Nee die enge ziektekiemen heb k daar wel uitgezweetquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:49 schreef wonderer het volgende:
Stroekie! Welkom terug. Geen enge ziektes opgelopen, hoop ik? Ben wel benieuwd naar je foto's hoor.
ik was dus alleen maar m'n linker contactlens verloren omdat iemand zo behulpzaam was om een fles water in mijn gezicht te gooien omdat ik nogal sleepy op de toto stond.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:49 schreef wonderer het volgende:
Stroekie! Welkom terug. Geen enge ziektes opgelopen, hoop ik? Ben wel benieuwd naar je foto's hoor.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:19 schreef TehRockstar het volgende:
Voor het eerst in 35 uur iets anders geconsumeerd dan water.
Ik ben ziek.quote:
Je kont?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben ziek..
Zelfs water komt na 10 minuten weer uit de verkeerde uitgang stromen.
Ah... beter lijkt mequote:
Gross.quote:
Maak ik er maar meteen een einde aanquote:
Kzag je post nietquote:
Gewoon als Angel (eendzjul)quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoe spreek je Ang3l eigenlijk uit?.
*schuift toetje opzij*quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:11 schreef davidov het volgende:
[..]
Maak ik er maar meteen een einde aan
[..]
[ranzigheid]
Verschillende mensen hebben de wc nog van dichtbij gezien die avond![]()
Ik heb vandaag nog weinig eten aangeraaktquote:
Bij de replay (game store in o.a. eindhoven) en volgens mij waren ze iets vn 17.95 p/st.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:41 schreef Weemz het volgende:
Zeg eendzjul, voor hoe veel en waar heb jij eigenlijk jouw dansmatten gekocht?
(vergeef me als ik dit niet voor de eerste keer vraag...)
Lieve schat, water helpt niet bij iets heets. Je moet iets heel zoets hebben, da's de tegenhangende smaak. Dat neutraliseertquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:56 schreef LuQas het volgende:
Ik spaghetti bestellen bij de pizzaboy maar er is volgens mij echt iets misgegaan want ik heb nog nooit zoiets heets gegeten, ik heb zo'n kwartier aan de kraan gehangen en nu eet ik maar yoghurt.
Correct, water maakt het erger.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieve schat, water helpt niet bij iets heets. Je moet iets heel zoets hebben, da's de tegenhangende smaak. Dat neutraliseert
Of bierquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:10 schreef davidov het volgende:
[..]
Correct, water maakt het erger.
Schepjes suiker...dat helpt
Wie is dat?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:30 schreef Jerruh het volgende:
gister in chillburg een feest met gregor salto!heerlijk! en ben er zowaar een leuke jongen tegengekomen
!
ik heb gegrilde kipfilet met italiaanse salade en gebakken aardappeltjes voor je als je wiltquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:48 schreef LuQas het volgende:
Neil said Hi by the way, I don't believe you're leaving 'cause me and Charles Manson like the same Ice Cream...
Tear in your Hand
Ik heb de strijd met de spaghetti verlorenEn ik weiger suiker erbij te eten, dan liever niks.
Limoensap helpt ook heel goed, maar ja dat is hier dan weer niet standaard te krijgen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:56 schreef LuQas het volgende:
Ik spaghetti bestellen bij de pizzaboy maar er is volgens mij echt iets misgegaan want ik heb nog nooit zoiets heets gegeten, ik heb zo'n kwartier aan de kraan gehangen en nu eet ik maar yoghurt.
Wow, jouw broertje moet dood.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:10 schreef wonderer het volgende:
Tien minuten beneden met mijn broertje. Een greep uit zijn uitspraken:
"Dat zwartje zei..."
"Zo, wat een jood!"
"Da's een smerige kontebonker, moet je niet naar luisteren."
"Die Turk moet eens met MIJ komen praten..."
Toen ben ik maar weer naar boven gegaan.
Yep.quote:
Was je weg dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:12 schreef keizerpinguin het volgende:
word ik al een beetje gemist?
Waarom niet?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:14 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik ben bijna twee maanden niet geweest of zo!
Dusssss....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:10 schreef wonderer het volgende:
Tien minuten beneden met mijn broertje. Een greep uit zijn uitspraken:
"Dat zwartje zei..."
"Zo, wat een jood!"
"Da's een smerige kontebonker, moet je niet naar luisteren."
"Die Turk moet eens met MIJ komen praten..."
Toen ben ik maar weer naar boven gegaan.
Da's wel een heel erg kort en bondig bezoekje van je KPquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:26 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ben weer weg
I think she's just pieces of me you've never seen ....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:48 schreef LuQas het volgende:
Neil said Hi by the way, I don't believe you're leaving 'cause me and Charles Manson like the same Ice Cream...
Tear in your Hand
Ja ik heb net nog gebailando'tquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:18 schreef Cybart het volgende:
OOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOEEEEEEEE, EL MUNDO ESTA BAILANDO
quote:
Ze was gister ook bij de Ketnet opnamesquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
Leki is
Leki
heb haar vorige album van de week weer op mn wannabe-i-pod gepleurd
Trouble is erg lekker....
en dan nu een wist-dat-je over "trouble"
Wist U Dat: Die vent van 2 Brothers On The 4Th Floor meerapt op die plaat
Da's bij jou toch niet per definitie een probleem?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:16 schreef Ang3l het volgende:
Damn, 1 van de nieuwe jongens van ons team is echt zo Zo ZO mooi
He-le-maal mijn type, qua lijf, gezicht, haar, kleding, stem, "moves", huidskleur.
Allene hij's heteroDAMN!
Ik wil samen met hem een kamer delen tijdens het centerparcs weekend
Nee ik had demo-trainingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
u doet ook aan salsa cursussen voor homo's?
Nee ok, maar volgens mij is dit er zo eentje waar je heel veel alcohol in kan gooien en dat ie dan NOG niet te overtuigen isquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's bij jou toch niet per definitie een probleem?
ketnet opnames????quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze was gister ook bij de Ketnet opnames![]()
Rene was idd ook mee
Ik hoop dat het hier ook uitkomt!!!
Die met dat "Coca cola butt"?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:22 schreef Cybart het volgende:
Wist U Dat: Die vent van 2 Brothers On The 4Th Floor meerapt op die plaat
demo trainig?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik had demo-training(kan geen salsa, wel de samba trouwens)
Ik had opnames bij KetNet voor nieuw jongerenprogamma jaquote:
jepsquote:
wat moest je er doen dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had opnames bij KetNet voor nieuw jongerenprogamma ja![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps
alleen rapt hij net een anders stuk (de tweede rap door een vent in die plaat als ik het goed heb)
Ze hadden me gevraagd als gast, eventueel voor vakerquote:
Hij danst wel lekker dat nr, al vind ik CRAZY lekkerderquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps
alleen rapt hij net een anders stuk (de tweede rap door een vent in die plaat als ik het goed heb)
vooralsnog blijft Breakin' Out nog het leukst vind ik dan weerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij danst wel lekker dat nr, al vind ik CRAZY lekkerder
Ow die had ik net opstaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Brahim feat Leki - How do ya like it? is ook tof
LL Cool J feat J.Lo - Control Myselfquote:
Helaas nog niks, misschien wordt 't tijd om daar maar 'ns werk van te maken :-/quote:
Wat goed van je dat deze punchline direct wist te plaatsenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Helaas nog niks, misschien wordt 't tijd om daar maar 'ns werk van te maken :-/
Ik heb niet van die dikke foammatten, of metalen. Ik heb gewoon de standaard dunne matten... en die zijn nog steeds niet stuk hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:44 schreef Weemz het volgende:
Ga nu maar lekker slapen kleine schat,
'Alleen, als ik nog 1 dingetje vragen mag?'
Uhm... Ang3l, welke matten zijn het eigenlijk (plaatje)? Ik zag op internet dat er wel errug veel prijs/kwaliteits verschil in die dingen zit...
I know. In barcelona waren het ook allemaal Aziaten die bij dat ding stonden. En gewoon op de automatische piloot, hup hup spring spring. Zo enorm snel!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:48 schreef Stroekie het volgende:
Oh en die aziaten zijn trouwens helemaal wild van die Singstar dingen met zowel hand als voetmodule. En dat kan ze niet snel genoeg gaan qua tempo. En daar staan ze graag een half uurtje voor in de rij voordat het hun beurt is
Ja ik vond het alleen er al naar kijken best vermoeiendquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know. In barcelona waren het ook allemaal Aziaten die bij dat ding stonden. En gewoon op de automatische piloot, hup hup spring spring. Zo enorm snel!
Schrijft leuk, die gozerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:57 schreef DennisMoore het volgende:
,,Okay, leave your central heating with my secretary, you 'll hear from us!''
http://www.gay.nl/guido20.
Emmertje klaar?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:57 schreef DennisMoore het volgende:
*Euroshopper zalm in bieslooksaus probeer*
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:57 schreef DennisMoore het volgende:
*Euroshopper zalm in bieslooksaus probeer*
Hum, Je bent echt wel uitgekeken op Rottumerplaat in hooguit zes uurtjes...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat goed van je dat deze punchline direct wist te plaatsen![]()
ja jij zou Rottumerplaat toch regelen als ik terug was![]()
dan ga ik nog even druk verder met het becommentarieren van 500 toto's
Bier en vis, het lijkt de vietnamese keuken welquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:01 schreef DennisMoore het volgende:
Best te eten.
Uiteraard geen saaie dingen erbij als rijst of aardappeltjes.
Gewoon een biertje..
Vis is heerlijk!quote:
Je zou een rijstbiertje kunnen proberen, dan is het helemaal verantwoordquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:01 schreef DennisMoore het volgende:
Best te eten.
Uiteraard geen saaie dingen erbij als rijst of aardappeltjes.
Gewoon een biertje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |