, zeg maar
Ze verkopen weer Matzes. DIe kun je wel eten zonder dat je maag in opstand komt, denk ik.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:52 schreef TehRockstar het volgende:
't Buikje rommelt.
Ik ga het rigoreus aanpakken, de patat zit in de frituurpan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze verkopen weer Matzes. DIe kun je wel eten zonder dat je maag in opstand komt, denk ik.
Gelukkig wordt ik op mijn werk niet blootgesteld aan dat soort kantoorhumor.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:13 schreef Waxxer het volgende:
Jaja, G_E, woensdag issie er weer he op je werk? Zaagmans!
dat gaat natuurlijk niet goed he dat snap je zelf ookquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ga het rigoreus aanpakken, de patat zit in de frituurpan.. Ik heb vanochtend twee rijstwafels gegeten en dat ging goed.
Ja. Dat komt er meteen weer uit, dat kan ik je nu al op een briefje geven. Je maag is dat vet niet gewend.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ga het rigoreus aanpakken, de patat zit in de frituurpan.. Ik heb vanochtend twee rijstwafels gegeten en dat ging goed.
Na 2,5 dagen alleen maar water kan me dat niet meer schelen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Dat komt er meteen weer uit, dat kan ik je nu al op een briefje geven. Je maag is dat vet niet gewend.
ik vind het meer een kinderspeelpaleisquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:24 schreef LuQas het volgende:
Wat is de You II ook eigenlijk een proletentent.
Wat doe je daar?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:24 schreef LuQas het volgende:
Wat is de You II ook eigenlijk een proletentent.
Ja, dat vroeg ik me ook af. Helemaal toen er een grote dikke Brabantse lesbie naar me toe kwam en me vroeg waarom ik zo sip keek.quote:
Zijn er niet speciale bars etc. voor lesbiennes?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:35 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook af. Helemaal toen er een grote dikke Brabantse lesbie naar me toe kwam en me vroeg waarom ik zo sip keek.
De You II was vroeger een lesbiebar, en er zijn nu nog steeds een boel verdwaalde lesbies te vinden.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zijn er niet speciale bars etc. voor lesbiennes?
Een schande.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:38 schreef LuQas het volgende:
[..]
De You II was vroeger een lesbiebar, en er zijn nu nog steeds een boel verdwaalde lesbies te vinden.
Lesbies
Omigad, je hebt m'n 'woei' gestolen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Woei, de eerste disc van de Oprah DVD box afgekeken
Ik woei-de voor jou al, vriendquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Omigad, je hebt m'n 'woei' gestolen..
Niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik woei-de voor jou al, vriend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |