vooralsnog blijft Breakin' Out nog het leukst vind ik dan weerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij danst wel lekker dat nr, al vind ik CRAZY lekkerder
Ow die had ik net opstaanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Brahim feat Leki - How do ya like it? is ook tof
LL Cool J feat J.Lo - Control Myselfquote:
Helaas nog niks, misschien wordt 't tijd om daar maar 'ns werk van te maken :-/quote:
Wat goed van je dat deze punchline direct wist te plaatsenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Helaas nog niks, misschien wordt 't tijd om daar maar 'ns werk van te maken :-/
Ik heb niet van die dikke foammatten, of metalen. Ik heb gewoon de standaard dunne matten... en die zijn nog steeds niet stuk hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:44 schreef Weemz het volgende:
Ga nu maar lekker slapen kleine schat,
'Alleen, als ik nog 1 dingetje vragen mag?'
Uhm... Ang3l, welke matten zijn het eigenlijk (plaatje)? Ik zag op internet dat er wel errug veel prijs/kwaliteits verschil in die dingen zit...
I know. In barcelona waren het ook allemaal Aziaten die bij dat ding stonden. En gewoon op de automatische piloot, hup hup spring spring. Zo enorm snel!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:48 schreef Stroekie het volgende:
Oh en die aziaten zijn trouwens helemaal wild van die Singstar dingen met zowel hand als voetmodule. En dat kan ze niet snel genoeg gaan qua tempo. En daar staan ze graag een half uurtje voor in de rij voordat het hun beurt is
Ja ik vond het alleen er al naar kijken best vermoeiendquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I know. In barcelona waren het ook allemaal Aziaten die bij dat ding stonden. En gewoon op de automatische piloot, hup hup spring spring. Zo enorm snel!
Schrijft leuk, die gozerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:57 schreef DennisMoore het volgende:
,,Okay, leave your central heating with my secretary, you 'll hear from us!''
http://www.gay.nl/guido20.
Emmertje klaar?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:57 schreef DennisMoore het volgende:
*Euroshopper zalm in bieslooksaus probeer*
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:57 schreef DennisMoore het volgende:
*Euroshopper zalm in bieslooksaus probeer*
Hum, Je bent echt wel uitgekeken op Rottumerplaat in hooguit zes uurtjes...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wat goed van je dat deze punchline direct wist te plaatsen![]()
ja jij zou Rottumerplaat toch regelen als ik terug was![]()
dan ga ik nog even druk verder met het becommentarieren van 500 toto's
Bier en vis, het lijkt de vietnamese keuken welquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:01 schreef DennisMoore het volgende:
Best te eten.
Uiteraard geen saaie dingen erbij als rijst of aardappeltjes.
Gewoon een biertje..
Vis is heerlijk!quote:
Je zou een rijstbiertje kunnen proberen, dan is het helemaal verantwoordquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:01 schreef DennisMoore het volgende:
Best te eten.
Uiteraard geen saaie dingen erbij als rijst of aardappeltjes.
Gewoon een biertje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |