quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:07 schreef davidov het volgende:
[..]
Vis is heerlijk!
Alleen gekookte vis is smerig.
Tonijn, zalm, paling, haring, garnalen, kibbeling
De pot gaat dus visch verschaffen ?????quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava is eens met de stelling.
Ik hou niet zo van gefrituurde vis met graten, lekkerbekjes enzo.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:07 schreef davidov het volgende:
Vis is heerlijk!
Alleen gekookte vis is smerig.
Tonijn, zalm, paling, haring, garnalen, kibbeling
Graatjes zijn erg naar ja. Maar dan moeten die er ook gewoon niet in zitten hequote:Op zaterdag 1 april 2006 00:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van gefrituurde vis met graten, lekkerbekjes enzo.
De rest is wel erg lekker.
Neem jij nog even de honneurs waarquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Welterusten, Stroekie!![]()
Zelf gevangen? De zee inplonzen en met een vis tussen je tanden weer boven water komen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:15 schreef davidov het volgende:
Krijg opeens enorme zin om op het strand een visje te eten
Ik haaaat zwemmen in de Noordzee, dus nee dat doe ik niet. Daar heb je mensen voor... jeweetwel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zelf gevangen? De zee inplonsen en met een vis tussen je tanden weer boven water komen?
Ah de lol is al begonnen op fok merk ikquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:18 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik haaaat zwemmen in de Noordzee, dus nee dat doe ik niet. Daar heb je mensen voor... jeweetwel.
Hmm ben benieuwd wat voor een grappen en grollen er vandaag op het net langskomen
Ah, nog eventjes hoor, deze heer is toch ook wel van plan om zo rond een uur of 1 het bed in te stappen.quote:
Damnit, weer gemistquote:
Ik heb 'm op d...quote:
quote:Evey Hammond: Who--who are you?
V: Who? Who is but the form following the function of what... and what I am is a man in a mask.
Evey Hammond: I can see that.
V: Of course you can. I'm not questioning your powers of observation, I'm merely remarking on the paradox of asking a masked man who he is.
READ THE FUCKING COMIC BIOTCH !quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie claimt er hier iets ontdekt te hebben dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:27 schreef Cairon het volgende:
[..]
READ THE FUCKING COMIC BIOTCH !
Schurft ziek word ik van mensen die denken iets ontdekt te hebben, iets dat al meer dan twintig jaar oud is.
"Oh noes, V for Vendetta is een r0x0rz film y0!"
maar toen ik zeven jaar geleden voorstelde "joh deze comic moet je eens lezen, het is gewoon brilliant!" kreeg ik de mongoloide opmerking "eeeeuw stripboeken zijn voor kinderen!"
*naar sloffen kijk* Je hebt gelijk!quote:
hai!quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
*naar sloffen kijk* Je hebt gelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |