Dusssss....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:10 schreef wonderer het volgende:
Tien minuten beneden met mijn broertje. Een greep uit zijn uitspraken:
"Dat zwartje zei..."
"Zo, wat een jood!"
"Da's een smerige kontebonker, moet je niet naar luisteren."
"Die Turk moet eens met MIJ komen praten..."
Toen ben ik maar weer naar boven gegaan.
Da's wel een heel erg kort en bondig bezoekje van je KPquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:26 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ben weer weg
I think she's just pieces of me you've never seen ....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:48 schreef LuQas het volgende:
Neil said Hi by the way, I don't believe you're leaving 'cause me and Charles Manson like the same Ice Cream...
Tear in your Hand
Ja ik heb net nog gebailando'tquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:18 schreef Cybart het volgende:
OOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOEEEEEEEE, EL MUNDO ESTA BAILANDO
quote:
Ze was gister ook bij de Ketnet opnamesquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
Leki is
Leki
heb haar vorige album van de week weer op mn wannabe-i-pod gepleurd
Trouble is erg lekker....
en dan nu een wist-dat-je over "trouble"
Wist U Dat: Die vent van 2 Brothers On The 4Th Floor meerapt op die plaat
Da's bij jou toch niet per definitie een probleem?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:16 schreef Ang3l het volgende:
Damn, 1 van de nieuwe jongens van ons team is echt zo Zo ZO mooi
He-le-maal mijn type, qua lijf, gezicht, haar, kleding, stem, "moves", huidskleur.
Allene hij's heteroDAMN!
Ik wil samen met hem een kamer delen tijdens het centerparcs weekend
Nee ik had demo-trainingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
u doet ook aan salsa cursussen voor homo's?
Nee ok, maar volgens mij is dit er zo eentje waar je heel veel alcohol in kan gooien en dat ie dan NOG niet te overtuigen isquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's bij jou toch niet per definitie een probleem?
ketnet opnames????quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze was gister ook bij de Ketnet opnames![]()
Rene was idd ook mee
Ik hoop dat het hier ook uitkomt!!!
Die met dat "Coca cola butt"?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:22 schreef Cybart het volgende:
Wist U Dat: Die vent van 2 Brothers On The 4Th Floor meerapt op die plaat
demo trainig?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik had demo-training(kan geen salsa, wel de samba trouwens)
Ik had opnames bij KetNet voor nieuw jongerenprogamma jaquote:
jepsquote:
wat moest je er doen dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had opnames bij KetNet voor nieuw jongerenprogamma ja![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps
alleen rapt hij net een anders stuk (de tweede rap door een vent in die plaat als ik het goed heb)
Ze hadden me gevraagd als gast, eventueel voor vakerquote:
Hij danst wel lekker dat nr, al vind ik CRAZY lekkerderquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps
alleen rapt hij net een anders stuk (de tweede rap door een vent in die plaat als ik het goed heb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |