iemand heeft de pruik van tina turner gevondenquote:
mogguh stroek.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:25 schreef Stroekie het volgende:
Oei heb ik met mijn terugkomst hier nu iedereen weggejaagd en het topic doodgeknuffeld ?
ik hoor nog de echo in mijn oren van dat gejankquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
iemand heeft de pruik van tina turner gevonden![]()
[..]
mogguh stroek.
welkom terug!
30 uur met jengelende kids?
"when does the hurting stop!?"
Oh en vanmiddag moet ik dan alweer op pad, want ja deze slimmerik is een contactlens kwijt geraakt op vakantie.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:31 schreef petre86 het volgende:
"when does the hurting stop!?"
je baas betaald?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik hoor nog de echo in mijn oren van dat gejank
geeft die kinderen dan van te voren ook een cognacje en een slaappil dan houden ze wel op met jengelen in dat vliegtuig
je zou er bijna fusinessclass voor gaan vliegen
maar ja daar denkt me baas anders over
niet in het begin toch? ( anders mis je de helftquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh en vanmiddag moet ik dan alweer op pad, want ja deze slimmerik is een contactlens kwijt geraakt op vakantie.
En de dokter wilde me eerst weer eens zijn voordat hij een nieuw exemplaar gaat versturen![]()
Ja de baas betaald mijn salaris, en daardoor kan ik mij zulke uitstapjes veroorlovenquote:
halverwege, maar ik heb me er aardig mee weten te redden hoorquote:niet in het begin toch? ( anders mis je de helft)
en die ene leuke ober?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja de baas betaald mijn salaris, en daardoor kan ik mij zulke uitstapjes veroorloven
maar hij betaald dus nog steeds niet voldoende om voor het gordijn plaats te nemen
en blijf ik dus veroordeelt tot het vliegen in de monkeyclass![]()
[qoute
niet in het begin toch? ( anders mis je de helft)
[/quote
halverwege, maar ik heb me er aardig mee weten te redden hoor![]()
en nee die staat niet tussen de 500 foto's die ik nog dit weekend moet uitzoeken voordat ik ze online ga gooienquote:
privé collectie dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nee die staat niet tussen de 500 foto's die ik nog dit weekend moet uitzoeken voordat ik ze online ga gooien![]()
ja succes op schoolquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
privé collectie dan?
en De Vliegende Hollander uitgesteld!!
nu zit ik de rest van de week met dat kut nummer in m'n kop...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=426566504844044258
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |