Voornamelijk heel raar. En mijn wekker stond nog op 8 uurquote:
Ik begin zelf ook al te stuiteren danquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:43 schreef wonderer het volgende:
Arme, ARME waxxerAl die kantoor"humor", hoe overleef je dat?
*hart onder de riem steek*
Nou ja, ik heb het uiteindelijk nergens over, met ze...quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:57 schreef wonderer het volgende:
Ik heb medelijden met je.
't Lijkt me ook niet de omgeving om te vertellen dat je homo bent... of valt dat nou wel weer mee?
Die heeft Xman ook en daar mocht ik toen mee spelen na de efteling-meetquote:
Ja, die heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:11 schreef Waxxer het volgende:
Dankje, dankje... Dat gaat helemaal lukken
Ik kijk nu naar een bodybuildster die bij Jensen was
Ik heb van groep één tot klas twee bij haar in de klas gezeten, zeg maarquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gezienDaar heb ik echt respect voor, da's echt nog honderd keer zwaarder dan hoe ik train...
Wow, echt? Geinigquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb van groep één tot klas twee bij haar in de klas gezeten, zeg maar
Ze verkopen weer Matzes. DIe kun je wel eten zonder dat je maag in opstand komt, denk ik.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:52 schreef TehRockstar het volgende:
't Buikje rommelt.
Ik ga het rigoreus aanpakken, de patat zit in de frituurpan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze verkopen weer Matzes. DIe kun je wel eten zonder dat je maag in opstand komt, denk ik.
Gelukkig wordt ik op mijn werk niet blootgesteld aan dat soort kantoorhumor.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:13 schreef Waxxer het volgende:
Jaja, G_E, woensdag issie er weer he op je werk? Zaagmans!
dat gaat natuurlijk niet goed he dat snap je zelf ookquote:Op zaterdag 1 april 2006 15:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ga het rigoreus aanpakken, de patat zit in de frituurpan.. Ik heb vanochtend twee rijstwafels gegeten en dat ging goed.
Ja. Dat komt er meteen weer uit, dat kan ik je nu al op een briefje geven. Je maag is dat vet niet gewend.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ga het rigoreus aanpakken, de patat zit in de frituurpan.. Ik heb vanochtend twee rijstwafels gegeten en dat ging goed.
Na 2,5 dagen alleen maar water kan me dat niet meer schelen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. Dat komt er meteen weer uit, dat kan ik je nu al op een briefje geven. Je maag is dat vet niet gewend.
ik vind het meer een kinderspeelpaleisquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:24 schreef LuQas het volgende:
Wat is de You II ook eigenlijk een proletentent.
Wat doe je daar?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:24 schreef LuQas het volgende:
Wat is de You II ook eigenlijk een proletentent.
Ja, dat vroeg ik me ook af. Helemaal toen er een grote dikke Brabantse lesbie naar me toe kwam en me vroeg waarom ik zo sip keek.quote:
Zijn er niet speciale bars etc. voor lesbiennes?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:35 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook af. Helemaal toen er een grote dikke Brabantse lesbie naar me toe kwam en me vroeg waarom ik zo sip keek.
De You II was vroeger een lesbiebar, en er zijn nu nog steeds een boel verdwaalde lesbies te vinden.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zijn er niet speciale bars etc. voor lesbiennes?
Een schande.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:38 schreef LuQas het volgende:
[..]
De You II was vroeger een lesbiebar, en er zijn nu nog steeds een boel verdwaalde lesbies te vinden.
Lesbies
Omigad, je hebt m'n 'woei' gestolen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Woei, de eerste disc van de Oprah DVD box afgekeken
Ik woei-de voor jou al, vriendquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Omigad, je hebt m'n 'woei' gestolen..
Niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik woei-de voor jou al, vriend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |